  • 11. Data: 2018-06-10 17:55:17
    Temat: Re: Nasi posłowie znowu przeszarżowali
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-10 o 15:38, Cavallino pisze:

    > Najlepiej w ogóle ludzi nie wpuszczać.
    > Tylko konto do wpłacania podatków przesłać i takie miasto byłoby super
    > dla władzy.....

    Myślę że chyba dla każdego.. Już nie mówię o smrodzie i hałasie. Jakiś
    miesiąc temu kiedy w pobliskiej Słupcy był zakaz poruszania się i
    parkowania aut na rynku (centralnym placu miasta), i plac i okolica
    wyglądały śliczne bez tych złomów na ulicy, poutykanych wszędzie gdzie
    tylko się da.

  • 12. Data: 2018-06-10 17:56:04
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-10 o 15:54, Janusz pisze:
> [...]
    -euro-problem-stanowi-emisja-rakotworczych-zwiazkow-
    6260554258933889a

    > A autobusy to fiołkami pewnie pachną.
    > Najlepiej ogrodzić i wody napuścić, po co nam centra miast?

    Autobus to póki co konieczność, i przewozi nawet kilkadziesiąt osób, a
    we większości tych mniejszych śmierdzieli tylko kierowca, chyba nie
    powiesz że to jest ideał?
    Centra miast? - Na pewno nie po to aby się w nich truć spalinami z aut.

    >  Nie ma
    >
    > Ale jedne mniej drugie więcej, więc z ekologią nie ma to nic wspólnego,
    > to tylko skok na dodatkową kasę od kierowców.

    Dodatkowy podatek na pewno nic w tej kwestii nie zmieni.

  • 13. Data: 2018-06-10 18:27:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-10 o 17:13, Akarm pisze:

    > [...]
    >
    > Ponawiam pytanie:
    > Gdzie masz te przepisy o których poinformowałeś - te nowe przepisy
    > zakazujące wjazdu do centrów miast? No bo chyba nie jesteś kretynem
    > informującym o zakazach, których nie ma, prawda?

    Sam jesteś kretyn, czytaj co Ci sejm przygotowuje, mam Ci jeszcze
    raz wkleić?
    "Sejm zaaprobował możliwość tworzenia w polskich miastach stref wolnych
    od samochodów spalinowych"

    sejm zaaprobował czyli dopuścił, jeszcze senat i prezio i masz gotowe
    pole do popisu dla miast.

    Czego nie rozumiesz?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2018-06-10 18:34:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-10 o 17:56, Trybun pisze:
> [...]
    >
    > Autobus to póki co konieczność, i przewozi nawet kilkadziesiąt osób, a
    > we większości tych mniejszych śmierdzieli tylko kierowca, chyba nie
    Oczywiście że nie, ale są ludzie co np pracują w centrum i muszą jechać
    swoim autem bo np w pracy często wyjeżdżają i co nie dość że płacą
    za parkingi to jeszcze będą płacić za możliwość wjazdu, genialne,
    mnie to w sumie rybka, ale dla wielu to już taką rybką nie będzie.

    A co do smrodzenia to masz 2 część artykułu gdzie udowadniają że
    najbardziej smrodzą dizle a w ogóle smog u nas nie pochodzi od aut, więc
    jest to typowe
    wylewanie dziecka z kąpielą.

    > Centra miast? - Na pewno nie po to aby się w nich truć spalinami z aut.

    > Dodatkowy podatek na pewno nic w tej kwestii nie zmieni.

    Pewnie bo tych co nie muszą jezdzić do centrum to się może z 10-20%
    znajdzie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 15. Data: 2018-06-10 18:42:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-06-2018 o 17:55, Trybun pisze:

    > Myślę że chyba dla każdego..

    Ale wiesz, że Ciebie tez by nie wpuścili?

  • 16. Data: 2018-06-10 19:11:49
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-10 o 18:27, Janusz pisze:
> [...]

    Wszystkie centra miast zapchane samochodami. Czyżby policjanci nie
    pilnowali przestrzegania tych zakazów?
    Nie rozumiem, gdzie są te zakazy wjazdu do centrów miast. Pokaż mi
    zakazy wjazdu, o których nas informujesz. Albowiem na pewno nie jesteś
    kretynem, który informuje o nieistniejących zakazach wjazdu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 17. Data: 2018-06-11 08:36:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-10 o 19:11, Akarm pisze:

> [...]
    > zakazy wjazdu, o których nas informujesz. Albowiem na pewno nie jesteś
    > kretynem, który informuje o nieistniejących zakazach wjazdu.

    Sam jesteś kretyn. PLONK.

  • 18. Data: 2018-06-11 08:46:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jun 2018 18:34:31 +0200, Janusz napisał(a):
> [...]
    > za parkingi to jeszcze będą płacić za możliwość wjazdu, genialne,
    > mnie to w sumie rybka, ale dla wielu to już taką rybką nie będzie.

    Kupia sobie abonament.
    Tam "sobie" - firma kupi, albo sie przeprowadzi :-)

    Byle nie skonczyc jak Detroit :-)

    Ciekawe - ropa sie skonczy i Detroit odzyje, czy na prowincji wiecej
    miejsca na solary :-)

    Zalezy jak to "centrum" rozumiec, bo na moj gust to z 80-90% nie musi,
    ewentualnie musi ale rzadko.

    Zreszta juz dzis tam niechetnie jezdza, bo nie ma gdzie zaparkowac :-)

    J.

  • 19. Data: 2018-06-12 12:46:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-10 o 18:42, Cavallino pisze:

    > Ale wiesz, że Ciebie tez by nie wpuścili?

    Jasne, i nie widzę nic złego w tym abym przyjeżdżając do np. Poznania
    musiał zostawić swoje auto gdzieś na peryferiach, a do centrum dojechać
    autobusem czy tramwajem. W takim Singapurze jakoś nikt nie narzeka że
    łatwiej im polecieć w kosmos niż pojeździć swoim autem w centrum.

  • 20. Data: 2018-06-12 12:48:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-10 o 18:34, Janusz pisze:

> [...]
    >
    > A co do smrodzenia to masz 2 część artykułu gdzie udowadniają że
    > najbardziej smrodzą dizle a w ogóle smog u nas nie pochodzi od aut,

    Nie jestem za podatkiem czy dodatkowymi opłatami. Władze mają wymyślić
    sposób aby ludzie przestali jeździć swoim śmierdzielem nawet do WC.
    Okazało się że można było łatwo i w miarę bezboleśnie rozwiązać terror
    nałogowych palaczy, to i z autami powinno się udać.

    > Pewnie bo tych co nie muszą jezdzić do centrum to się może z 10-20%
    > znajdzie.

    Potrafisz podać rzeczowy powód na to czemu codziennie musisz się sam
    meldować w centrum swoją 3litrową Toyotą Land Cruiser?