  • 21. Data: 2018-06-24 10:59:44
    Temat: Re: Naprawdę mały samochód
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > szczerze watpie ze dlugosc samochodow ma istotne znaczenie w
    > powstawaniu korkow

    To troche tak jak z nowym podatkiem od paliwa gdzie rzad ogłosił ze to
    nei wpłynie na cene koncowa?

    Nie ma cudów, jak bys zamiast aut o wielkosci x na tej samej drodze dał
    auta o wielkosci 0,75x to pewnie na kazdych swiatłach przejedzie kilka
    aut wiecej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 22. Data: 2018-06-24 10:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bok a...@g...com ...

    > dyskutowałem ze znajomym w pracy, warunki parkingowe mamy koszmarne,
    > gnieciemy się strasznie, on ma dom i 3 osoby w rodzinie, każda z
    > nich ma własny samochód, on ma 172wzrostu a jeździ do pracy dużym
    > suvem , dla niego każdy samochód poniżej 4.5m jest za mały, no cóż
    > ręce opadają i nigdy nie ogarnę jak działa mózg takich osób :(

    To sie kompensacja nazywa ;-PPPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 23. Data: 2018-06-24 11:13:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2018 o 10:59, Budzik pisze:
> [...]

    > Nie ma cudów, jak bys zamiast aut o wielkosci x na tej samej drodze dał
    > auta o wielkosci 0,75x to pewnie na kazdych swiatłach przejedzie kilka

    Ale też nie będzie to 1/0,75 więcej. Więc pytanie czy ma _istotny_ wpływ
    na korki.

    Shrek

  • 24. Data: 2018-06-24 12:41:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 24 Jun 2018 08:59:44 GMT, Budzik napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie ma cudów, jak bys zamiast aut o wielkosci x na tej samej drodze dał
    > auta o wielkosci 0,75x to pewnie na kazdych swiatłach przejedzie kilka

    To zobacz na najblizszych swiatlach jaki masz odstep.
    Auta nie jezdza zderzak w zderzak.

    Ale ten jeden wiecej faktycznie moze przejechac i korek moze zniknac.

    J.

  • 25. Data: 2018-06-24 12:41:49
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-06-24 o 11:13, Shrek pisze:

    > Ale też nie będzie to 1/0,75 więcej. Więc pytanie czy ma _istotny_ wpływ
    > na korki.
    >
    > Shrek

    Trochę jednak chyba ma, szczególnie na lewskrętach np na rondach ze
    światłami w Warszawie, w jednej fazie cyklu mieści się określona liczba
    samochodów, które potem mogą zjechać. Ale tu i tak najgorsze jest to, że
    mimo że światła są tak zaprogramowane byś nie mógł wjechać na tory by
    zablokować tramwaj, to jak w końcu się zaświeci zielone dla samochodów
    to i tak znajdą się tacy co stoją dalej przed torami zamiast dojechać do
    następnego sygnalizatora. Szczególnie nagminne jest to na skręcie w lewo
    z Marszałkowskiej w Al. Jerozolimskie w Wawie.

  • 26. Data: 2018-06-24 13:01:58
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-24 o 09:40, Bok pisze:

    > jeżeli masz gdzie trzymać i to udowodnisz to możesz sobie kupić tira,
    > dał bym preferencje np jak w rzeszowie gdzie po buspasach mogą się
    > poruszać samochody z min 3 osobami w środku

    Czyli jak w tirze siedzą 3 osoby to może jechać po bus-pasie ?

    > wzorem japonii jak jesteś zameldowany w mieście musisz udowodnić zanim
    > kupisz samochód że masz gdzie go trzymać

    A rower ?

    > ja mam 2 samochody i dwa garaże, jeden większy i drugi chce wymienić na
    > mikrusa do miasta

    To elektryczny mógłbyś kupić

    > btw na miejscu parkingowym dla suva mieszczą się 2 smarty

    A ile rowerów ?

  • 27. Data: 2018-06-24 13:03:50
    Od: kk <k...@o...pl>

    > A przed chwilą krytykowałeś znajomego, który ma dom i 3 samochody.
    > Tobie wolno mieć dwa to czemu jemu zabraniasz trzech?
    > Hipokryzja czystej postaci.

    Chodziło raczej o to, że jak już masz 1 duży samochód to pozostałe mogą
    być małe.

    > Ale chyba jeden za drugim?

    Wzdłuż drogi to prostopadle

  • 28. Data: 2018-06-24 13:30:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-24 o 09:27, Bok pisze:
    > po prostu analizuję i obserwuję ulice w moim mieście, samochody ogromne
    > a siedzi w nich 1 osoba, ciężko toto zaparkować, pali toto więcej,
    > zupełnie nie rozumiem podejścia innych ludzi

    Tu się nie da nic nowego wymyślić. Ja wybrałem Yarisa. Robi jako jedyny
    w rodzinie. Jeżdżę nim do pracy. Chłop 100 kilo w damskim samochodzie
    :-) Są tacy co sobie przedłużają. Szanujemy ich :-)
    Możesz pobawić się Smartem i tyle w temacie

  • 29. Data: 2018-06-24 19:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To zobacz na najblizszych swiatlach jaki masz odstep.
    > Auta nie jezdza zderzak w zderzak.
    >
    > Ale ten jeden wiecej faktycznie moze przejechac i korek moze
    > zniknac.

    Ale ja nie pisałem, ze skoro auto o 25% mniejsze to i 25% wiecej aut
    przejedzie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 30. Data: 2018-06-24 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ale też nie będzie to 1/0,75 więcej. Więc pytanie czy ma _istotny_
    > wpływ na korki.

    Oczywiście ze nie, bo trzeba załozyc ze odstepy miedzy samochodami
    pozostana względnie niezmienne.
    Ale zakłądając ze te odstepy srednio = długości samochodu to ilosc
    przejezdzajacych aut mogłaby się zwiekszyc o ponad 10%.
    To imo bardzo duzo.

    --
    Pozdrawia... Budzik