  • 1. Data: 2009-03-09 08:15:59
    Temat: Natarczywe telefony od Playa na karte
    Od: "Nina" <n...@v...pl>

    Mam taki problem. Pół roku temu kupiłam sobie w salonie Playa zestaw telefon +
    starter Nowy Play na karte. Numer był przypadkowy i nowy jak aparat nikt ich
    wcześniej nie używał. Miesiąc temu zaczęłam dostawać po kilkanaście smsów
    dziennie od Playa z ofertami gier, konkursów, quizów i tego typu usług. Ale to
    nie wszystko. Dwa lub trzy razy dziennie zaczęli do mnie dzwonić ludzie z Playa
    a przynajmniej mówili że są z Playa z ofertami przejścia na abonament albo z
    propozycjami promocji na zakup nowego telefonu. Ciągle odmawiałam ale po kilku
    dniach sie wkurzyłam i opieprzyłam pana akwizytora. W odpowiedzi usłyszałam że
    to nie wina tych akwizytorów i że to normalna praktyka Playa że dzwonią do
    wszystkich klientów z telefonami na karte. Na moje pytanie czy mogą przestać
    powiedział że tak jeśli zarejestruje karte. Karty rejestrować nie mam zamiaru
    ale z tego co wiem nikt poza mną nie ma tak że odbiera kila telefonów dziennie
    i kilkanaście smsów. Do innych o wiele mniej tego dochodzi. Powiedzcie co mam
    robić? Czy ostre traktowanie tych telefonów, mocne bluzgi i obraźliwe teksty
    coś pomogą? Czy ktoś ma jeszcze takie skrajne doświadczenie?

  • 2. Data: 2009-03-09 08:53:16
    Temat: Re: Natarczywe telefony od Playa na karte
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Mon, 09 Mar 2009 09:15:59 +0100, Nina napisał(a):

    > Ale to nie wszystko. Dwa lub trzy razy dziennie zaczęli do mnie dzwonić
    > ludzie z Playa a przynajmniej mówili że są z Playa z ofertami przejścia
    > na abonament albo z propozycjami promocji na zakup nowego telefonu.

    Kilka połączeń dziennie? Kilkanaście smsów? To faktycznie wyjątkowy pech,
    bo norma to na pewno nie jest. Być może Play ma bałagan w swoich bazach i
    przypadkowo Twój numer został parokrotnie zduplikowany. Teraz znajduje się
    na kilku wewnętrznych listach a dzwoniący i wysyłający smsy są nieświadomi,
    że już raz dany sms został wysłany a połączenie wykonane. Paradoksalnie
    mocne bluzganie może pomóc, bo panowie w Play w końcu zrozumieją, że pod
    numerem XYZ jest taka klientka, na którą szkoda czasu i nerwów :)

    --
    - Kucing -

  • 3. Data: 2009-03-09 12:51:32
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Nie martw się.

    Mnie ciągle męczą z Orange wciskając telewizję.

    Darek

  • 4. Data: 2009-03-11 13:20:35
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    On 9 Mar, 13:51, "Sied@r" <s...@d...lub.pl> wrote:
    > Mnie ciągle męczą z Orange wciskając telewizję.

    Wystarczy napisać do b...@o...pl z cofnięciem zgody na przetwarzanie
    danych w celach marketingowych.
    Coś w stylu:
    Witam,

    Jestem użytkownikiem telefonu w ofercie ... o numerze ....
    Mój nr PUK to ...
    Niniejszym cofam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach
    marketingowych.
    Nie wyrażam zgody na otrzymywanie materiałów reklamowych i ofert, w
    szczególności
    w postaci SMS, z całą świadomością pozbawienia się możliwości brania
    udziału w konkursach SMSowych, którymi nie jestem zainteresowany.

    Z poważaniem,

  • 5. Data: 2009-03-13 14:54:37
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Mon, 09 Mar 2009 09:15:59 +0100, "Nina" <n...@v...pl> wrote:

> [...]
    >wcześniej nie używał. Miesiąc temu zaczęłam dostawać po kilkanaście smsów
    >dziennie od Playa z ofertami gier, konkursów, quizów i tego typu usług.

    no pacz, a do mnie nic nie przychodzi, może dlatego, że przy
    podpisywaniu umowy zaznaczyłem, że sobie nie życze tego typu dodatków,
    znaczy nie mialem ochoty na informacje o konkursikach i innych tego
    typu rzeczach, a nie było możliwości otrzymywać tylko informacji o
    nowych usługach operatora "bo operator przecież może organizować
    konkursy"