  • 21. Data: 2010-06-14 11:28:52
    Temat: Re: OT
    Od: to <t...@a...xyz>

    jerry wrote:

    > Policz
    > - ile razy pasy uratowały Tobie życie (mnie raz) - ile razy zapinając
    > pasy uratowałeś cudze życie (ja na pewno raz) - ile razy zauważyłeś
    > innych dzięki światłom (raz albo dwa) - ile razy inni zauważyli Ciebie
    > dzięki światłom
    >
    > Jeśli choć raz potwierdzisz dowolne pytanie, będziesz wiedział czy
    > przepis ma sens.

    Sam opracowałeś tą rewelacyjną metodę badawczą czy ktoś Cię nią
    zainfekował?

  • 22. Data: 2010-06-14 18:56:18
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    > Przeciwnicy pasów przytaczają przypadki, że osoba zapięta w pas zginęła,
    > bo została przytrzymana w miejscu, a tymczasem mogłaby się odsunąć
    > unikając zmiażdżenia.
    >
    > Policz
    > - ile razy pasy uratowały Tobie życie (mnie raz)
    > - ile razy zapinając pasy uratowałeś cudze życie (ja na pewno raz)
    Dzięki Bogu ani razu jeszcze nie musiały i nie kwestionuję pasów.

    > - ile razy zauważyłeś innych dzięki światłom (raz albo dwa)
    W dzień ani razu, tak żebym i bez świateł ich nie zauważył.

    > - ile razy inni zauważyli Ciebie dzięki światłom
    Nie wiem.

    > Jeśli choć raz potwierdzisz dowolne pytanie, będziesz wiedział
    > czy przepis ma sens.
    > Pewnie, że nie wiele jeżdżę - zrobiłem ledwie 200kkm,
    > ale w tak "krótkiej" trasie widziałem sporo idiotów.
    Ja zrobiłem 220 000 km na pewno samochodami używanymi wyłącznie przeze
    mnie i dodatkowo około 40 000 km kiedy dzieliłem jeden samochód z
    bratem i ojcem (120 000 przebiegu łącznie na nas trzech). Jeszcze
    jakieś kilka tysięcy mil w USA przez Kalifornię, Nevadę i Arizonę. W
    sumie około 260 000 km byłoby.
    Co do dokładnej liczby idoitów zdaje mi się, że widziałem ich mniej
    niż Ty (zwłaszcza jazda po USA zaniża statystykę), natomiast całkiem
    dużo bezczelnych zwłaszcza na warszawskich rejestracjach z kratką.

  • 23. Data: 2010-06-14 20:04:10
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hv4d4r$h0v$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > dokladnie - przeciez ja twoja miatke poznalem na slizgawce na stegnach
    > (wtedy jak jeszcze mozna bylo latac po cargo i placu budowy niedaleko
    > cargo).

    Z 7 lat temu to musiało być, pięknie.

    > wczesniej juz zarzucalem jakis pomysl ale nie ma kto ruszyc towarzystwa;)
    > no i w lecie nie ma gdzie zrobic tego zlotu. poza wawa na grilla kicha bo
    > komarow cale chmary a w wwie tez nie bardzo.
    >
    > chociaz nie... jedno miejsce jest latwe do znalezienia - mc fak w
    > wilanowie - dojazd latwy i z centrum i z czerniakowskiej (wislostrady).
    > Parking spokojnie pomiesci kilkanascie samochodow - watpie bysmy mieli
    > wieksza frekwencje:)
    > ja mam do rozdania kilkadziesiat naklejek ktore robilem przy okazji
    > reklamy mojej firmy - do samodzielnego wyciecia;P

> [...]

    Mnie na 100% to praktycznie tylko weekend 3-4 lipca pasuje. Do miejscówki
    mam 5-10 minut więc jestem za.

  • 24. Data: 2010-06-14 20:05:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jun 2010 20:04:10 +0200, osobnik zwany Przemek V
    wystukał:

    > Mnie na 100% to praktycznie tylko weekend 3-4 lipca pasuje. Do
    > miejscówki mam 5-10 minut wiec jestem za.

    może być

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2010-06-14 20:14:22
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Przemek V pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > M.in. dlatego zupełnie znośnie się prowadzi po polskich drogach. Z przodu
    > 205/55R16 z tyłu 225/50R16. Porsche 911 z epoki miały tak samo. Nie czuję
    > żeby przyczepności jakoś szczególnie brakowało.

    he he, a teraz spoooro dupowozów ma 205/55R16. A wtedy auto sportowe
    takie miało.

    --
    pozdr,
    W.

  • 26. Data: 2010-06-14 21:15:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    V-Tec wrote:

    > he he, a teraz spoooro dupowozów ma 205/55R16. A wtedy auto sportowe
    > takie miało.

    Bo prawda jest taka, ze wtedy po prostu drogi np. we Włoszech były dużo
    gejowsze niż teraz. Może w tej chwili opony w stylu 235/40/R18 są dobre
    na zachodnie autostrady, ale raczej nie na nasze pseudodrogi. ;)

  • 27. Data: 2010-06-16 13:04:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    mnie rowniez wstepnie pasuje. zaloze watek spotowy jak sie upewnie ze bede
    mogl dojechac i nie bede mial szkolen:)

  • 28. Data: 2010-06-19 17:29:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-14, jerry <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> wrote:

> [...]
    > - ile razy inni zauważyli Ciebie dzięki światłom
    >
    > Jeśli choć raz potwierdzisz dowolne pytanie, będziesz wiedział

    Czy którakolwiek z powyżej wymienionych sytuacji miałaby miejsce, gdyby
    nikt nie przekraczał 5km/h?

    Krzysiek Kiełczewski