  • 11. Data: 2010-06-01 21:31:14
    Temat: Re: Napis OCTAVIA na samochodzie z 2003.
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hu3m37$2q9$1@news.onet.pl...

    > Może po prostu ktoś mial takie widzimisie ;) Jedni odklejają wszystkie
    > znaczki, ktoś inny chciał mieć go z drugiej strony.

    Jedyne fajne widzimisię jakie widziałem w tym temacie to był VW Bora Bora :D
    Reszta to jakiś, krzywo przyklejony, badziew ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-06-01 21:58:42
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "kml" wrote:
    > Jedyne fajne widzimisię jakie widziałem w tym temacie to był VW Bora Bora :D

    Albo to:
    http://www.runzu.com/poze/automobilistul/vw_borat.jp

    .Peeter

  • 13. Data: 2010-06-01 22:00:12
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Albo to:
    > http://www.runzu.com/poze/automobilistul/vw_borat.jp

    :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2010-06-01 23:05:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, oczywiście, ze nie. Chodzi o to, że nie z importu.

    no rozumiem co znaczy salonowy, tylko w kontekście Twojego pytania co mialo
    na celu wskazywanie, ze auto jest salonowe?
    Bo wg mnie to sugerowanie, ze salon=bezwypadkowy a tu "wałek" ze złym
    napisem.

    ps. a pisze dlatego, ze niestety nie raz słyszałem już taką odpowiedz na
    pytanie "dlaczego akurat szuka Pan/Pani samochodu kupionego w polskim
    salonie" ("bo to bezwypadkowe auto jest przecież")

    Ale, ze jak auto w PL przejeździło już 5 lat na naszych drogach, zwykle z
    marnym serwisem, to już nikogo nie interesuje. Ba, mimo tego takie auto
    sprzedaje sie zwykle lepiej (zwłaszcza do handlarza) i ... drożej. To jak z
    przebiegami - nie ważne czy prawdziwy, czy kręcony - ważne, zeby nie raził w
    oczy sąsiadów i nie przekroczył 200tys (bez zwględu na rocznik)

    LOL

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 15. Data: 2010-06-02 00:06:43
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > oczy sąsiadów i nie przekroczył 200tys (bez zwględu na rocznik)

    coś w tym jest, ostatnio prowadziłem takie inteligentne rozmowy,
    zabrałem dwie osoby z pracy i w pewnym momencie pada pytanie (od faceta po
    50-tce), "to ile masz przejechane tym autem?", ja na to "niedużo, 208kkm" i
    widzę minę faceta i wielkie oczy, "ojj, to strasznie dużo" na takie słowa
    nie miałem siły już nic odpowiadać, kijem Wisły i tak nie cofnę,
    podsumowałem tylko, że przy tej eksploatacji powinienem bez ruszania silnika
    przejechać min. 400kkm,

    brat

  • 16. Data: 2010-06-02 07:10:44
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > słowa nie miałem siły już nic odpowiadać, kijem Wisły i tak nie cofnę,
    > podsumowałem tylko, że przy tej eksploatacji powinienem bez ruszania

    Ja się z Tobą zgadzam ale weź sprzedaj auto z przebiegiem np. 195 tys km za
    rozsądne pieniądze. Dodam że to 8 letni diesel.

  • 17. Data: 2010-06-02 07:39:56
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja się z Tobą zgadzam ale weź sprzedaj auto z przebiegiem np. 195 tys km
    > za rozsądne pieniądze. Dodam że to 8 letni diesel.
    A weź sprzedaj auto 8 letnie z przebiegiem 70 kkm
    Kazdy kto przyjeżdza do koleżanki kręci nosem że przebieg nie prawdziwy itp
    itd
    No nie zostaje nić jak podkrecic ponad 100.000

  • 18. Data: 2010-06-02 07:54:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zyga wrote:

    > Jasne. Czyli jeśli napotkałem egzemplarz z napisem po lewej - można
    > podejrzewać manipulację? podobno egzemplarz salonowy.

    A może zamiast usenetować o położeniu emblematów wybrałbyś się do
    mechanika sprawdzić RZECZYWISTY stan tego auta?

  • 19. Data: 2010-06-02 10:22:55
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > znaczy sie wg Ciebie "salonowy"="bezwypadkowy"?

    +do tego na pewno z niekręconym licznikiem ;D

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-06-02 10:30:02
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Po prawej stronie, tej od pasażera w wersji europejskiej. ;)

    zaraz obok sondy lambda.

    --
    Pozdrawiam, Bartek