  • 41. Data: 2018-01-28 11:57:43
    Temat: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-27 o 20:12, ToMasz pisze:

    > nie bardzo. jeśli chodzi o przedmiotową ofertę, to ja nie znalazłem
    > potwierdzenia ze została zakończona. jeśli chodzi o ideę, to do końca
    > stycznia mamy 90dnizadarmo w t=m i wybieramorange - 93 dni nolimit.
    > Ja właśnie przeszedłem do orange :)
    > Co będzie za 90 dni? Zobaczę, napiszę tutaj
    >
    > Gorąco pozdrawiam wszystkich wygodnych którzy są szczęśliwi że kwota
    > abonamentu sama ściąga się z ich konta. Tylko dzięki Wam możliwe są
    > takie promocje. Trzymajcie tak dalej.
    >

    > ToMasz

    A ogólnie to co masz na myśli - internet czy rozmowy i SMSy w wersji
    nolimit? O ile te drugie wszyscy operatorzy mają w ofercie o tyle net,
    bez limitowy to tylko w Play.

  • 42. Data: 2018-01-28 15:51:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > A ogólnie to co masz na myśli - internet czy rozmowy i SMSy w wersji
    > nolimit? O ile te drugie wszyscy operatorzy mają w ofercie o tyle net,
    > bez limitowy to tylko w Play.
    Przepraszam za wprowadzenie w błąd. net ma limit. nie wiem jaki. nawet
    oglądajac youtuba nie jestem w stanie przekroczyć 3 giga, wiec limit np:
    10 giga jest dla mnie odległy jak Jowisz

    ToMasz

  • 43. Data: 2018-01-28 19:48:05
    Od: z <...@...pl>

    Masz wyidealizowane pojęcie o tym po co są reklamy i promocje.

    Na zdrowy rozum i logikę samo przyciągnięcie nowego klienta jest tylko
    wstępem do zarabiania pieniędzy. Sztuką i wartością byłoby trzymanie go
    jak najdłużej i pilnowanie żeby nie odchodzili do konkurencji.

    Ale... Zarobek firmy to to co zostanie po zapłaceniu podatku i tu
    wchodzą do gry te przebrzydłe marketingowce.
    Z reklamę, logotyp, licencję prawa do czegoś... można zapłacić każde
    pieniądze i wycenić to coś jak żywnie się podoba...
    Dlatego mamy ten debilny system w którym płaci się pracownikom za
    pozyskanie klienta i karuzela się kręci.

    Także twierdzenie że moje abonamenty pozwalają Tobie płacić mniej jest
    cokolwiek niedzisiejsze i niedorosłe ;-)

    Nawet zakładając że w cyferkach płacę więcej to jednak może się okazać
    że mój prywatny zysk jest w ten sposób większy.
    Bo to moja kalkulacja którą powinieneś uszanować :-)

  • 44. Data: 2018-01-28 22:06:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Także twierdzenie że moje abonamenty pozwalają Tobie płacić mniej jest
    > cokolwiek niedzisiejsze i niedorosłe ;-)
    jakie mniej. ZA DARMO Panie szanowny
    > Nawet zakładając że w cyferkach płacę więcej to jednak może się okazać
    > że mój prywatny zysk jest w ten sposób większy.
    > Bo to moja kalkulacja którą powinieneś uszanować :-)
    bez cienia uśmiechu, drwin, sarkazmu - szanuje i dziękuję ze Wam sie to
    opłaca.
    ToMasz

  • 45. Data: 2018-01-28 23:46:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-28 o 22:06, ToMasz pisze:
    > bez cienia uśmiechu, drwin, sarkazmu - szanuje i dziękuję ze Wam sie to
    > opłaca.

    I że niby nie drwisz? ;-)

    Jak dorośniesz to zauważysz że jest wiele takich przypadków.
    Choćby uprawiona przez rządy redystrybucja ;-)
    Więcej pokory życzę.

  • 46. Data: 2018-01-29 11:07:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-28 o 15:51, ToMasz pisze:
> [...]
    > oglądajac youtuba nie jestem w stanie przekroczyć 3 giga, wiec limit
    > np: 10 giga jest dla mnie odległy jak Jowisz

    Co innego net mobilny w telefonie a co innego w modemie. Z tego
    telefonicznego to ja nawet nie jestem w stanie wykorzystać tych
    darmowych 300MB które oferuje VM, bo w sumie do czego, Yanosik i...
    już, w praktyce nie jestem w stanie osiągnąć poziomu 100MB. Za to w
    modemie gdy przeszedłem na nolimit to średnio idzie 100-150GB/mies.
    Oczywiście nie jest to moje indywidualne zapotrzebowanie na net a całego
    gospodarstwa domowego.

  • 47. Data: 2018-02-06 17:54:18
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-20 o 22:08, RadoslawF pisze:

    > Sprawdź u znajomych i rodziny kto używa na co dzień terminarza.
    > Potem sprawdź ile z nich używa bo i tak musi w pracy.
    > A dobry operator tel. komórkowej smsa z informacją ile i do kiedy
    > zapłacić przyśle. Często gęsto więcej niż raz.
    > Najpierw dostaje dwa tygodnie przed czasem ile i do kiedy,
    > potem dostaje przypomnienie że jutro czy pojutrze upływa termin
    > wpłaty a na koniec podziękowanie że doszło.  :-)
    > I nie muszę obciążać baterii telefonu dodatkowym programem.

    Nie to, żebym chciał się angażować w gównoburzę o wyższości abonamentu
    nad prepaidem lub odwrotnie, ale dla porządku zaznaczam, że w prepaidzie
    na 2 dni przed końcem wychodzących przychodzi SMS z uprzejmą prośbą o
    rozważenie zasilenia. Jeżeli to zasilenie nie nastąpi, to potem jeszcze
    przychodzi drugi SMS, chyba dzień przed. Zasilam prepaida raz na rok.
    Dzwonię-SMSuję-MMSuję bez limitu i z danych też korzystam (nie jestem w
    stanie wykorzystać nawet połowy pakietu).

  • 48. Data: 2018-02-07 15:51:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> [...]

    To jest program standardowy ... chyba wszystkie telefony od 1998 juz
    mialy.

> [...]
    >uprzejmą prośbą o rozważenie zasilenia. Jeżeli to zasilenie nie
    >nastąpi, to potem jeszcze przychodzi drugi SMS, chyba dzień przed.

    dwa dni imo latwo przegapic w jakims malo uzywanym numerze.
    Sam kiedy tak nr stracilem, a staralem sie co 2-3 dni telefon ogladac.

    Niedawno znajomemu pomagalem, bo tez stracil - dzieciak przegapil sms,
    wyslali cos o 9:20 ze wylacza za dzien czy dwa, i w tym dniu o 10:00
    juz nie dzialal.
    Ale BOK odblokowal w pare minut.

    > Zasilam prepaida raz na rok. Dzwonię-SMSuję-MMSuję bez limitu i z
    > danych też korzystam (nie jestem w stanie wykorzystać nawet połowy
    > pakietu).

    Hm, jesli tak "bez limitu", to chyba kosztuje Cie to ze 20-30 zl/mc,
    wiec jak - 300zl raz na rok ladujesz ?

    J.