  • 371. Data: 2020-04-04 06:59:46
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tym nieudolnie cytowanym przez Ciebie zdaniem nic nie sugerowałem.
    > To zdanie pytające. Zadając pytanie oczekiwałem odpwiedzi dlaczego
    > mieli by stracić. Zanim jej udzieliłeś wykluczylem kilka możliwości
    > którymi byś mnie męczył. Znowu prowokacja Ci się nie udała. Każdy,
    > nawet ci co mnie nie lubią bo pisze prawdę niezgodna z ich
    > ideologiami mogą zobaczyć na końcu cytatu znak zapytania.

    Ach znak zapytania... No jebłem po prostu...
    A w dalszych postach nadal udowadniasz ze przeceiz producent mleka moze
    miec wyjebane:
    "Fermy krów są na wsiach i na dodatek nie w środku wiosek. Oczywiście
    ryzyko zarażenia bardzo nielicznej obsługi we współczesnych fermach jest.
    Ale o wiele mniejsze niż w dużym mieście. Nigdzie nie pisali że krowy
    chorują na tego wirusa razem z ludźmi. Czyli chory bez objawów może je
    obsługiwać. A jeśli by się okazało że mleka jest za dużo to nie trzeba go
    wylewac. Doskonale się przechowuje w formie mleka w proszku."

    Zaczynasz sie zachowywać jak u2 który w kazdym kolejnym zdaniu przekreca
    wczesniejsze wypowiedzi na odwrot - jeżeli chodzi o mnie to pas - szkoda
    czasu.

    Jak zawsze ciesze sie jednak ze coś do ciebie dotarło i juz wiesz ze
    krowa to nie jest taki bezobsługowy automat do kawy...

    A teraz dawaj kolejna porcje wyzwisk o złodzoejach, bolszewikach,
    kurierach i braku inteligencji - w ustach miejscowego matoła brzmi to
    akurat dośc smiesznie i uroczo ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 372. Data: 2020-04-04 07:31:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-04-2020 o 19:56, andal pisze:

    > czy to ci nie wystarcza
    >
    > https://www.worldometers.info/coronavirus/country/po
    land/

    Przecież to oficjalne, fałszywe dane, a chodzi o ogólną liczbę zgonów,
    żeby wywnioskować ilu zmarło naprawdę na covid.

  • 373. Data: 2020-04-04 07:32:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-04-2020 o 20:01, andal pisze:

    > powiedzialbym ze mniejszy zysk bo nie mozna stracic czegos czego sie nie
    > mialo,

    Ooooo czuć ekonomistę.....
    HINT: Strata jest wtedy, gdy koszty przewyższają przychody.

  • 374. Data: 2020-04-04 07:35:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-04-2020 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wybacz JF ale nie chodziło mi znaczenie potoczne bo to jest dla mnie
    > jasne.
    >
    > Pytam dokładnie o konsekwencje prawno fiskalne, chociaz w jakims zarysie
    > czyli:
    > - co dzieje sie z pracownikami
    > - co dzieje sie ze srodkami trwałymi
    > - co z magazynem

    Żeby zamknąć działalność wypadałoby już nie mieć niczego z powyższych.
    Prz zawieszeniu nie trzeba się ich pozbywać.

  • 375. Data: 2020-04-04 07:36:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-04-2020 o 00:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > No dobra, zawieszam i co dalej?
    > Powiedzmy ze mam jakies srodki trwałe - musze sie z nich rozliczyc czy po
    > prostu sa i sobie czekaja?

    Są i czekają.

  • 376. Data: 2020-04-04 07:54:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jeśli dzisiaj w innym temacie >pokazałeś że nie wiesz i >wprowadzasz w błąd

    W jakim temacie?
    Linka daj czy coś

  • 377. Data: 2020-04-04 09:32:55
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-03 o 17:40 +0000, andal napisał:
    > a na ludzkiej skurze odrazu zdycha, cos co trudno pojac

    Gdyby faktycznie tak było, to po co ta cała afera o mycie rąk? Spisek?

    Kilka dni temu w lokalnym radio jakiś profesor podawał czas,
    przez który wirus może "przeżyć", szło to jakoś tak:
    - na ludziu (np. ręce): pół dnia
    - na papierze 8h
    - na plastiku 3 dni
    - unosząc się w powietrzu 3h

    Mateusz

  • 378. Data: 2020-04-04 10:12:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    >To że jednemu nie idzie nie >znaczy że jest ogólnopolska >
    >zapaść a może przegrywa kasę w >kasynie i nie ma na prowadzenie >działalności?

    Jak Tobie zaczyna brakować argumentów to znaczy że pijak czy inny złodziej alby
    wyzwiska lecą
    Przewidywalny jesteś i nudne to być zaczyna

  • 379. Data: 2020-04-04 10:33:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Każdy, nawet ci co mnie nie lubią bo pisze prawdę niezgodna z ich ideologiami mogą
    zobaczyć na końcu cytatu znak zapytania.

    Nie piszesz prawdy, tylko świergolisz jak potłuczony. Kijem, na Limance
    ("bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza"). Może to było dawno, ale
    skutek pozostał. A ten Twój znak zapytania ma się tak do istoty sprawy -
    czyli Twego bezsensownego świergolenia (tu akurat o mleku i krowach),
    co Ci adwersarze wytykają - jak picie w Szczawnicy, do szczania w piwnicy.

  • 380. Data: 2020-04-04 11:34:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-03 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Zgoda. Tyle ze dla wielu podmiotów ZUS teraz tez jest zawieszony na 3
    > miesiace wiec jaki sens zawieszania?
    > No chyba ze zawiesiły te podmioty które sie na zwolnienie nie łapały...

    Przepisy są do dupy, bo są nieprzemyśłane - w porówananiu
    np z niemieckim kurzarbeitem.
    Ja mam pracowników, więc zawiesić i tak bym nie mógł.
    Przychodu mam więcej niż te 15 tys ale podatkowo mam stratę,
    więc całe to gadanie o pomocy jest dla mnie o kant d...
    bo zawsze się znajdzie jakiś procent, który się nie załapie
    na jakieś ulgi czy zwolnienia z innych powodów
    (ulgi w czynszach od powierzchni czy zus od przychodu).

    Pozawieszali Ci, którzy mają generalnie przychód generowany
    liczbą klientów: fryzjer, kosmetyczka, rehabilitant itp
    Jak nie ma klientów, to nie ma przychodu i dla nich
    ulga w ZUS to by było na 3 miechy a co potem?