  • 31. Data: 2018-01-22 22:45:37
    Temat: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-22 o 22:25, ToMasz pisze:
    szach mat. jesteś
    > mistrzem oszczędności.
    > ToMasz

    Widzę że nie ogarniasz funkcjonalności i nie chcesz uszanować potrzeb
    innych. Drwij sobie dalej a ja zajmuję się czymś innym niż pilnowaniem
    działania 5 numerów i śmiganiem po promocjach ;-)

    PS. Wybacz, że ja tak o tym stacjonarnym. Z dobrego serca piszę bo wiem
    że jest masa _rodzin_ która jest naciągana na kupę szmalu na rachunki
    stacjonarnego a nie chcą się pozbyć numeru. Voipy tak ale raczej dla
    młodszych. Brak w narodzie świadomości że można bardziej funkcjonalnie i
    dużo taniej. :-)
    To tak w temacie oszczędzania ;-)

  • 32. Data: 2018-01-23 00:11:04
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > operatorów i wycieczka do salonu. przez dwie godziny po 8 godzinach
    > obowiązkowej pracy, nie zarobię nic. poprostu mniej posiedzę przed
    > monitorem. nie pogram w Quaka, nie pooglągam demotywatorów. rocznie
    > zaoszczędze (nie wydam) ok 200-300 zł na każdą osobę w rodzinie. W
    > orange jest promocja "zaproś do sieci"  w której bonusy otrzymują dwie
    > osoby, zapraszająca i zaproszona. "zapraszająca" karta sim z internetem,
    > powędruje do modemu, który będzie używany przez dziecko w znajomej
    > biedniejszej rodzinie, której niestać na internet w domu za 49.99

    Dorabiasz ideologię! Takie przenoszenie i kombinowanie po prostu wciąga!
    Jedni łowią ryby (brrrr!), inni przenoszą numery!

    --
    Grzexs

  • 33. Data: 2018-01-23 09:43:28
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-22 o 12:16, Kris pisze:

    > A co to za problem meila wysłąc czy nawet zwykły list?
    > Jeśłi juz wypowiedziećź jest koniecznosć
    > Normalnie na uszach musiałem wręcz
    > Ja dzięki abo może i kilka złotych miesięcznie przepłacam
    > Ale patrząc chociażby na tą grupę to praktycznie 99% postów mnie nie dotyczy
    > Nie mam problemu jakim kodem i kiedy przedłużyć promocję, nie mam problemu z
    przenosinami numeru, nie są dla mnie problemem jakieś pakiety i ich kody oraz terminy
    ich wysyłania
    > Generalnie chyba z 90% postów tu to pytania/problemy z prepaidami
    > Czytam to nijako z boku bo dzięki abonamentowi mnie to nie dotyczy.
    > Święty spokój ma też swoją cenę

    Nie chodzi przecie o samo przepłacanie, za święty spokój można i płacić
    więcej. A abonament takiego spokoju nie daje - powiedziałbym że jest
    wręcz odwrotnie. Skończyłem z abonamentem w Orange i przeszedłem na
    Kartę w Play, Ceny na tyle mnie zadowalały że nigdy nie kombinowałem z
    żadnymi promocjami. Teraz wobec oferty Freemium VM w 99procentach
    korzystam z ich oferty, a to z tego względu że część połączeń i SMSów
    przychodzi do mnie na (starą) kartę Play. Ale jakby nie było - prepaid
    to spokój jakiego oczekiwałem. Jak sobie przypomnę te wiszenia na
    słuchawce w oczekiwaniu aż konsultant BOK Orange da głos to aż to
    dzisiaj wydaje się być czymś z sfery fantasy.

  • 34. Data: 2018-01-23 10:18:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 stycznia 2018 09:43:07 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
    > Ale jakby nie było - prepaid
    > to spokój jakiego oczekiwałem. Jak sobie przypomnę te wiszenia na
    > słuchawce w oczekiwaniu aż konsultant BOK Orange da głos to aż to
    > dzisiaj wydaje się być czymś z sfery fantasy.
    Przez chyba 15 lat już jak mam telefon w Era/Tmobile to potrzebę gadania z
    konsultantem miałem średnio raz do roku chyba
    Raz na dwa lata telefon w sprawie przedłożenia umowy i raz reklamacje składałem w
    sprawie konkursu w którym udziału nie brałem. Plus kilka telefonów i cztery wizyty w
    placówce gdy dwa razy korzystałem z opcji "BEZPIECZNE URZĄDZENIE" czy jakoś tak.
    Trzeba było potłuczony tel zawieźć i za ok dwa tygodnie odebrać naprawiony ew wybrać
    nowy jak naprawa nieopłacalna była.
    Dla kilku numerów które od chyba już 3 lat mam w abonamencie NJU (z ani razu nie było
    potrzeby dzwonić na infolinie
    Ba- nawet w sumie logować do ich BOA się nie muszę bo faktury przysyłają mailem a i
    mam ustawione automatyczne zaciąganie faktur z NJU m.in przez BM.pl. Tak więc kilka
    abonamentów w mojej rodzinie plus dodatkowo neostradę, nc+, energa i internet
    stacjonarny mamy płace jednym szybkim przelewem za pośrednictwem BM.pl
    To jest dodatkowy powód dla którego z ofert abonamentowych korzystam zarówno dla
    internetu, jak i prądu czy telefonów
    Jeden przelew przez bm.pl na początku miesiąca i prawie wszystko opłacone

  • 35. Data: 2018-01-25 14:32:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    no i koniec gadki, bo już 500zł + 50GB nie ma

  • 36. Data: 2018-01-26 07:28:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-25 o 14:32, zlotowinfo pisze:
    > no i koniec gadki, bo już 500zł + 50GB nie ma

    Nie trzeba było jej zaczynać i nie iść na rękę tym durnym marketingowcom
    co ten chłyt meakinioy wymyślili :-)

  • 37. Data: 2018-01-26 11:54:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-25 o 14:32, zlotowinfo pisze:
    > no i koniec gadki, bo już 500zł + 50GB nie ma

    W sumie żadna strata, bo i oferta nie była jakaś super.

  • 38. Data: 2018-01-27 20:12:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.01.2018 o 11:54, Trybun pisze:

    > W sumie żadna strata, bo i oferta nie była jakaś super.

    nie bardzo. jeśli chodzi o przedmiotową ofertę, to ja nie znalazłem
    potwierdzenia ze została zakończona. jeśli chodzi o ideę, to do końca
    stycznia mamy 90dnizadarmo w t=m i wybieramorange - 93 dni nolimit.
    Ja właśnie przeszedłem do orange :)
    Co będzie za 90 dni? Zobaczę, napiszę tutaj

    Gorąco pozdrawiam wszystkich wygodnych którzy są szczęśliwi że kwota
    abonamentu sama ściąga się z ich konta. Tylko dzięki Wam możliwe są
    takie promocje. Trzymajcie tak dalej.

    ToMasz

  • 39. Data: 2018-01-27 20:37:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-27 o 20:12, ToMasz pisze:
    > Gorąco pozdrawiam wszystkich wygodnych którzy są szczęśliwi że kwota
    > abonamentu sama ściąga się z ich konta. Tylko dzięki Wam możliwe są
    > takie promocje. Trzymajcie tak dalej.

    Może od razu podziękuj płacącym podatki za to że możesz być operowany w
    szpitalu.
    Gdzie się takie typy rodzą? :-)

  • 40. Data: 2018-01-28 09:39:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Może od razu podziękuj płacącym podatki za to że możesz być operowany w
    > szpitalu.
    sam płacę podatki, a w zasadzie opłaty na leczenie, bo to inna sprawa. a
    tak poza konkursem, to jestem zdania, że każdy inny system opłacania
    leczenia jest lepszy niż nasz.
    W kwestii tego wątku, chyba nie zrozumiałeś jak to działa. operator
    ogłasza promocje bo są mu potrzebne nowe aktywacje. Jeśli chętnych jest
    za dużo, promocja się kończy, ale cel (przyrost liczby abonentów) został
    osiągniety. JEdnak samo to że może zrobić taką promocje wynika z całkiem
    dobrych przychodów z już podpisanych umów. jak zeznawali koledzy, przy
    stosunkowo niewielkiej opłacie miesięcznej, ważną kwestią staje się
    wygoda. więc skoro ja mam za darmo to samo co oni, to płacą za.. swoją
    wygodę i moje usługi. W szpitalu niczego nie dostaję za darmo. to
    kwestia takiego a nie innego ubezpieczenia. Można by nawet stwierdzić że
    to ja się "zrzucam" na leczenie tych ludzi którzy proszą sie o
    choroby, albo są ofiarami braku odpowiedzialności innych.
    > Gdzie się takie typy rodzą? :-)

    ToMasz