  • 31. Data: 2013-09-20 20:01:26
    Temat: Re: [NTG: And.] Bateryjna ściema
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

> [...]
    > sklepie Samsungu Monte, ma widżet "informacje o sieci" zainstalowany
    > fabrycznie. Aktywacja tego widzetu - "aktywuj usługi sieciowe" w opcjach
    > ustawiań SMSów.
    > Można zainstalować taki widżet w telefonie z Andkiem. Jednak pokazuje on
    > się nie na ekranie a podmenu "powiadomienia", i na dodatek pokazuje nie
    > nazwę itd, tylko siłę sygnału i jakieś LACe, MMC itp, kompletnie
    > niezrozumiałe dla mnie terminy. Takich widżetów w Google Play jest nawet
    > kilka. Ale jak już wspomniałem - mi zupełnie do niczego się nie przydadzą.

    To CellInfo a Ty chcesz CellBroadcast

    > Mam w tablecie z Andkiem 2.2 zainstalowaną aplikację SMS/MMS, jednak mimo
    > tego że jest konfigurowalna to nie ma w niej opcji ustawiania kanałów CB"

    To co Ty ustawiałeś ?! W menu podręcznym na odpalonej aplikacji nie ma ? U
    mnie jest.

    > Taka opcja jest w telefonie z Andkiem 4.04. Jednak co bym tam nie
    > przestawił to wiadomości o BTS nie pojawiają się w żadnej formie.

    Pisali gdzieś o takich problemach, ale ja tego nie skomentuję bo takiego
    systemu nie używam.

    > A jednak myślę że wcześnuiej czy poźniej nastąpi rozbrat telefonów z
    > systemem Android.

    Jak z każdym systemem. Wszystko po prostu zmienia się.

    >Ten system z każdą kolejną wersja robi się za ciężki jak na mozliwości
    >urządzeń przenośnych. Mam na to przykłady pod ręką - tablet z systemem 2.2
    >śmiga aż miło - telefon o takich samych parametrach, RAM, procek itd.
    >system 4.04, czasem to nachodzi mnie ochota na wjechanie na dziesiąte
    >piętro i wyrzucenie go przez okno.

    Nie wiem, nie znam się, nie ogarniam. Jest dla mnie natomiast oczywiste, że
    producent na pewno będzie się starał by jego produkt marketingowy miał
    przestrzeń do funkcjonowania obojętnie jaki system to będzie wspierał.
    Dzisiaj jest to Android. Jeśli w CellBroadcast będą informacje marketingowe
    to Android na pewno będzie to wspierał :-)