eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMoże jest tu jakiś serwisant elektronarzedzi i pomorze w wyborze modelu › Może jest tu jakiś serwisant elektronarzedzi i pomorze w wyborze modelu
    From: "Szumek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Może jest tu jakiś serwisant elektronarzedzi i pomorze w wyborze modelu
    Date: Sun, 23 Aug 2015 14:48:46 +0200

    Witam

    Potrzebuje młoty do kucia w żelbecie
    tylko nie wiem na jaki model się zdecydować
    1. bosch gbh 5-40 dce lub bosch gsh 5 ce taki już jeden mam i jestem nawet
    zadowolony
    minusy drogie częsci, większa waga
    2. makita hm 0871c plusy tanie częsci, lżejsza
    jednak widziałęm tryby i częsci i są delikatniejsze niż w boschu
    co może skutkować ich krótszym żywotem
    obawiam się że może tyle nie przerobić co mój bosch
    pozdrawiam