  • 21. Data: 2013-07-16 11:51:58
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-16, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > W takim żyjemy pierdolonym kraju, że życie polega na dymaniu. System cię
    > dyma z każdej strony, a żebyś ty się utrzymał, musisz dymać innych.

    Tyle, ze inni nie koniecznie musza byc chetni albo podatni na dymanie.

    > Ale są uczciwi mechanicy. To że stawki mają realne to nie znaczy że chcą
    > ciebie wydymać.

    No realna stawka za to cos takiego to max 50 PLN.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2013-07-16 11:52:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, July 16, 2013, 11:40:12 AM, you wrote:

    [...]

    > Tyle, ze ten co zrobi to za 30 zrobi to samo co ten za 100. Roznica bedzie
    > taka, ze ten co wzial 30 to wzial tyle ile kosztowala go robota i zeby
    > uczciwie zarobil, a drugi wezmie 100 bo mysli, ze na naiwnego trafil.

    Ale w czym problem? poszukaj takiego, który Ci to zrobi za 30PLN. Albo
    za piwo.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2013-07-16 11:53:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Lewis,

    Tuesday, July 16, 2013, 11:44:00 AM, you wrote:

    > Dobrze że moja skrzynia o tym nie wie :)

    Jak się napręży, to się dowie - powiedz jej, żeby przestała się
    naprężać ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2013-07-16 11:53:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-16 11:40, AZ pisze:
    > A skad Ty wiesz gdzie ja poszedlem i czy jest to profesjonalny zaklad?

    Przecież napisałeś Zakład Naprawy Chłodnic. To co to jest?

    > Bajki o naprezeniu na spawie wielkosci 10mm^2 to mozesz sobie dzieciom
    > opowiadac.

    Pojęcia nie masz powtarzam jeszcze raz.

    > Tyle, ze ten co zrobi to za 30 zrobi to samo co ten za 100.

    Możliwe. Nie mówię że nie.

    > Roznica bedzie
    > taka, ze ten co wzial 30 to wzial tyle ile kosztowala go robota i zeby
    > uczciwie zarobil, a drugi wezmie 100 bo mysli, ze na naiwnego trafil.

    Ty, paliwo kupujesz na stacji za 5,60 czy oszczędności od TIRmenów za 3,50?
    (Tu oczywiście nie chodzi o to kto sprzedaje, tylko gdzie jest uczciwa
    cena.)

    > Tak, tak...

    j.w. o Twoim pojęciu :)

    --
    Krzysiek

  • 25. Data: 2013-07-16 11:56:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-16, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ale w czym problem? poszukaj takiego, który Ci to zrobi za 30PLN. Albo
    > za piwo.

    No w wolnej chwili poszukam :-) Wkurza mnie jedynie pieprzenie Krzysztofa
    jaka to niby skomplikowana robota. W zyciu dwa razy zostawilem motocykl
    u mechanika i dwa razy zostalem orzniety i probowano ze mnie zrobic glupka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2013-07-16 11:57:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-16 11:51, AZ pisze:

    > No realna stawka za to cos takiego to max 50 PLN.

    Idz do ZUSu i powiedz im że to co oni oferują tobie jest takim gównem,
    że zamiast płacić im co miesiąc 1000zł będziesz płacić max 500zł.

    --
    Krzysiek

  • 27. Data: 2013-07-16 12:01:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-16, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Przecież napisałeś Zakład Naprawy Chłodnic. To co to jest?

    Ja tez sobie moge wywiesic "Zaklad Naprawy Chlodnic" i kleic epoksydem czy
    to od razu oznacza, ze jestem profesjonalnym zakladem?

    > Pojęcia nie masz powtarzam jeszcze raz.

    Moze i nie mam ale to nie pierwsza rzecz jaka daje do spawania i cena w tym
    wypadku jest lekko z kosmosu.

    > Ty, paliwo kupujesz na stacji za 5,60 czy oszczędności od TIRmenów za 3,50?
    > (Tu oczywiście nie chodzi o to kto sprzedaje, tylko gdzie jest uczciwa
    > cena.)

    Jakby jezdzili na benzynie to pewnie bym kupowal od TIRmenow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2013-07-16 12:03:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-16, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Idz do ZUSu i powiedz im że to co oni oferują tobie jest takim gównem,
    > że zamiast płacić im co miesiąc 1000zł będziesz płacić max 500zł.

    Przykro mi, nie place im nic i jestem z tego powodu bardzo szczesliwy.
    Nie oferuja nic, wiec za "nic" nie bede placil :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2013-07-16 12:03:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Jak się napręży, to się dowie - powiedz jej, żeby przestała się
    > naprężać ;)

    Spinać :P
    Spoko gościa znam od X lat, aluminium przetopił więcej niż "bozia lodu" :P

    Lewis

  • 30. Data: 2013-07-16 12:03:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-16 11:56, AZ pisze:
    >W zyciu dwa razy zostawilem motocykl
    > u mechanika i dwa razy zostalem orzniety i probowano ze mnie zrobic glupka.

    Sztuką jest rozróżniać kiedy ciebie dymają, a kiedy nie i kiedy sam
    siebie wpuszczasz w maliny.

    Jak się będziesz czuł gdy znajdziesz fachurę za max 5 dych, a za trzy
    miesiące okaże się że zaś przeciek z tego miejsca?

    W tedy pójdziesz do Fachowca, a on: Panie.. Teraz to 200 bo już było
    smarkanie i zjebane i jest więcej roboty.

    --
    Krzysiek