  • 121. Data: 2004-06-11 09:21:35
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Wojciech Wielogorski <a...@e...pl> wrote:

    > to postaw sie na moim miejscu - kiedy w 20-tysiecznej miescinie bedzie inny
    > niz TPSA operator?

    Tu jest 50 tysięczna mieścinie, więc niewiele większa, a jest
    tu światłowód Telekomunikacji Kolejowej, oraz radio Futuro oraz
    Telbanku. Legionowo.

    > w ilu miastach mozesz kupic dostep od Futuro/TK/CDP i innnych?

    Proszę bardzo:

    http://www.tktelekom.pl/opissieci/swiatlowody.jpg

    Mimo iż Legionowa nie ma na tej mapie to zakończenie światłowodowe
    jest (od kietnia 2004, może jeszcze nie umieścili na mapie)

    http://www.futuro.pl/mapazasiegu.php
    Tu trochę gorzej, ale w obszarze o promieniu 18 km od tych punktów da
    się podłączyć.

    Na http://www.telbank.pl/ też jest mapa, z bardzo wieloma punktami w
    róznych dziurach, ale w tel chwili nie mogę do niej dotrzeć z powodu
    jakiegoś błędu na stronie.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 122. Data: 2004-06-11 09:27:04
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    moldovenu <a...@n...spam.anywhere.com> wrote:

    > Niestety ceny innych operatorów (GTS, Crowley, Futuro, Pol34, Tele2) np.
    > dla lokalnych sieci osiedlowych są zupełnie nieatrakcyjne wobec TPSA, są
    > to klasyczne "biznesowe"-zaporowe ceny - i kółko się zamyka.

    Oj nie przesadzaj z tą zaporowością cen. GTS może tak, ale już Pol34
    czy Futuro ma całkiem atrakcyjne ceny.

    Pol 34 Poznań - 2 Mbps - dwa tysiące PLN z hakiem
    tylko nie prównuj tego łącza do 4 meostrad spiętych ze sobą, bo
    takiego wysycenia na neostradach nie uzyskasz. Już przy setce
    użytkowników takie łącze się jak najbardziej opłaca dla sieci
    osiedlowej.