  • 21. Data: 2010-06-02 10:34:13
    Temat: Re: Napis OCTAVIA na samochodzie z 2003.
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hu409k$deu$1@inews.gazeta.pl...

    > coś w tym jest, ostatnio prowadziłem takie inteligentne rozmowy,
    > zabrałem dwie osoby z pracy i w pewnym momencie pada pytanie (od faceta po
    > 50-tce), "to ile masz przejechane tym autem?", ja na to "niedużo, 208kkm"
    > i widzę minę faceta i wielkie oczy, "ojj, to strasznie dużo" na takie
    > słowa nie miałem siły już nic odpowiadać, kijem Wisły i tak nie cofnę,
    > podsumowałem tylko, że przy tej eksploatacji powinienem bez ruszania
    > silnika przejechać min. 400kkm,

    ale tak to sie lansuje nawet w tvn turbo;) w zakupie kontrolowanym już nie
    raz słyszalem jak padalo stwierdzenie - przebieg 150 kkm, i informacje że
    jest to już znaczny przebieg;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 22. Data: 2010-06-02 23:21:38
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Jun 2010 20:53:46 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Arturze, to nie ta sprawa(wrrrróććććććććć)... nie ten Zyga. :P

    Dokładnie, tamata zyga jest z małej :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2010-06-03 11:06:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ale tak to sie lansuje nawet w tvn turbo;) w zakupie kontrolowanym już nie
    > raz słyszalem jak padalo stwierdzenie - przebieg 150 kkm, i informacje że
    > jest to już znaczny przebieg;)

    heh, prawda :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)