  • 21. Data: 2018-06-12 21:41:18
    Temat: Re: Nasi posłowie znowu przeszarżowali
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-06-2018 o 12:48, Trybun pisze:

    > Potrafisz podać rzeczowy powód na to czemu codziennie musisz się sam
    > meldować w centrum swoją 3litrową Toyotą Land Cruiser?

    0,5 h oszczędności czasu w każdą stronę w drodze do/z pracy.
    Ale nie jeżdżę LC.

    Od miejskiej komunikacji to już lepiej wypada rower, zwłaszcza
    elektryczny i pociąg.

  • 22. Data: 2018-06-12 23:02:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-12 o 12:48, Trybun pisze:

    > Nie jestem za podatkiem czy dodatkowymi opłatami. Władze mają wymyślić
    > sposób aby ludzie przestali jeździć swoim śmierdzielem nawet do WC.

    Czemu ktoś miałby sterować ludźmi ? Nie mają własnej woli ?

  • 23. Data: 2018-06-12 23:02:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-12 o 21:41, Cavallino pisze:

    > 0,5 h oszczędności czasu w każdą stronę w drodze do/z pracy.
    > Ale nie jeżdżę LC.
    >
    > Od miejskiej komunikacji to już lepiej wypada rower, zwłaszcza
    > elektryczny i pociąg.

    Do czego ? :-)

  • 24. Data: 2018-06-12 23:42:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przy okazji zakorkuja wszystkie ulice w okolicach, te na ktorych zakaz nie bedzie
    obowiazywal. Poza tym bedzie zajebiscie jak ludzie po 19 beda wjezdzali na zimnych
    silnikach zeby samochody na noc zaparkowac.

  • 25. Data: 2018-06-13 14:48:59
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > 0,5 h oszczędności czasu w każdą stronę w drodze do/z pracy.
    > Ale nie jeżdżę LC.
    >
    > Od miejskiej komunikacji to już lepiej wypada rower, zwłaszcza
    > elektryczny i pociąg.

    I w porządku, o ile byś jeszcze miał w kabinie komplet pasażerów i pełen
    bagażnik, ale ty jedziesz sam! Bez względu na to jakim śmierdzielem
    jeździsz wydzielasz przy tym tyle trucizny że można tym by zagazować
    kompanię wojska..

    Nie zawsze można jeździć rowerem. Elektryczne pojazdy to już jakieś
    rozwiązanie, i tu pole do popisu dla naszych władców.. nie tylko gadać o
    tym ale coś robić.

  • 26. Data: 2018-06-13 14:50:18
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-12 o 23:02, kk pisze:

    > Czemu ktoś miałby sterować ludźmi ? Nie mają własnej woli ?

    Bo niektórym do tego aby doszli do oczywistości musi zajmować tak dużo
    czasu. Byś się zdziwił jak mało ludzi ma naprawdę swoją własną wolę i
    potrafi się trzymać jej zasad.

  • 27. Data: 2018-06-13 17:03:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-06-2018 o 14:48, Trybun pisze:

    > I w porządku, o ile byś jeszcze miał w kabinie komplet pasażerów

    A co to Ciebie obchodzi?
    Możesz sobie decydować co u Ciebie na wsi się robi, ale dopóki w wielkim
    mieście nie mieszkasz, to nie masz prawa wypowiadać się na jego temat.
    To że na wsi idzie przejść pieszo z jednego końca na drugi w pół h, nie
    oznacza, że wszędzie tak jest.

    i pełen
    > bagażnik, ale ty jedziesz sam!

    Nie jadę sam, jadę przynajmniej w dwie osoby.
    Od września w trzy.

    > Bez względu na to jakim śmierdzielem
    > jeździsz wydzielasz przy tym tyle trucizny że można tym by zagazować
    > kompanię wojska..

    Do czasu kiedy sąsiad będzie mi dzień w dzień syfił w okno spalaniem
    plastików, uważam że jadąc samochodem oczyszczam atmosferę spalając syf,
    który w niej jest.

  • 28. Data: 2018-06-14 08:36:13
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-13 o 17:03, Cavallino pisze:

> [...]
    > jego temat.
    > To że na wsi idzie przejść pieszo z jednego końca na drugi w pół h,

    Chodzi ogólnie o transport, pełen załadunek pojazdu to już jakieś
    uzasadnienie. Przewożenie powietrza przy jednoczesnym zatruwaniu
    wszystkiego w około i zużywaniu zasobów to jakaś parodia normalności,
    która w jakiś dziwny sposób stała się normą, no, przynajmniej dla
    Ciebie. Wieś czy miasto, nie mają w takim zagadnieniu żadnego znaczenia.

    > i pełen
    >
    > Nie jadę sam, jadę przynajmniej w dwie osoby.
    > Od września w trzy.

    To już trochę lepiej, i przecie nie twierdzę że to akurat Ty zachowujesz
    się nieracjonalnie. Powyżej to był tylko taki przykład na zachowania
    jakichś  80% kierowców osobówek.

    > Do czasu kiedy sąsiad będzie mi dzień w dzień syfił w okno spalaniem
    > plastików, uważam że jadąc samochodem oczyszczam atmosferę spalając
    > syf, który w niej jest.

    Sąsiad robi to nielegalnie - Ty, przynajmniej na razie, nie łamiesz
    prawa, mimo tego że trujecie obydwaj.

  • 29. Data: 2018-06-14 08:44:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 08:36, Trybun pisze:

> [...]
    > która w jakiś dziwny sposób stała się normą, no, przynajmniej dla
    > Ciebie. Wieś czy miasto, nie mają w takim zagadnieniu żadnego znaczenia.

    Za swoje pieniądze zatruwa.

  • 30. Data: 2018-06-14 13:46:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Sąsiad robi to nielegalnie - Ty, przynajmniej na razie, nie łamiesz
    > prawa, mimo tego że trujecie obydwaj.

    Ale Ty także zatruwasz innych, Wszak oddychasz i wydzielasz CO2, a CO2
    nie dość, że powoduje efekt cieplarniany to jeszcze odbiera tlen innym.

    Proponuję zakazać oddychania, albo chociaż nałożyć wysoki podatek na
    oddychanie. Zdecydowanie podatek, bo przecież potrzeba na 500+