    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nagły atak spawacza
    Date: Wed, 27 May 2020 14:43:47 +0200

    2020-05-27 o 12:01 +0200, zhbick napisał:
    > No właśnie jakoś dziwnie się teraz prezentuje 720p. Odnoszę wrażenie,
    > że pierwsze DivX'y ~360p były dużo wyraźniejsze...

    Były. Bo oglądaliśmy je na ekranach 15".

    Ostatnio odkopałem kilka CD które nagrałem 20 lat temu. Zdziwiłem się,
    bo większość działała (poza tymi markowanymi jako "Quixo", ale tych
    miałem bardzo niewiele). Potem zdziwiłem się drugi raz, bo patrzę a tam
    divx w jakimś 360x244... I ja to kiedyś oglądałem z zachwytem.

    Mateusz