  • 1. Data: 2014-04-12 23:11:45
    Temat: Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
    Od: y...@g...com

    Otóż chcę kupic płytę główną Asus H81M-C ale chcę na niej
    postawić MSWindowsXP
    Okazuje się jednak, że producent nie dostarcza sterowników
    pod XP:
    http://www.asus.com/pl/Motherboards/H81MC/HelpDesk_D
    ownload/

    Proszę o pomoc: SKĄD JE WZIĄĆ?
    (Może jakieś zamienniki?)

  • 2. Data: 2014-04-12 23:17:38
    Temat: Re: Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-12 23:11, y...@g...com pisze:
> [...]
    > postawić MSWindowsXP
    > Okazuje się jednak, że producent nie dostarcza sterowników

    Możesz szukać na stronie producenta chipsetu, jak on nie ma, to jedynie
    jakiś hobbysta mógł zrobić, w co wątpię.

  • 3. Data: 2014-04-12 23:20:41
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik y...@g...com napisał:
> [...]
    > postawić MSWindowsXP
    > Okazuje się jednak, że producent nie dostarcza sterowników

    JEst po prostu szansa, ze nowa plyta moze nie chciec wspolpracowac z
    wycofanym ze sprzedazy nastoletnim systemem.

    Moga ale nie musza zadzialac sterowniki do innej wersji systemu.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-04-12 23:54:16
    Od: y...@g...com

    mr misio:
    |JEst po prostu szansa, ze nowa plyta moze nie chciec wspolpracowac z
    |wycofanym ze sprzedazy nastoletnim systemem.

    Oj proszę - nie WCIERAJ nam tu jedyniesłuszności najnowszej wersji i tak
    jedynie słusznego systemu ;)

    Wszak POŁOWA LUDZI nadal używa XP i nie ma NAJMNIEJSZEGO zamiaru narobić
    sobie KŁOPOTÓW instalując najnowsze WYNALAZKI M$:

    http://tinyurl.com/no5s2mk
    http://www.computerworld.com/s/article/9246708/Windo
    ws_XP_will_still_get_security_support_in_China

    "Windows XP will still get security support in China
    Windows XP remains the most popular PC operating system in the nation
    By Michael Kan
    March 3, 2014

    IDG News Service - Microsoft is making a special exception in the way it retires
    Windows XP in China, and will continue offering security support for the OS to users
    in the nation.
    To do so, the U.S. software giant is partnering with China's leading Internet
    security vendors, Microsoft said in a Sunday posting on its official account with
    Sina Weibo, a top social networking site in the country.
    (...)
    Among China's Internet users, about 57% rely on Windows XP systems to go online,
    according to analytics site CNZZ.com. The OS can still be found in use at Internet
    cafes, businesses and schools."

    ZGADNIJCIE DLACZEGO? ;)

  • 5. Data: 2014-04-13 00:35:53
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    mr misio:
> [...]

    >Wszak POŁOWA LUDZI nadal używa XP i nie ma NAJMNIEJSZEGO zamiaru narobić
    >sobie KŁOPOTÓW instalując najnowsze WYNALAZKI M$:

    Oj proszę, pisz do tej połowy ludzi bo tu to akurat NTG :P

  • 6. Data: 2014-04-13 02:14:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <y...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >
    > Wszak POŁOWA LUDZI nadal używa XP i nie ma NAJMNIEJSZEGO
    > zamiaru narobić sobie KŁOPOTÓW instalując najnowsze WYNALAZKI M$:

    Gdybyś miał do wyboru tylko Vistę to bym Cię poparł.
    Ale Windows 7 to bardzo dobry system - nie masz się czego bać.

  • 7. Data: 2014-04-13 02:19:13
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Wraz z nową platformą (LGA1150) Intel porzucił wsparcie dla WinXP. Chcesz XP
    to kup starszego Ivy Bridge na LGA1155. Trochę wolniejszy, trochę więcej
    prądu ciągnie, ale XP na nim działa. A jak koniecznie chcesz i Haswella i XP
    to sprawdź jak działa system bez sterowników (a do audio i lanu stery
    powinny być na stronach producenta - najczęściej Realtek).

  • 8. Data: 2014-04-13 07:58:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    maX pisze tak:

    > Wraz z nową platformą (LGA1150) Intel porzucił wsparcie dla WinXP.
    > Chcesz XP to kup starszego Ivy Bridge na LGA1155. Trochę
    > wolniejszy, trochę więcej prądu ciągnie, ale XP na nim działa.

    Przy czym np na płycie GA-Z77X-D3H porty kontrolera usb Intela nie
    działają w trybie 3.o na xp (6 portów w błoto)

    Na szczęście drugi dostawiany kontroler na VIA działa w 3.o w xp.

    --
    Piter

  • 9. Data: 2014-04-13 11:01:13
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > postawić MSWindowsXP
    > Okazuje się jednak, że producent nie dostarcza sterowników

    Nigdzie nie znajdziesz

    Musisz kupić płytę na S1155 - chipset H77, B75, itp.
    Sam niedawno kupowałem do roboty 3 sztuki takich MSI na B75 właśnie ze
    względu na konieczne wsparcie XP oraz 3 sloty PCI do kart pomiarowych.

  • 10. Data: 2014-04-13 11:23:35
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "maX" <a...@i...pl> wrote in message

    > A jak koniecznie chcesz i Haswella i XP to sprawdź jak działa system bez
    > sterowników (a do audio i lanu stery powinny być na stronach producenta -
    > najczęściej Realtek).

    Dzialac bedzie normalnie , fakt - LAN i Audio mamy bez problemu , problem za
    to jest z grafika Intela.

    Sa zmodyfikowane drivery pod Haswella ale zdarza sie ze niekiedy nie chca
    jednak dzialac.