  • 11. Data: 2019-08-07 11:23:23
    Temat: Re: Na autostradzie
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-08-07 o 10:32, r...@k...pl pisze:

    > Nie mam, ale to bez znaczenia. Ściągnij sobie Ryśka, to będziesz miał ikonę.

    > Tego nie używam, bo mam Ryśka :)

    Ryśka mam i czasem używam, ale pytałem konkretnie o google maps, a nie o
    "jakiś program coś pokazujący".
    Mam słaby telefon i jak używam nawigacji i Ryśka jednocześnie, to się
    tnie i szybko traci baterię, dlatego jestem zainteresowany tą
    funkcjonalnością w GMaps.
    Zresztą z ulubionej nawigacji też zrezygnowałem (na rzecz Gmaps), bo
    zaczęła mulić i informować o skręcie już po jego minięciu.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2019-08-07 11:26:53
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-08-06 o 15:37, J.F. pisze:

    > Z boku masz taka ikonke - kółeczko z dziubkiem i plusem w srodku.
    > W tym sie zglasza korki, suszarki, wypadki.
    > Pojawia sie dopiero w trybie nawigacji.

    No to póki co nie mam takiej ikonki z dziubkiem :(

    A dopuszczalną prędkość Ci pokazuje?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2019-08-07 12:11:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2019-08-06 o 15:37, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 6 Aug 2019 14:11:34 +0200, Miroo napisał(a):

    [google maps]

    >No to póki co nie mam takiej ikonki z dziubkiem :(

    Upgrade zrob.
    Chyba ze ... na tak starym telefonie upgrade juz nie ma :-)

    >A dopuszczalną prędkość Ci pokazuje?

    Nie zauwazylem.

    J.

  • 14. Data: 2019-08-07 14:35:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Aug 2019 11:23:23 +0200, w <5d4a98a2$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
    Miroo <b...@b...brak.i.juz> napisał(-a):

> [...]
    > Zresztą z ulubionej nawigacji też zrezygnowałem (na rzecz Gmaps), bo
    > zaczęła mulić i informować o skręcie już po jego minięciu.

    To używaj NE zamiast GM.
    Będziesz miał wszystko, a i program żwawszy (chyba że masz faktycznie
    archaiczny telefon).

  • 15. Data: 2019-08-08 08:05:07
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-08-07 o 14:35, r...@k...pl pisze:

    > To używaj NE zamiast GM.

    NaviExpert jest chyba płatny?
    Dla mnie to bez sensu, bo potrzebuję nawigacji ze 3 razy w roku. Używam
    może trochę częściej, ale raczej dla wygody niż z potrzeby.

    > Będziesz miał wszystko, a i program żwawszy (chyba że masz faktycznie
    > archaiczny telefon).

    Jakiś archaiczny to on nie jest, ale już nienowy i dolnopółkowy.