  • 21. Data: 2011-03-14 21:28:22
    Temat: Re: Napelnianie kufla od dolu
    Od: "Alex Sharon" <a...@s...ca>

    "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote

    Oj, gruba pomyłeczka :) Kiełbasy w ogóle nie pamiętam.
    Pamiętam szyneczki, polędwiczki i zimną wołowinkę pierwszej klasy,
    bez konserwantów i bez zbędnej ziołolaniny na arabską modłę,
    a na stole je ustawiał taki prawdziwy Amerykanin, którego
    rodzina od 500 lat na Florydzie mieszkała, a nie jakiś
    tam napływowy, podający się za rodowitego amerykanina,
    imigrant w najwyżej siódmym pokoleniu :P

    --

    Dziwne,

    Floryda zostala przylaczona w poczet stanow mniej niz 200 lat temu (1845
    r.), jak wiec jego rodzina zdazyla tam zamieszkac 500 lat temu?

  • 22. Data: 2011-03-14 23:05:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2011 15:28:22 -0600, Alex Sharon wrote:
    >"Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote
    >
    >Dziwne,
    >Floryda zostala przylaczona w poczet stanow mniej niz 200 lat temu (1845
    >r.), jak wiec jego rodzina zdazyla tam zamieszkac 500 lat temu?

    Moze on troche czerwony na twarzy ? :-)

    Ale historia kolonizacji ma tam prawie 500 lat.

    J.

  • 23. Data: 2011-03-15 09:29:36
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Alex Sharon wrote:

    > "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote

    > Floryda zostala przylaczona w poczet stanow mniej niz 200 lat temu
    > (1845 r.), jak wiec jego rodzina zdazyla tam zamieszkac 500 lat temu?

    A czy ja napisałem, że facet podaje się za Usańczyka albo Jankesa?
    On się podaje za prawdziwego Amerykanina.
    Z tego co mówił, to wydaje mi się, że historię Stanów
    Zjednoczonych postrzega tylko jako jeden z epizodów historii
    białego osadnictwa w Ameryce. :)
    Ściśle, to 500, to trochę licentia poetica - brzmi lepiej niż
    "czterysta kilkadziesiąt" albo "prawie pięćset" ;)
    On podawał dokładną datę, ale ja jej już nie pamiętam.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 24. Data: 2011-03-15 16:41:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 10:29:36 +0100, Slawek Kotynski wrote:

> [...]
    >Z tego co mówił, to wydaje mi się, że historię Stanów
    >Zjednoczonych postrzega tylko jako jeden z epizodów historii

    Hiszpan czy Francuz ? :)

    J.

  • 25. Data: 2011-03-16 12:39:44
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    J.F. wrote:

    > Hiszpan czy Francuz ? :)

    Hiszpanem to był, ale jego (pra)^n-dziadek.

  • 26. Data: 2011-03-17 05:45:27
    Od: "Alex Sharon" <a...@s...ca>

    "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote in message
    J.F. wrote:

    > Hiszpan czy Francuz ? :)

    Hiszpanem to był, ale jego (pra)^n-dziadek.

    OK Slawku.
    Dajmy juz spokoj z tym kolesiem an Florydzie.
    Poprostu zainteresowalo mnie ta 500 letnia genealogia.
    Mieszkam wparwdzie na stale w zimnej Kanadzie, ale mamy mieszkanie na
    poludnie Florydy, gdy zas bylem nieco mlodszy latalem tam co tydzien lub
    drugi familijna Cesna, teraz bywamy tam rzadziej, ale historie Florydy
    poznalem dobrze w ciagu ostatnich 25 + lat.

    Alec