  • 251. Data: 2013-08-06 12:01:35
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 Aug 2013 10:04:14 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > No ale to chyba nieladnie komus na podstawie tego stwierdzenia wkladac w
    > usta, ze powiedzial cwaniaczek, dymacz i nieuczciwy nie?

    możesz sobie usiłować uprawiać erystykę do woli, ale nie zmieni to faktu,
    że skoro uważasz, że chciał Cię wydymać to nie jest to "cwaniaczek, dymacz
    i nieuczciwy"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 252. Data: 2013-08-06 12:03:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-06, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Robisz to w prawie każdym poście.

    Oczywiscie :-)

    > Dlatego też tekst o "dymaniu" i nieuczciwości jest bezpodstawny.

    No ale spoleczenstwo i klienci to glupki, dlatego sie ich strzyze jak
    barany nie?

    > Bo nie mam żadnych dowodów, ani przesłąnek, że jest nieuczciwy, a zatem
    > zgodnie z zasadą "domniemania niewinności" nie mam prawa zakłądać z
    > góry, że jest oszustem.
    > Czasy komunizmu, gdzie każdy obywatel był winnym już minęły
    > bezpowrotnie.
    > Teraz, aby p kim móc powiedzieć, że jest nieuczciwy trzeba mieć dowody.

    To czemu zakladasz ze spoleczenstwo to banda oszustow przez ktorych cierpia
    przedsiebiorcy?

    > Nie twierdzę, że są nieskazitelni, ale też nie zakłądam jak Ty, ze każdy
    > przedsiębiorca to oszust i drań.

    Ale, ze klient to glupek to juz tak nie?

    > To dobrze, ż nikt Cię nie zmusza :)

    Ciebie tez nie.

    > No bo się wypłakujesz.
    > Jak byś się nie wypłakiwał to w ogóle nie byłoby tego wątku.

    Wyplakiwalbym sie gdybym zrobil za 100 i dowiedzial sie, ze to warte
    gora 20 :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 253. Data: 2013-08-06 12:04:14
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 254. Data: 2013-08-06 12:09:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, August 6, 2013, 12:00:22 PM, you wrote:

    > No i gdzie go tu nazwalem cwaniaczkiem, dymaczem i nieuczciwym? He?

    "chce mnie wydymac"

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 255. Data: 2013-08-06 12:27:47
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > No ale spoleczenstwo i klienci to glupki, dlatego sie ich strzyze jak
    > barany nie?

    Nie rozumiem "do czego lub do kogo pijesz"?

    > To czemu zakladasz ze spoleczenstwo to banda oszustow przez ktorych
    > cierpia
    > przedsiebiorcy?

    Wskaż mi jeszcze, w którym miejscu coś takioego napisałem.

    > Ale, ze klient to glupek to juz tak nie?

    Do czego pijesz?
    Możesz jaśniej?

    > Ciebie tez nie.

    Masz jakiś problem, że ja prowadzę DG?

    > Wyplakiwalbym sie gdybym zrobil za 100 i dowiedzial sie, ze to warte
    > gora 20 :-)

    Tak, tak, to ja napisałem "... troche chce mnie wydymac".

  • 256. Data: 2013-08-06 13:23:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-06, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

> [...]
    > Możesz jaśniej?

    > Masz jakiś problem, że ja prowadzę DG?

    > Tak, tak, to ja napisałem "... troche chce mnie wydymac".

    To jeszcze raz:

    #v+
    Głupie społeczeństwo kupowało najgorsze gówno na bazarach, najpier u
    cwaniaków niepłacących podatków i sprzedających najgorszy badziew
    szmuglowany przez granicę, później u Rosjan, a następnie Chińczyków i
    Wietnamczyków. W ten sposób rozkładali polskie przedsiębiorstwa.
    Nauczyli się w ten sposób okradać państwo i samych siebie i narzekają na
    tych, którzy chcą pracować i zarabiać legalnie płacąc podatki. Nie zdają
    sobie sprawy, że obecna sytuacja w Polsce to własnie ich zasługa wedle
    powiedzenia "głupiś, boś biedny, biednyś boś głupi". Nie stać cię na
    naprawę chłodnicy, płacąc normalne pieniądze tylko dlatego, że samemu
    okradałeś i doprowadziłeś do takiej sytuacji, że przedsiębiorcy muszą
    okradać państwo, siebie samych i ciebie.
    #v-

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 257. Data: 2013-08-06 13:59:53
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]
    > okradałeś i doprowadziłeś do takiej sytuacji, że przedsiębiorcy muszą
    > okradać państwo, siebie samych i ciebie.

    No i?

  • 258. Data: 2013-08-06 14:02:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-06, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > No i?

    #v+

  • 259. Data: 2013-08-06 14:19:18
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > #v+
    >
    > Wskaż mi jeszcze, w którym miejscu coś takioego napisałem.
    > #v-

    Napisałeś, że uważam całe społeczeństwo za bandę oszustów, przez których
    cierpią przedsiębiorcy.
    Wskaż mi ten fragment mojej wypowiedzi, który świadczy o tym, że uważam
    całe społeczeńśtwo za bandę oszustów.
    Napisałem "głupie społeczeństwo". Gdzie tu widzisz stwierdzenie, ze
    dotyczy to całego społeczeństwa.
    Napisałem o głupim społeczeństwie, które swoim postępowaniem rozkładało
    przedsiębiorstwa.
    Wskaż, gdzie napisałem, że dotyczy to całego polskiego społeczeństwa.

    Czy każdy polski obywatel kupował badziewie u szmuglerów, Wietnamczyków,
    Chińczyków i Rosjan?
    Ja nazwałem głupim społeczeństwem tylko tych, którzy właśnie dokonywali
    takich zakupów.
    Czy nie widzisz niedorzeczności w Twoich wypowiedziach odnoszących się
    do moich wypowiedzi?

  • 260. Data: 2013-08-06 14:24:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-06, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

> [...]
    > przedsiębiorstwa.
    > Wskaż, gdzie napisałem, że dotyczy to całego polskiego społeczeństwa.

    A gdzie spoleczenstwo ma wpisane na siebie utrzymanie polskich
    przedsiebiorstw? Czemu mieli kupowac u polskich przedsiebiorcow cos drozej
    skoro mogli taniej? Nie mowiac juz o tym, ze przypisales mi okradanie
    i doprowadzenie do takiej sytuacji, skad ta wiedza? No i dlaczego 100 PLN
    to normalne pieniadze a 20 juz nie?

> [...]
    > takich zakupów.
    > Czy nie widzisz niedorzeczności w Twoich wypowiedziach odnoszących się

    Nie. Robisz z siebie ofiare i uciskanego, jak wiekszosc prowadzacych DG.

    --
    Artur
    ZZR 1200