  • 11. Data: 2010-04-03 09:10:44
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:
    > nie nadaje się do tego. Skuter to pojazd miejski do jeżdżednia po
    > asfalcie. Nadaje się do dojazdów do pracy, szkoły, po zakupy itp.
    > W teren nawet lekki nie nadaje się bo ma zbyt małe koła

    No wlaśnie, czy to cudo:

    a) po trafieniu w dziurę nie zrobi fikołka

    b) da radę wchejać na krawężnik ?

    Bo może to nie jest skuter na PL.

    Swoją drogą ja bym kupił i przerobił na elektryczny :D Po co ? Bo tak ;)

  • 12. Data: 2010-04-03 09:58:32
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy ten motorower ma sens? :)
    > http://www1.tesco.pl/promocje/gazetki/wyprz-6_316457
    69/index.php

    Ciekawe czy uwiozloby mnie (100kg) pod gorke...
    Ale dla dziecka bym kupil na sam poczatek, byle tylko nie wozilo tam
    pasazerow, bo na bagazniku chyba jest podane 'max 3kg'.

  • 13. Data: 2010-04-03 10:04:15
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    > Czy ten motorower ma sens? :)
    > http://www1.tesco.pl/promocje/gazetki/wyprz-6_316457
    69/index.php

    jak zawsze pytanie "do czego ma służyć".
    na pewno nie do eksploatacji tak intensywnej jak we płd.-wsch azji,
    na pewno nie do wyczynowej jazdy i na pewno nie do chwalenia się
    zwłaszcza na grupie, uczulonej na wszelkie niuanse motoryzacji.
    Tu jak u audiofili. Bez specwiedzy nie podchodź.

    A po za tym rozsądek mówi: tani badziew rozleci się po gwarancji.
    Jak planujesz tylko dojazdy do szkoły/pracy - czemu nie.
    Jak coś więcej, nie licz na to.

  • 14. Data: 2010-04-03 10:10:35
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy ten motorower ma sens? :)
    > http://www1.tesco.pl/promocje/gazetki/wyprz-6_316457
    69/index.php

    To jakiś złom jest niestety. Najprawdopodobniej bardzo szybko
    się rozsypie. Bardziej niebezpieczna jest możliwość złamania widelca,
    kierownicy, a wtedy to poważny wypadek...

    Mówię na podstawie "doswiadczeń" z rowerami z TESCO. Całeszczeście że
    nie moich doświadczeń :-)

    Rowery kosztujące 200-300 zł, czyli jakieś 20% ceny podstawowego roweru
    markowego miały tendencję do złamań widelców, urwań korby, urwań
    pedałów, psucia napędu itd.

    Skuter kosztujący 20% ceny markowego skutera, też będzie złomem.

    Mówiąc prosto. Podstawowa pralka electroluxa czy whirpoola kosztuje 1200
    zł. Czy kupił byś pralkę w TESCO za 300 zł?

    Pozdrawiam
    Seco

  • 15. Data: 2010-04-03 10:17:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 03 Apr 2010 10:10:35 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
    >Mówiąc prosto. Podstawowa pralka electroluxa czy whirpoola kosztuje 1200
    >zł. Czy kupił byś pralkę w TESCO za 300 zł?

    Kupilbym. Jest spora szansa ze sie rozsypie na gwarancji, i beda
    wymieniac na nowa.

    A jak sie nie rozsypie .. 2 lata za 300 zl .. gwarantujesz ze
    whirlpool wytrzyma 8 lat ?
    To czemu nie ma 8 lat gwarancji tylko 2 ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-04-03 10:19:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 3 Apr 2010 10:04:15 +0200, jerry wrote:
    >A po za tym rozsądek mówi: tani badziew rozleci się po gwarancji.

    Po ? On sie rozleci po miesiacu :-)

    >Jak planujesz tylko dojazdy do szkoły/pracy - czemu nie.
    >Jak coś więcej, nie licz na to.

    IMO - jak planujesz do zabawy to moze sie nada.
    Do pracy to pewnie trzeba kupic dwa zeby jeden byl rano sprawny :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-04-03 10:20:44
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Tomasz Pyra" hp5vbs$siu$...@n...news.neostrada.pl

    > Czyli za drogi jest ten skuter?
    > Romet-sport gnije gdzieś w piwnicach.
    > Skuter jest IMO przyjemniejszy.

    Kwestia gustu :-)

    > Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

    Za 300 zł nie kupisz roweru. Kupisz złom :-)
    Podstawowy model markowego roweru kosztuje powyżej 1000 zł. Na tym można
    pojeździć.

    Kupił byś w TESCO nowy samochód za 10 000 zł? Nie bałbyś sie tym jechać?
    :-)

    > Może warto od razu kupić i rower, i skuter?

    Można kupić wszystko co nie jest złomem :-)

    > Do takiego skutera trzeba mieść jakiś kask?

    Trzeba

    > To samo do roweru -- trzeba mieć jakieś nakrycie głowy?

    Nie trzeba, ale warto.

    > Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
    > Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

    Nie można, jest zakaz poruszania sie pojazdami silnikowymi poza
    wyznaczonymi drogami.

    USTAWA z dnia 28 września 1991 r. o lasach

    Art. 29. 1. Ruch pojazdem silnikowym, zaprzęgowym i motorowerem w lesie
    dozwolony jest jedynie
    drogami publicznymi, natomiast drogami leśnymi jest dozwolony tylko
    wtedy, gdy są one oznakowane
    drogowskazami dopuszczającymi ruch po tych drogach. Nie dotyczy to
    inwalidów poruszających się
    pojazdami przystosowanymi do ich potrzeb.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-04-03 10:25:07
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    >
    > A jak sie nie rozsypie .. 2 lata za 300 zl .. gwarantujesz ze
    > whirlpool wytrzyma 8 lat ?
    > To czemu nie ma 8 lat gwarancji tylko 2 ? :-)

    Kwestia tego, że nie da się zrobić pralki za 300 zł, która pożyje 2 lata
    :-)

    Seco

  • 19. Data: 2010-04-03 11:45:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
    69/index.php

    > Ciekawe czy uwiozloby mnie (100kg) pod gorke...

    Spoko.
    Syn ma coś podobnego od dwóch lat i moje 110 kg wozi bez problemu, nawet
    przekraczając limit prędkości. ;-)

  • 20. Data: 2010-04-03 11:48:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Za 300 zł nie kupisz roweru. Kupisz złom :-)
    > Podstawowy model markowego roweru kosztuje powyżej 1000 zł. Na tym można
    > pojeździć.

    Zakładając że komuś do czegoś jest marka potrzebna.
    Chińszczyzna jest jaka jest, ale te swoje kilka lat przejeździ, nawet jeśli
    kosztuje 150 zł (kupowałem kiedyś taki przypadek, nawet 30 jajek do niego
    dodali). ;-)
    W sumie największy problem jest z wyegzekwowaniem należnego zerowego
    przeglądu w markecie lub serwisie, a nie z samym rowerem.

    A po ścieżkach rowerowych można?
    W końcu to rodzaj roweru jest.