  • 11. Data: 2013-05-28 16:10:51
    Temat: Re: Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    Marcin N <m...@o...pl> Wrote in message:

    > Ciesz się, że gość nie wie, że 60 km/h byłoby ekonomiczniej.

    Jakby jechał 60, to by problemu nie było. Zwykły kapelusz. Raz go
    wyprzedzisz i po bólu.

    --
    Deflegmator

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 12. Data: 2013-05-28 16:15:20
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 28 May 2013 14:52:21 +0200 (CEST), Deflegmator napisał(a):

    > Najgorszy typ to moim zdaniem:
    > 1. użytkownik, którzy wlecze się lewym pasem 50 na godzinę, bo za trzy
    > światła musi skręcić w lewo - no i trzebaby zmienić pas z prawego na
    > skrajny lewy - a to zajebiście trudny manewr.
    > 2. dwóch matołów trenujących jazdę parami (coś jak na żużlu) - będą
    > jechali
    > obok siebie 50 na godzinę i kapa.

    Jeszcze gorszy typ to:
    1. Użytkownik, który uważa, że lewy pas wybudowali specjalnie dla niego
    i kiedy tylko widzi kierowcę próbującego zjechać na lewy pas, bo za 20m
    będzie skręcał w lewo, to ten dodaje gazu, a następnie "siedząc na
    ogonie" pogania długimi światłami.
    2. Dwóch małotów, z których każdy chce wyprzedzić tego drugiego i
    każdego innego na drodze, a ponadto wpychających się w każdą nawet
    najmniejszą lukę, byle tylko "być przed".

  • 13. Data: 2013-05-28 16:22:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michoo" napisał w wiadomości
    On 28.05.2013 17:35, (Tom N) wrote:> Michoo w
    >Zakręt ładnie profilowany.
    >Pewnie wg niektórych z tej grupy jadę kapeluszniczo - droga o
    >standardzie prawie ekspresowym, przede mną nikogo za mną kilka
    >samochodów. ;)

    Oczywiscie. Predkosc dostosowana do warunkow - bo sie dalo zahamowac,
    ale z wiekszej tez by sie moglo dac :-)

    >Całe 150ms więcej... To bym jeszcze zdążył mrugnąć ;)

    Jechalbys szybciej, to by sie nie odwazyl wyprzedzac ;-P

    >http://img259.imageshack.us/img259/4334/asd3t.png
    >Naprawdę spodziewałbyś się że on wyprzedza na łuku a nie ma tylko
    >światła za wysoko ustawione?

    Wniosek ? Wlasne za nisko ustawione :-)

    P.S. Czesto wam sie takie przygody przydarzaja ? W jakich rejonach
    kraju ?

    J.

  • 14. Data: 2013-05-28 16:24:37
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 28.05.2013 15:51, Marcin N wrote:

    > Nawet nie zdjąłeś nogi z gazu? Do nagrody Darwina startujesz?

    Nogę z gazu zdjąłem, lekko depnąłem hamulec i zjechałem maksymalnie w
    bok. Gwałtowne hamowanie przy 105 na zakręcie nie wydało mi się dobrym
    pomysłem.

    Nie miałem też za dużo czasu na przemyślenia - zauważ, że całość od
    momentu gdzie go zobaczyłem - pierwsze zdjęcie[*] do momentu gdy mnie
    mijał trwała niecałą sekundę. Kamerka nie zdążyła odświeżyć prędkości, z
    loga wynika, że jechałem około 85 sekundę po minięciu się.

    [*] Chwilę wcześniej ze względu na łuk wyglądało jakby jechał za
    cysterną a nie obok.

    Michoo

  • 15. Data: 2013-05-28 17:35:43
    Od: <1...@7...173543.invalid> (Tom N)

    Michoo w

    > Nogę z gazu zdjąłem, lekko depnąłem hamulec i zjechałem maksymalnie w
    > bok. Gwałtowne hamowanie przy 105 na zakręcie nie wydało mi się dobrym
    > pomysłem.

    Zakręt, a Ty tniesz... ;-)

> [...]

    > loga wynika, że jechałem około 85 sekundę po minięciu się.

    > [*] Chwilę wcześniej ze względu na łuk wyglądało jakby jechał za

    Do okulisty sio :P

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2013-05-28 17:58:15
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 28.05.2013 17:35, (Tom N) wrote:
    > Michoo w

    > Zakręt,

    Zakręt ładnie profilowany.

  • 17. Data: 2013-05-28 18:11:42
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Odpierdol się od lanosów.

    Uderz w stół... :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2013-05-28 18:49:30
    Od: <6...@5...184930.invalid> (Tom N)

    Michoo w

    > Zakręt ładnie profilowany.

    Dupa nie zakręt, tylko łuk -- sam to napisałeś ;P

    > Pewnie wg niektórych z tej grupy jadę kapeluszniczo - droga o
    > standardzie prawie ekspresowym, przede mną nikogo za mną kilka
    > samochodów. ;)

    No przed Tobą to ich trochę było :D

    > Całe 150ms więcej... To bym jeszcze zdążył mrugnąć ;)

    Ej, 4 metry..., nie epatuj milisekundami, bo efekt skali jest... ;)

    > http://img259.imageshack.us/img259/4334/asd3t.png
    > Naprawdę spodziewałbyś się że on wyprzedza na łuku a nie ma tylko
    > światła za wysoko ustawione?

    ... x 3 sekundy to jest 12 metrów, no niech będzie, że tę fotę byśmy
    oglądali 8 metrów wcześniej, czyli ty byłbyś te 8 metrów bliżej, nawet nogi
    z gazu byś nie musiał zdjąć... ;P

    Aha, co palisz? :D

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2013-05-28 19:08:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.05.2013 14:52, Deflegmator pisze:

    > To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem.
    (...)
    nie wiem czy masz racje(co do stylu jazdy), ale takie osobniki, biorą
    się np z kopalni. Całe życie był szefem, darł ryja na podwładnych, żona
    nie pracowała więc nie miała nic do gadania. Teraz taki facio
    przeskoczył o 30 lat, do innego świata ale w jego umyśle pozostało
    wszystko tak jak dawniej. inni muszą się dostosować, czy to na drodze
    czy w zyciu. Sam wszystko wie najlepiej, a jak już się zdecyduje na
    jakąkolwiek usługę, to trzeba koło niego skakać jak wokół królewicza.

    To nie jest przypadek kierowcy. to jest przypadek życia człowieka
    ToMasz

  • 20. Data: 2013-05-28 21:33:08
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > http://img259.imageshack.us/img259/4334/asd3t.png
    > Naprawdę spodziewałbyś się że on wyprzedza na łuku a nie ma tylko światła
    > za wysoko ustawione?
    Naprawdę :)
    Gdzie się podziała zasada ograniczonego zaufania?
    Pozdrawiam.
    WOJO