  • 21. Data: 2010-04-03 11:56:28
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hp6u15$nls$...@n...ipartners.pl...

    > Kwestia tego, że nie da się zrobić pralki za 300 zł, która pożyje 2 lata

    nie da to sie parasola otworzyc w.... ;)

  • 22. Data: 2010-04-03 12:26:12
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Kupilbym. Jest spora szansa ze sie rozsypie na gwarancji, i beda
    > wymieniac na nowa.

    A kto zapłaci za remont łazienki i mieszkania pod spodem? Poza tym ile
    prądu/wody ona zużywa etc. i zaraz się okaże, że wcale nie jest tak tanio :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 23. Data: 2010-04-03 12:26:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Zakładając że komuś do czegoś jest marka potrzebna. Chińszczyzna jest
    > jaka jest, ale te swoje kilka lat przejeździ, nawet jeśli kosztuje 150
    > zł (kupowałem kiedyś taki przypadek, nawet 30 jajek do niego dodali).
    > ;-)
    > W sumie największy problem jest z wyegzekwowaniem należnego zerowego
    > przeglądu w markecie lub serwisie, a nie z samym rowerem.

    Za 300 zł to można dwie dobre opony i dętki kupić, a nie rower.
    Oczywiście jeśli ktoś jeździ nim 10 km/h wokół parkowego klombu, to mu
    wszystko jedno.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-04-03 12:38:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 3 Apr 2010 12:26:12 +0200, kml napisał(a):

    > A kto zapłaci za remont łazienki i mieszkania pod spodem? Poza tym ile
    > prądu/wody ona zużywa etc. i zaraz się okaże, że wcale nie jest tak tanio :)

    Przecież można OC kupić :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 25. Data: 2010-04-03 12:46:07
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 3 Apr 2010 12:26:12 +0200, kml <A...@g...lp>
    wrote:

    > A kto zapłaci za remont łazienki i mieszkania pod spodem?

    Ubezpieczyciel :>

    > Poza tym ile
    > prądu/wody ona zużywa etc. i zaraz się okaże, że wcale nie jest tak tanio :)

    A ile tego prądu/wody zużywa? Jakiś czas temu zastanawiałem się,
    jaki to jest biznes: kupić lodówkę AA czy AA+ zamiast np. A.
    Oszczędzisz na rok marne kilkadziesiąt złotych, zapłacisz grube
    kilkaset do ponad tysia więcej, a obie wymienisz za góra 10 lat.

    Podobny biznes jest na całym AGD i RTV, wygrubaszonych
    turbo-plasticzanych oknach, ekobzdetach typu panele solarne,
    rekuperatory, piecach/kotłach CO, a i do motoryzacji od jakiegoś
    czasu zagląda widmo FMCGówna.

    To może będzie miało znaczenie, jak cena energii wzrośnie x10.
    Tylko że wtedy wrócimy do kurnych chat.

    r.
    _____________

  • 26. Data: 2010-04-03 12:52:28
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 03 Apr 2010 10:20:44 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Podstawowy model markowego roweru kosztuje powyżej 1000 zł. Na tym można
    > pojeździć.

    I, z perspektywy czasu, jakbym kupował teraz rower, to bym kupił
    coś z tych okolic, może nieco ciut wyżej. Byle dobra rama (jak
    dla mnie to przede wszystkim mocna :)))) była. Cała reszta: albo
    wymienię w przeciągu roku-dwóch lat, albo taniej mi będzie
    zrzucić pięć kg niż płacić grubą kasę za każdy urwany 1kg z.
    Nawet ta najzajebistsza koza, na leciutkich kółkach, XTR-ach,
    superramie z japońskiego papieru zbrojonego kevlarem i odchodami
    jedwabników oraz na miękkim superwidelcu o masie wypasionego
    motylka nie pojedzie sama :)))

    Zaś co do tanich skuterków. Nie wiem jak chińczykami z chińskimi
    nazwami, ale chińśką 125-ką o swojskiej nazwie Romet można
    zwiedzić kawał Europy. Z pewnymi mniej lub bardziej irytującymi
    przygodami, ale da się:

    http://william350.w.interia.pl/motocykl.html
    http://william350.w.interia.pl/wyjazdy.html

    r.
    _____________

  • 27. Data: 2010-04-03 12:55:53
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-03, kml <A...@g...lp> wrote:

    > A kto zapłaci za remont łazienki i mieszkania pod spodem?

    Ubezpieczyciel.

    > Poza tym ile
    > prądu/wody ona zużywa etc. i zaraz się okaże, że wcale nie jest tak tanio :)

    Mały silnik, mała grzałka, dużo mniej czujników, mniej elektroniki. Może
    się okazać, ze wcale więcej nie zużywa.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2010-04-03 13:10:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-03 01:53, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
    > Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

    Nie zapomnij od razu o zostawieniu w nim wielkiej torby smieci.

    --

    memento lorem ipsum

  • 29. Data: 2010-04-03 13:28:04
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 03 kwi 2010 o 10:04 GMT, jerry napisał(a):

    > Jak planujesz tylko dojazdy do szkoły/pracy - czemu nie.
    > Jak coś więcej, nie licz na to.

    Jazda takim czyms to meczarnia, to juz rowerzysta ma lepsze przyspieszenie
    niz taka popierdziulka, kiedys moj znajomy kupil skuter za 2500, i juz za
    taka cene to bylo badziwie, ledwo jezdzilo i przyspieszalo, wyobraz sobie
    czego mozna spodziewac sie za 1500, rozpedza sie w ogole wiecej niz 20kmh?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 30. Data: 2010-04-03 13:40:04
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhre7lg.nr1.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Ubezpieczyciel.

    Kupujesz pralkę Tesco i masz oc na mieszkanie? Coś mi tu się nie zgadza :D

    > Mały silnik, mała grzałka, dużo mniej czujników, mniej elektroniki. Może
    > się okazać, ze wcale więcej nie zużywa.

    Mi pralka Tesco kojarzy się ze zużyciem energii na poziomie lodówki Mińsk :)

    --
    pozdrawiam
    kml