  • 181. Data: 2013-07-31 20:37:22
    Temat: Re: [OT] Re: Naprawa chlodnicy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Wednesday, July 31, 2013, 6:50:20 PM, you wrote:

    > Moja chęć nie ma znaczenia. System właśnie bankrutuje nawet w zakresie
    > wypłaty obecnych emerytur, o jakimkolwiek oszczędzaniu już nie wspominając.

    O tym wiemy. Masz na to lekarstwo niewymagające poderżnięcia mi
    gardła? Bo ja się będę bronił - już ponad 30 lat płacę składki i do
    emerytury nie zdążę już nic więcej oszczędzić. I tak nie mam z czego.
    OFE moje pieniądze na razie przejada. A na resztce Donek i Vincent
    chcą łapę położyć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 182. Data: 2013-07-31 20:57:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie ma czym zarządzać. Do ZUSu trzeba jeszcze dopłacać - składki nadal
    > są za niskie. Nie istnieje kapitał. Przymus ustawowy, który wymusił na
    > OFE wykup obligacji spowodował, że w OFE też już praktycznie nie ma
    > kapitału a jedynie coraz mniej warte papierki :(

    > j.w.
    >
    > Rządzący musieliby znacząco podnieść składki.

    Składki podnieść, podatki chwilowo też, emerytury te wysokie zmniejszyć do
    minimum,
    oskładkować tych co nie płacą, zlikwidować czterdziestoletnich emerytów,
    oskładkować sędziów i innych niezusowych ze środków własnych (takie
    unettowienie)
    Wywalić połowę budżetówki na zbity pysk - tych co zostają
    nauczyć pracować wydajnie. Kasy fiskalne dla wszystkich -
    a uproszczenie podatków zwolni jeszcze 20% biurokratów.
    A Ty mówisz, że nie ma czym zarządzać?

    Wiem, wiem -będą zmieszki, ale będąc przygotowanym da się to opanować.
    Zresztą prędzej czy później ulica i tak będzie musiała odegrać swoją rolę.

  • 183. Data: 2013-07-31 21:12:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Wednesday, July 31, 2013, 8:57:54 PM, you wrote:

    > Składki podnieść, podatki chwilowo też, emerytury te wysokie zmniejszyć do
    > minimum,

    Jakim prawem zmniejszać emerytury? Przecież wysokość emerytury jest
    odzwierciedleniem wysokości płaconych wcześniej składek.

    > oskładkować tych co nie płacą, zlikwidować czterdziestoletnich emerytów,

    Przez rozstrzelanie czy powieszenie? Sama propozycja czegoś takiego
    daje natychmiastowy brak służb mundurowych - kto tylko będzie mógł,
    natychmiast przejdzie na emeryturę.

    > oskładkować sędziów i innych niezusowych ze środków własnych (takie
    > unettowienie)

    Ale to są grosiki.

    > Wywalić połowę budżetówki na zbity pysk - tych co zostają
    > nauczyć pracować wydajnie.

    Jaaaasne. Żebyś się nie zdziwił, kto wyleci a kto zostanie.

    > Kasy fiskalne dla wszystkich -
    > a uproszczenie podatków zwolni jeszcze 20% biurokratów.

    Uproszczenie podatków oznacza rozszczelnienie i wzrost szarej strefy.
    A ponieważ zwolniłeś połowę urzędników skarbowych, to nie ma komu
    ścigać szarej strefy.

    > A Ty mówisz, że nie ma czym zarządzać?

    W tej chwili - nie ma.

    > Wiem, wiem -będą zmieszki, ale będąc przygotowanym da się to opanować.

    Szczególnie, gdy 3/4 policjantów uciekło na emeryturę.

    > Zresztą prędzej czy później ulica i tak będzie musiała odegrać swoją rolę.

    Mam nadzieję, że po mojej śmierci.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 184. Data: 2013-07-31 21:35:48
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Jestes jakis zaburzony?

    Koleś daruj sobie tego typu teksty, które świadczą tylko o twoim
    chamstwie.

    > Cena 100 PLN dotyczyla przywiezienia chlodnicy
    > w REKACH i jej naprawe przez super profesjonaliste. A nie wyjecie,
    > pospawanie, zalozenie i zalanie ukladu.

    Tego wcześniej nie napisałeś, a ja jasnowidzem nie jestem, dlatego
    zadałem pytanie, na które nie potrafisz odpowiedzieć jak człowiek.

  • 185. Data: 2013-07-31 21:48:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jakim prawem zmniejszać emerytury? Przecież wysokość emerytury jest
    > odzwierciedleniem wysokości płaconych wcześniej składek.

    Przecież to można zmienić.
    I od teraz tak nie będzie. Proste?

    > Przez rozstrzelanie czy powieszenie? Sama propozycja czegoś takiego
    > daje natychmiastowy brak służb mundurowych - kto tylko będzie mógł,
    > natychmiast przejdzie na emeryturę.

    Będzie rozkaz i tyle.

    > Ale to są grosiki.

    Tu grosik, tam grosik - ale niektórzy sami się sfinansują.

    > Jaaaasne. Żebyś się nie zdziwił, kto wyleci a kto zostanie.

    Nie ważne kto. Zostanie połowa.

    > Uproszczenie podatków oznacza rozszczelnienie i wzrost szarej strefy.

    Chyba raczej zanik szarej strefy. Pisałem, żeby chwilowo podnieść podatki,
    ale myślę, że jak się uprości systemowo, to wystarczy, żeby strefa wyszła z
    cienia.
    Systemowo, to znaczy - jeden podatek tylko VAT zostaje.

    > A ponieważ zwolniłeś połowę urzędników skarbowych, to nie ma komu
    > ścigać szarej strefy.

    Zapomniałeś, że moi nieliczni urzednicy będą 20x bardziej skuteczni,
    a i jak już wiesz strefa szara się zmniejszy.

    > W tej chwili - nie ma.

    Jest dużo odpowiedzialnej roboty, tylko nie ma ludzi z jajami,
    żeby to przeprowadzić.

    > Szczególnie, gdy 3/4 policjantów uciekło na emeryturę.

    No przecież postulowałem, że żadnych emerytur dla czterdziestolatków,
    mundurowych i innych. Wszyscy oni do roboty - bo beda potrzebni.

    > Mam nadzieję, że po mojej śmierci.

    Jak będziesz wychodził "naprzeciw glinom, naprzeciw tankom",
    to będziesz pierwszy. Tylko teraz już historia będzie to inaczej oceniać
    i "za wolność i nową Polskę" to będzie moja racja.

  • 186. Data: 2013-07-31 22:09:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > emerytury nie zdążę już nic więcej oszczędzić. I tak nie mam z czego.
    > OFE moje pieniądze na razie przejada. A na resztce Donek i Vincent

    Na to nie ma lekarstwa, powoli trzeba się do tego przyzwyczajać. System
    jest z matematycznego punktu widzenia bez przyszłości.

    --
    Liwiusz

  • 187. Data: 2013-07-31 22:10:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Uproszczenie podatków oznacza rozszczelnienie i wzrost szarej strefy.
    > A ponieważ zwolniłeś połowę urzędników skarbowych, to nie ma komu
    > ścigać szarej strefy.

    Że im bardziej skomplikowane podatki, tym mniejsza szara strefa? No, no,
    słuszną linię ma nasza wadza.

    --
    Liwiusz

  • 188. Data: 2013-07-31 22:12:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 18:49:16 +0200 osobnik zwany cef napisał:

    > Dlaczego zaraz podwójnej?
    > Wystarczy trochę sprawniej i sensowniej tym zarządzać. Można, ale się
    > nie opłaca rządzącym.

    czym chcesz zarządzać skoro wpływy są ujemne? Do tego nawet jakby były
    dodatnie to fundusze emerytalne na całym świecie muszą inwestowć
    bezpiecznie. te co tak nie robiły zostawiły swoich członków na lodzie. bo
    jakis mądrala po szkole uznał, żę on da radę.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 189. Data: 2013-07-31 22:15:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 21:48:47 +0200 osobnik zwany cef napisał:

    > Przecież to można zmienić.
    > I od teraz tak nie będzie. Proste?

    nie. Chyba, że marzy ci się Mad Max.

    > Będzie rozkaz i tyle.

    jaki rozkaz? zakazujący przejścia na emeryturę?

    > Tu grosik, tam grosik - ale niektórzy sami się sfinansują.

    bzdura

    ciach dalsze bzdety. To co proponujesz jest mozliwe przy całkowitym
    rozmontowaniu systemu prawnego. A to oznacza całkowitą likwidację
    Państwa. Twojego internetu zresztą też.

    miałeś kiedyś w ręku 100.000 zł?

  • 190. Data: 2013-07-31 22:17:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 19:05:37 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Akurat się domknie jak mechanik zapłaci drugie 20% podatku po tym jak Ty
    > pierwsze zapłaciłeś.

    > Przecież mniejsze zapłacisz. Konkretnie w ogóle nie zapłacisz tych
    > drugich 20%. Myślisz, że jakbyś je zapłacił to by Ci je zwrócili ? By
    > sobie odliczyć musiałbyś działalność mieć a nie zwykłym obywatelem być.

    zaplątałeś się zupełnie w tych pomysłach. Skoro on może nie płacic to ja
    też nie. Prawda?