  • 241. Data: 2013-08-05 23:01:13
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:ktnkhq$kq6$1@node1.news.atman.pl...

    > Doprawdy? Dziwisz sie, ze traktuje jak cwaniaczka? Po tylu przygodach
    > z super uczciwymi przedsiebiorcami jestem juz uprzedzony. Co nie
    > przeszkadza
    > mi wcale znalezc uczciwego ktory zamiast wymadrzac sie ile to jest
    > roboty,
    > ile to narozbierac trzeba i jakie to skomplikowane poda uczciwa stawke
    > i to po prostu zrobi.

    Dziwię się dlaczego cały czas piszesz o nim "cwaniaczek", w domyśle
    "nieuczciwy", który chciał Cię "wydymać".

    > Tak samo 100 PLN to jest jego oferta z ktorej skorzysta jakis klient
    > albo
    > nie.

    Nareszcie zaskoczyłeś, że to była tylko oferta, a nie żadne dymanie czy
    nieuczciwość?

    > Czy ja go gdzies nazwalem dymaczem czy cwaniaczkiem? Powiedzialem, ze
    > poczulem iz szanowny przedsiebiorca chcial mnie dymnac ale poprawilem
    > sie
    > juz "bylo to dla mnie za drogo" jezeli tak cie to boli.

    Cały czas to powtarzasz, a do tego mi ubliżasz.
    Ot choćby fragment Twojej wypowiedzi poniżej:

    > No czyli pewnie jestes standardowym biednym polskim przedsiebiorca bo
    > juz
    > zaczynasz opowiadac bajki o spedzaniu 2 godzin, wypominaniu itd. itp.

    Cały czas okazujesz pogardę dla przedsiębiorców i dla mnie.

    > Bo zamiast podac uczciwa cene to podal zaporowa :-) No ale wiadomo,
    > najlepiej
    > zarabia sie na szybkich robotach za kosmiczna cene.

    Czyli to była cena nieuczciwa?
    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    Przeciez nie była to cena, na którą obowiązuje urządowy cennik 20zł.

    > Ale czemu znowu opowiadasz bajki? Zadalem jedno pytanie, otrzymalem
    > odpowiedz
    > i nie skorzystalem. Wcale nie cwaniakowalem ani sie odgrazalem.
    > Uznajmy, ze
    > "wydymac" to byla moja subiektywna ocena do ktorej mam prawo bo tak to
    > odczulem a dopoki nie podalem nigdzie o jaki warsztat chodzi nikomu
    > krzywdy
    > to nie robi.

    Mnie także nie robisz krzywdy, wypisując na mój temat wymyślone historie
    i przypisując mi wymyślone przez siebie cechy?

    > Podobnie jak twoje. Caly czas uwazasz, ze to przedsiebiorcy sa
    > wiecznie
    > biedni i najbardziej uciskani i narzekasz jaka to klientela glupia.

    Ale to nie ja się wypłakiwałem na grupie, że Ciebie dymają.

  • 242. Data: 2013-08-06 00:32:51
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 lipca 2013 11:56:47 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > No w wolnej chwili poszukam :-) Wkurza mnie jedynie pieprzenie Krzysztofa
    >
    > jaka to niby skomplikowana robota. W zyciu dwa razy zostawilem motocykl
    >
    > u mechanika i dwa razy zostalem orzniety i probowano ze mnie zrobic glupka.
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Idż do dentysty albo jak masz zwierzaka do weterynarza. Tam Cie dopiero w chuja
    zrobią. Niedawno pokłóciłem się z dentystą. Chcę żeby nie bolało. Ok to dopłata 5
    dych do znieczulenia. Ok. Wierci i boli. To grzecznie informuję że boli. Bo to nie
    zawsze się da znieczulić. Ale 5 dych będzie pan chciał żebym dopłacił do super
    znieczulenia. No tak bo takie zrobiłem. Ale nie działa. To nie moja wina. A czyja,
    może moja. Pan ma się na tym znać a nie ja. Dobił znieczulenia i już nie bolało.
    Przychodzi do płacenia i wychodzi że stówę za znieczulenia chce. Pytam dlaczego. Bo
    dwa razy robił. To ja że nie zapłacę bo za pierwszym razem miał pan zrobić dobrze.
    Najlepsze jest to że fiolki do pierwszego i drugiego znieczulenia były inne. Chuj za
    pierwszym razem dał zwykłe tanie refundowane przez NFZ ale policzył jak za drogie. W
    tygodniu idę do NFZ pobrać te różne hasła do swojego konta. Zobaczę co powpisywał.
    Wymieniał amalgamtową plombę co mi w podstawówce ze 40 lat temu wstawili. Jak by się
    rozpisał że coś innego robił to zwyczajnie na niego doniosę do NFZ że złodziej.
    Podobno w NFZ lubią takie informacje.

  • 243. Data: 2013-08-06 00:46:15
    Od: k...@g...com

  • 244. Data: 2013-08-06 10:06:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-05, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Nareszcie zaskoczyłeś, że to była tylko oferta, a nie żadne dymanie czy
    > nieuczciwość?

    No a ty nadal nie zaskoczyles, ze zdanie z mojego posta bylo moja subiektywna
    ocena i odczuciem a nie zadnym oskarzaniem, oczernianiem itd. bo przeciez
    nie napisalem o jaki warsztat chodzi.

    > Cały czas to powtarzasz, a do tego mi ubliżasz.
    > Ot choćby fragment Twojej wypowiedzi poniżej:

    Wszczonsajace!

    > Cały czas okazujesz pogardę dla przedsiębiorców i dla mnie.

    #v+
    Głupie społeczeństwo kupowało najgorsze gówno na bazarach, najpier u
    cwaniaków niepłacących podatków i sprzedających najgorszy badziew
    szmuglowany przez granicę, później u Rosjan, a następnie Chińczyków i
    Wietnamczyków. W ten sposób rozkładali polskie przedsiębiorstwa.
    Nauczyli się w ten sposób okradać państwo i samych siebie i narzekają na
    tych, którzy chcą pracować i zarabiać legalnie płacąc podatki. Nie zdają
    sobie sprawy, że obecna sytuacja w Polsce to własnie ich zasługa wedle
    powiedzenia "głupiś, boś biedny, biednyś boś głupi". Nie stać cię na
    naprawę chłodnicy, płacąc normalne pieniądze tylko dlatego, że samemu
    okradałeś i doprowadziłeś do takiej sytuacji, że przedsiębiorcy muszą
    okradać państwo, siebie samych i ciebie.
    #v-

    A ty w tym cytacie wyzej komu okazujesz pogarde? No i mam tylko nadzieje,
    ze jestes tym z nielicznych co nie okrada panstwa.

    > Czyli to była cena nieuczciwa?
    > Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    > Przeciez nie była to cena, na którą obowiązuje urządowy cennik 20zł.

    To moja subiektywna ocena. Tak twierdze bo tak uwazam.

    > Mnie także nie robisz krzywdy, wypisując na mój temat wymyślone historie
    > i przypisując mi wymyślone przez siebie cechy?

    Wczonsajace^2!

    > Ale to nie ja się wypłakiwałem na grupie, że Ciebie dymają.

    A ja sie wyplakiwalem? Zrobilem za uczciwa cene gdzie indziej i jestem
    zadowolony :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 245. Data: 2013-08-06 11:07:34
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]
    > nadzieje,
    > ze jestes tym z nielicznych co nie okrada panstwa.

    Tyle, że to jest prawdą, bo tak czyniono i mamy teraz to co mamy.
    Ty natomiast nie znając mnie, przypisujesz mi jakieś cechy. Także i tego
    przedsiębiorcę, który zaoferował się wykonać usługę za 100zł nazywasz
    cwaniaczkiem, dymaczem i nieuczciwym. Robisz to bezpodstawnie.
    Jakie są Twoje odczucia w stosunku do niego czy do mnie to pozostaw dla
    siebie.
    Równie dobrze ja mogę napisać, że wg moich odczuć jesteś kretynem. Tak
    myślę. Czy mam do tego prawo, aby to pisać na publicznym forum?

    > To moja subiektywna ocena. Tak twierdze bo tak uwazam.

    Aby móc "twierdzić" to trzeba mieć dowody, a takich nie masz. Ty tylko
    możesz przypuszczać, ale także nie masz podstaw do przypuszczania.
    Natomiast pisanie o tym na publicznym forum to pomówienie. Gdybyś
    napisał, że gość chciał 100zł i wydaje Ci się to zbyt drogo to ani
    słowem bym się nie odezwał w tym wątku. Ale skoro osobę, która chciała
    za usługę 100zł nazywasz cwaniaczkiem, dymaczem i nieuczciwym to próbuję
    Ci uzmysłowić, że nie masz podstaw do takiego traktowania ludzi
    prowadzących uczciwie działalność gospodarczą.
    Otwórz samemu działalność gospodarczą, poużeraj się z klientami, a sam
    zrozumiesz w jakim żyłeś błędnym rozumowaniu na temat ludzi prowadzących
    DG.

    > A ja sie wyplakiwalem? Zrobilem za uczciwa cene gdzie indziej i jestem
    > zadowolony :-)

    To po co prowadzisz dalszą, zbędną dyskusję przypisuując cechy oszusta
    temu, który chciał zrobić drożej?

  • 246. Data: 2013-08-06 11:23:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-06, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

> [...]
    > przedsiębiorcę, który zaoferował się wykonać usługę za 100zł nazywasz
    > cwaniaczkiem, dymaczem i nieuczciwym. Robisz to bezpodstawnie.

    Slaby z ciebie demagog. Nigdzie nie zazwalem go cwaniaczkiem, dymaczem czy
    nieuczciwym. Nie zakrzywiaj rzeczywistosci. Taka sama prawda jest, ze
    przedsiebiorcy dymaja bez wazeliny ludzi u ktorych wyczuja brak wiedzy
    w danym temacie. Ale przeciez to tylko oferta i klient sie wcale nie musi
    zgodzic...

> [...]
    > Ci uzmysłowić, że nie masz podstaw do takiego traktowania ludzi
    > prowadzących uczciwie działalność gospodarczą.

    Skad wiesz, ze on akurat prowadzi uczciwie? Bo wszyscy prowadzacy DG to
    czysci ludzie nieskalani oszustwem? No i skoncz z ta demagogia.

    > Otwórz samemu działalność gospodarczą, poużeraj się z klientami, a sam
    > zrozumiesz w jakim żyłeś błędnym rozumowaniu na temat ludzi prowadzących
    > DG.

    Jeszcze raz mowie - prowadzenie DG to nie przymus.

    > To po co prowadzisz dalszą, zbędną dyskusję przypisuując cechy oszusta
    > temu, który chciał zrobić drożej?

    No to po cholere piszesz, ze sie wyplakuje?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 247. Data: 2013-08-06 11:23:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 Aug 2013 09:23:13 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Slaby z ciebie demagog. Nigdzie nie zazwalem go cwaniaczkiem, dymaczem
    > czy nieuczciwym. Nie zakrzywiaj rzeczywistosci

    ekhem ... cytat z Twojego posta otwierającego wątek:
    "W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym nie
    mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac..."

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 248. Data: 2013-08-06 11:49:36
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Slaby z ciebie demagog. Nigdzie nie zazwalem go cwaniaczkiem, dymaczem
    > czy
    > nieuczciwym.

    Robisz to w prawie każdym poście.

> [...]
    > przedsiebiorcy dymaja bez wazeliny ludzi u ktorych wyczuja brak wiedzy
    > w danym temacie. Ale przeciez to tylko oferta i klient sie wcale nie

    Dlatego też tekst o "dymaniu" i nieuczciwości jest bezpodstawny.

    > Skad wiesz, ze on akurat prowadzi uczciwie?

    Bo nie mam żadnych dowodów, ani przesłąnek, że jest nieuczciwy, a zatem
    zgodnie z zasadą "domniemania niewinności" nie mam prawa zakłądać z
    góry, że jest oszustem.
    Czasy komunizmu, gdzie każdy obywatel był winnym już minęły
    bezpowrotnie.
    Teraz, aby p kim móc powiedzieć, że jest nieuczciwy trzeba mieć dowody.

    > Bo wszyscy prowadzacy DG to czysci ludzie nieskalani oszustwem?

    Nie twierdzę, że są nieskazitelni, ale też nie zakłądam jak Ty, ze każdy
    przedsiębiorca to oszust i drań.

    > Jeszcze raz mowie - prowadzenie DG to nie przymus.

    To dobrze, ż nikt Cię nie zmusza :)

    > No to po cholere piszesz, ze sie wyplakuje?

    No bo się wypłakujesz.
    Jak byś się nie wypłakiwał to w ogóle nie byłoby tego wątku.

  • 249. Data: 2013-08-06 11:55:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 Aug 2013 10:00:22 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > No i gdzie go tu nazwalem cwaniaczkiem, dymaczem i nieuczciwym? He?

    oczywiście, żę nie nazwałeś. Bo jak ktoś chce Cię *wydymać* to jest
    kryształowo uczciwy.

  • 250. Data: 2013-08-06 12:00:22
    Od: AZ <a...@g...com>