  • 1. Data: 2009-03-08 21:41:22
    Temat: TPSA -plan standardowy
    Od: "Iza" <I...@o...pl>

    Witam! Moja teściowa ma jeszcze stary plan standardowy (35 zł netto). Nie
    wiem jak się wybroniła i dlatego pytańka:
    1. czy grozi jej automatyczna zmiana na 60-minutowy?
    2. Jak z kosztem i rozliczeniami w tym standardowym, bo nie pamiętam, czy
    tam były jakieś darmowe minuty,ile i po ile? Pozdrawaim

  • 2. Data: 2009-03-08 21:45:04
    Temat: Re: TPSA -plan standardowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Iza pisze:
    > Witam! Moja teściowa ma jeszcze stary plan standardowy (35 zł netto).
    > Nie wiem jak się wybroniła i dlatego pytańka:
    > 1. czy grozi jej automatyczna zmiana na 60-minutowy?

    Raczej nie.

    > 2. Jak z kosztem i rozliczeniami w tym standardowym, bo nie pamiętam,
    > czy tam były jakieś darmowe minuty,ile i po ile? Pozdrawaim

    Tam było naliczanie impulsowe - np. rozmowa lokalna coś koło
    35gr/3min. Brak bezpłatnych minut i naliczania sekundowego.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-03-09 22:27:25
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Iza pisze:
    > Witam! Moja teściowa ma jeszcze stary plan standardowy (35 zł netto).
    > Nie wiem jak się wybroniła i dlatego pytańka:
    > 1. czy grozi jej automatyczna zmiana na 60-minutowy?

    Wybroniła poprzez uciążliwe odmawianie konsultantom z TP.

    > 2. Jak z kosztem i rozliczeniami w tym standardowym, bo nie pamiętam,
    > czy tam były jakieś darmowe minuty,ile i po ile? Pozdrawaim

    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/a
    bonament/stare_plany/standardowy/

    Lepiej pozostać, gdyż jest to najtańszy na chwilę obecną abonament w TP.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-03-10 20:01:37
    Od: "Iza" <I...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Pawełek" <m...@U...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:gp45ku$guc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    bonament/stare_plany/s
    > tandardowy/
    > Lepiej pozostać, gdyż jest to najtańszy na chwilę obecną abonament w TP.

    Wlasnie pomyslalam to samo, zaproponowalam im NEO512 i VoIP.

  • 5. Data: 2009-03-12 22:42:55
    Od: a...@p...pl

    >Lepiej pozostać, gdyż jest to najtańszy na chwilę obecną abonament w TP.

    ja mam tp standardowy ale dzwonie przez prefiks NOM 1044. Tam kiedys
    byly taryfy bez minimalnej oplaty z naliczaniem sekundowym. Nic wiecej
    mi nie potrzeba. Nie wiem jak z tym minimalna oplata jest teraz w
    nowych taryfach, ale moze u innych cos jest. (tylko z daleka przed
    Tele2 - bo to namolni sprzedawcy i nie do konca uczciwi.

    --
    ThinkXtra