  • 21. Data: 2018-05-23 18:17:09
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-23 o 17:34, HF5BS pisze:

    > wiadomości news:pe41e7$td8$1@node1.news.atman.pl...

    > Odpuść sobie.

    Nie tobie o tym decydować. Czasem jak widzę w necie wyjątkowe głupoty,
    to reaguję, stąd moja obecność w tym wątku.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2018-05-23 21:18:24
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Nie tobie o tym decydować. Czasem jak widzę w necie wyjątkowe głupoty, to
    > reaguję, stąd moja obecność w tym wątku.

    Mowa jest srebrem, milczenie złotem.
    A głupoty to i ty gadasz, bo jak na razie, jesteś tu jedyny, który używa
    argumentów ad personam, zamiast, jak inni, ad meritum. ZTCP, to raczej mało
    kto cię lubi. Mnie to luźnym kalafiorem.
    A idąc za tobą - nie tobie o tym decydować, o czym piszę, wiec spodziewaj
    się, że przy następnej okazji znów puszczę wzmiankę, nie bacząc na twoje
    fochy i uwagi. Dopiero przegłosowanie przez ponad połowę tu obecnych, może
    coś zmienić. Może, nie musi. Nie zaczynaj jak kol. "bykom stop". Zamiast
    uznania słuszności racji, doczekał się solidnego ochrzanu.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

  • 23. Data: 2018-05-23 22:19:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-23 o 21:18, HF5BS pisze:

    > wiadomości news:pe4469$gm$1@node1.news.atman.pl...

    > Mowa jest srebrem, milczenie złotem.
    > A głupoty to i ty gadasz, bo jak na razie, jesteś tu jedyny, który używa
    > argumentów ad personam, zamiast, jak inni, ad meritum.\

    Nie da się używać ad meritum w sprawie zupełnie zmyślonej i przekłamanej.

    Jedyne ad meritum to jest - prawo to nakazuje, wszystko jest w porządku,
    ziew. Jakbyś na przykład na to zwrócił uwagę, jak do dziennikarze robią
    z igły widły, to bym zrozumiał.

    A że wyleciałeś z jakimiś bzdurami o wyłączeniu telefonu - no to
    komentuję ten twój poziom.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2018-05-23 22:59:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 May 2018 17:26:22 +0200, HF5BS napisał(a):
> [...]
    ture-od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > No, tu niby za zero było, ale wiesz, jak to u Wielkiego Brata drzewiej

    Niby. Znasz takie oferty/promocje ?

    Natomiast moglo byc tych tysiac stron i wszystkie pozycje na zero ...
    a do tego abonament.

    > bywało, zając spieprza przez rusko-polską granicę, zatrzymuje go wilk i pyta
    > co się dzieje? Kastrują wielbłądy. Ale ty jesteś zającem. Wiesz, wilk, zanim
    > się wytłumaczysz...

    > Nie byłbym pewien.

    Ja tak powiedzmy na 99%.

    > No, ja... Zależy, jak upierdliwi będą. Demobil mi czasem dzwoni i pytluje,
    > że mają świetną okazję, że śmiardfon za darmo, że 55 giga netu za coś kole
    > 75 zyla, i nie chą ustąpić, choć się mówi, że nie mam kasy, że ja chętnie,
    > ale teraz nie mam z czego zapłacić.

    Hm, imo to zle mowisz. Przeciez kazdy chce smartfona, a jak nie masz
    pieniedzy, to chetnie powitasz nowy model za niewielka oplata ...
    co miesiac :-)

    A po prawdzie to pewnie bez znaczenia co powiesz - komputer wybral do
    dzwonienia, wiec dzwonia :-)

    Jeden mbank mnie ostatnio zaskoczyl, po jakiej niepotrzebnej ofercie
    "... a - to zbiera pan na cos pieniadze ? Mamy tez kredyty w ofercie,
    nie musi pan czekac az sie uzbiera"

    > Tym papierem, to Pan Abonent nie wiem, czy będzie mógł się podetrzeć,
    > ewentualnie dzieciom da do porysowania. No, jak już musiała pójść taka
    > paczka, to powinni skompresować dane, bo skoro wszystkie paczki były za
    > 0.00, to wystarczyło wylistować czasy i ilość danych. To wizerunkowy strzał
    > w stopę, skoro tu i tam namawia się do oszczędzania, a tu "tona" papieru
    > idzie, w sumie na nic i za nic, oraz po ch*j...

    Ale to wina abonenta. Potrojna, jesli nie chce elektronicznej.

    > Może w analogicznych sytuacjach po prostu ktoś myśli, żeby nie srać taką
    > ilością papieru w sumie po cholerę...? I kompresują przekaz tak, aby nadal
    > był czytelny, a objętość mniejsza.

    Watpie. Szczegolowy to szczegolowy.
    Moze po prostu wyeliminowali transmisje danych dzieki pakietom.

    J.

  • 25. Data: 2018-05-23 23:03:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 May 2018 14:28:55 +0200, SnCu napisał(a):
    -od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > Ja się zastanawiam nad tym komentarzem na facebooku: każde połączenie i
    > rozłączenie GPRS. Przecież GPRS jest pakietowe - każdy pakiet mu na tej
    > fakturze wydrukowali?

    Raczej aplikacja co chwile zamyka polaczenie.

    Inna sprawa, ze to ze dwie ryzy papieru, 1000 kartek, plus chyba
    dwustronnie drukuje, co najmniej z 50 danych na strone ... 100k sesji,
    3000 dziennie ... co 30s albo i czesciej musialo to byc ... i moglo.

    J.

  • 26. Data: 2018-05-24 00:04:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-23 o 23:03, J.F. pisze:
> [...]
    > dwustronnie drukuje, co najmniej z 50 danych na strone ... 100k sesji,
    > 3000 dziennie ... co 30s albo i czesciej musialo to byc ... i moglo.

    Gdzieś tam w linkowanym tekście (a może komentarzach?) było, że dokument
    dotyczy jednego konta, do którego może być podpiętych wiele telefonów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2018-05-24 21:39:16
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Niby. Znasz takie oferty/promocje ?

    No tak jakoś, stanęła mi przed oczami ulga mieszkaniowa, a teraz skarbówka
    rucha ludków, aż w sąsiednim mieście słychać furczenie.

    > Natomiast moglo byc tych tysiac stron i wszystkie pozycje na zero ...
    > a do tego abonament.

    Ale, czy od wydrukowania tylu pozycji, abonament się zmieni? Niby nie, ale
    jakby podliczyć, to chyba żadem operator, nie będzie tego robic
    charytatywnie. A papier kosztuje.

    > Hm, imo to zle mowisz. Przeciez kazdy chce smartfona, a jak nie masz
    > pieniedzy, to chetnie powitasz nowy model za niewielka oplata ...
    > co miesiac :-)

    Jakbym ich nie stopował, to dziś miałbym przynajmniej 5 nowych smartfonów i
    6 abonamentów...
    Wziąłbym, ale mnie nie stać, nie dlatego, żebym nie chciał. Pochlać trochę
    ISP pingwinków przydałpo by się, albo zrobić load balancing na 4 telefonach
    i wio, panie, z jakimś P2P... Że baterie zeżre? Spoko, naładuje się.

    > A po prawdzie to pewnie bez znaczenia co powiesz - komputer wybral do
    > dzwonienia, wiec dzwonia :-)

    To im oficjalnie wniosę sprzeciw co do przetwarzania... Bo na listę
    Robinsonów nie liczę, niby jest, a niby gówno daje.

    > Jeden mbank mnie ostatnio zaskoczyl, po jakiej niepotrzebnej ofercie
    > "... a - to zbiera pan na cos pieniadze ? Mamy tez kredyty w ofercie,
    > nie musi pan czekac az sie uzbiera"

    Taaaa, tu mi kaktus urośnie, dobrzy wujkowie, czornaja jego szlucha blat'

    > Ale to wina abonenta. Potrojna, jesli nie chce elektronicznej.

    Jeśli abonent chce cierpieć, czy byc debilem (tu mrugnięcie oka, ta osoba
    wie, że do niej), czy idiotą (tu ponowne mrugnięcie), czy też publicznie
    konia wa^Wgłaskać, to czyż mamy prawo jej tego zabronić w demokratycznym
    państwie, gdzie mamy wolność słowa, wypowiedzi przekonań? :>

  • 28. Data: 2018-05-24 22:33:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 May 2018 21:39:16 +0200, HF5BS napisał(a):

    > Ale, czy od wydrukowania tylu pozycji, abonament się zmieni? Niby nie, ale
    > jakby podliczyć, to chyba żadem operator, nie będzie tego robic
    > charytatywnie. A papier kosztuje.

    Ale to problem operatora - widac mu odpowiada :-)

    Mogliby pomyslec ... ale moze taniej jest jedna taka paczke co miesiac
    wydrukowac.
    Ale tak ogolnie mysla, i elektroniczne wciskaja.

    > Jakbym ich nie stopował, to dziś miałbym przynajmniej 5 nowych smartfonów i
    > 6 abonamentów...

    Ale to mozesz mowic "umowa mi sie konczy za 15 miesiecy" :-)

    > To im oficjalnie wniosę sprzeciw co do przetwarzania...

    Takie twoje prawo.

    > Taaaa, tu mi kaktus urośnie, dobrzy wujkowie, czornaja jego szlucha blat'

    Ale inteligetnie podeszli do tematu :-)

> [...]
    > konia wa^Wgłaskać, to czyż mamy prawo jej tego zabronić w demokratycznym
    > państwie, gdzie mamy wolność słowa, wypowiedzi przekonań? :>

    No wlasnie - wszystko zgodne z przepisami. Abonent sobie zazyczyl na
    papierze, szczegolowo, zaplacil (ryczaltem w abonamencie), to dostal,
    bo mu sie nalezalo :-)

    Swoja droga ... a moze to najtanszy opal na zime ? :-)

    J.

  • 29. Data: 2018-05-24 23:24:11
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Ale to problem operatora - widac mu odpowiada :-)

    Rozprawa rozwodowa, sędzia pyta dlaczego - Bo mi nie odpowiada. Głos z sali:
    Patrzcie no, wszystkim odpowiada, tylko jemu nie... Tak mi się
    "ekologicznie" skojarzyło.

    > Mogliby pomyslec ... ale moze taniej jest jedna taka paczke co miesiac
    > wydrukowac.

    Może...?

    > Ale to mozesz mowic "umowa mi sie konczy za 15 miesiecy" :-)

    Myślisz, że ich to obchodzi? Bierz abo, to już, zaraz, tu i teraz, pędzą.
    Mówisz "nie", mniejsza o to dlaczego, udają głuchotę. Słowo "lojalka" nie
    jest słowem-kluczem, chyba, że chesz kolejny abo do już istniejących.

    > Takie twoje prawo.

    To ja wiem, tylko, aby skutecznie się dostosowali.

    > Ale inteligetnie podeszli do tematu :-)

    Ja to nawet mogę odpuścić, że PYTAJĄ. Ale reklama/telemarketing (poza
    świadomymi zgodami, wtedy tak), to już niech spierdala.

    (tonowa faktura)
    > No wlasnie - wszystko zgodne z przepisami. Abonent sobie zazyczyl na
    > papierze, szczegolowo, zaplacil (ryczaltem w abonamencie), to dostal,
    > bo mu sie nalezalo :-)

    W sumie prawda. Ale i tak wykpiłem. I chyba wiem, jakby można to ścignąć - o
    ilość FARBY na wydruku. Założę się, że można to było zrobić mniejsze, a tak
    samo czytelne.

    > Swoja droga ... a moze to najtanszy opal na zime ? :-)

    No, w sumie tak. Choć nie wiem, czy jakie straszniki miejskie nie zechcą się
    przyszwędać, że palę w piecu syfem... A jeszcze jakimiś dronami latają...
    Ale zaraz... ja przecież mam legalnie 500 W mocy z końcówki w swoim radiu
    (na niektórych pasmach, bądź ich wycinkach, moc dopuszczalna jest mniejsza),
    antena kierunkowa, widzę, że mi coś lata i nagle mam ochotę na DX-y z wyspą
    Cho'o-do, równie realną do zrobienia, jak Północny Sentinel z archipelagu
    Andamanów :P A to, że dobrego DX-a łatwiej jest utłuc prując co-nie-co z
    anteny, to przy okazji taki dronik mógłby się usmażyć, jakby za blisko
    podleciał... To cóż, ma certyfikat EMC? Nie ma? To gudbaj!

  • 30. Data: 2018-05-25 08:15:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-24 o 23:24, HF5BS pisze:

> [...]
    > łatwiej jest utłuc prując co-nie-co z anteny, to przy okazji taki dronik
    > mógłby się usmażyć, jakby za blisko podleciał... To cóż, ma certyfikat

    Tak się mnię przypomniawszy.

    Klubowy SP9xxx miał swego czasu bodajże 2,5kW.
    Niewiele z tego wychodziło, bo siedział w dolinie i obok przewodów WN.

    Ale ktoś go razu pewnego zabrał gdzieś, gdzie były "łowy na lisa". Po
    włączeniu trochę odbiorników "lisowców" się usmażyło.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam