  • 1. Data: 2018-04-11 20:33:27
    Temat: MyPhone Explorer
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Czy MyPhone Explorer musi być zainstalowany w komputerze i jako
    aplikacja w telefonie?
    Aplikację z telefonu wolalabym wywalić tylko obawiam się, że program z
    komputera nie będzie mógł znaleźć telefonu, czyli nie będzie działał.
    Jakby nie działał to musiałabym jeszcze raz ściągać telefonem-na telefon
    tę aplikację.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-04-12 00:48:04
    Temat: Re: MyPhone Explorer
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-04-11 20:33, Animka wrote:
    > Czy MyPhone Explorer musi być zainstalowany w komputerze i jako
    > aplikacja w telefonie?

    Tak.

  • 3. Data: 2018-04-12 01:36:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-12 o 00:48, Uncle Pete pisze:

    > Tak.

    Dziękuję. Jak używałam telefonu SE to miałam tylko program w komputerze.
    Teraz z tym androidem i Samsungiem jest już widocznie inaczej.
    Jak coś instaluję z google play to mi google wtrynia do telefonu, do
    kontaktów moje konto z gmaila. Oczywiście to z telefonu po
    zainstalowaniu aplikacji wywalam i zatrzymuję za każdym razem dzialanie
    w tle aplikacji takich jak sklep google play i inne dziadostwa, których
    w danym momencie nie używa. Nawet Firefoks zatrzymuję jak nie korzystam.
    W razie potrzeby same się włączą.
    Program najpierw musialam ustawić na Wi-Fi, ale nie było mi to na rękę.
    Nie mógł znależć telefonu po bluetooth.
    Na drugi dzień o dziwo znalazł i teraz ten program działa tylko po
    Bluetooth.
    Pozdwawiam :-)

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-04-12 01:46:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-12 o 01:36, Animka pisze:

> [...]
    > Nie mógł znależć telefonu po bluetooth.
    > Na drugi dzień o dziwo znalazł i teraz ten program działa tylko po
    Pozdrawiam :-)

    PS. W poprzednim poście napisałam pozdwawiam zamiast pozdrawiam i teraz
    poprawiłam.

    --
    animka