  • 11. Data: 2009-05-30 00:28:28
    Temat: Re: Netbooki
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:19bc.000002e9.4a2048f0@newsgate.onet.pl...

    > No tylko to jest temat o Netbookach... a ja mam Mazde od 16 lat i tez
    > jezdzi
    > tylo co ma piernik... ;)
    >
    > A moze tak ktos jest w stanie odpowiedziec mi na pytania z pierwszeg
    > posta?

    Ale o co chodzi ? Różnice pomiędzy modelami sprawdź sobie sam w
    specyfikacjach choćby na stronie producenta. A co lepiej kupić - ten w
    ładniejszym kolorze ? Obejrzyj specyfikacje , porównaj z wymaganiami i kupuj
    to co bardziej odpowiada.

  • 12. Data: 2009-05-30 06:30:15
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Paweł Ubysz pisze:
    > A co lepiej kupić - ten w
    > ładniejszym kolorze ? Obejrzyj specyfikacje , porównaj z wymaganiami i
    > kupuj to co bardziej odpowiada.

    Dokładnie jak piszesz. Jest to raczej indywidualny wybór nie zawsze
    oparty na odmiennej specyfikacji.
    Z pełną świadomością zakupiłem Lenovo S10 choć wiem, że np baterię ma
    dużo słabszą. Dostałem odpowiedni pakiet wyposażenia + zniżkę przy
    zakupie i do tego stylistycznie bardziej mi podszedł.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 13. Data: 2009-05-30 06:42:09
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Flo pisze:

    > Dokładnie jak piszesz. Jest to raczej indywidualny wybór nie zawsze
    > oparty na odmiennej specyfikacji.

    I dodatkowo biorąc pod uwagę że np jedne marki/modele będą się ciągle
    przegrzewać, być awaryjne, rozlatywać etc a inne nie. Ale na takie
    doświadczenia to chyba jeszcze za wcześnie.. Teraz to "specyfikacja i
    kolor" :)

    --
    pzdr, Piotr M

  • 14. Data: 2009-05-30 06:56:44
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    :/ Nie takie bylo pytanie. Chlamu firmy Acer kupowac nie
    zamierzam.

    Kuba

    Acer ostatnio sie zdecydowanie poprawił, wiec warto zweryfiować swoje poglądy.

  • 15. Data: 2009-05-30 07:21:04
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    BETON pisze:

    > :/ Nie takie bylo pytanie.

    Zgadza się ale przybliżyłem Ci tak na prawdę czym się kierują kupujący
    tego typu urządzenia.

    Osobiście brałem pod uwagę MSI i Eee ale z różnych względów wybrałem
    właśnie Lenovo.

  • 16. Data: 2009-05-30 08:17:25
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    BETON pisze:
    > :/ Nie takie bylo pytanie.

    "I w ogole co lepiej kupic - Eee PC czy MSI Winda ?"

    Kolor i specyfikacja, a jak nie to Ene due rike fake
    torba borba ósme smake

    --
    pzdr, Piotr M

  • 17. Data: 2009-05-30 08:24:36
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Flo pisze:

    > Zgadza się ale przybliżyłem Ci tak na prawdę czym się kierują kupujący
    > tego typu urządzenia.
    >
    > Osobiście brałem pod uwagę MSI i Eee ale z różnych względów wybrałem
    > właśnie Lenovo.

    Aaaaa.l już wiem dlaczego MSI nie kupiłem.
    Dotarła do mnie wieść (możliwe, że to plotka) o tak ciasnym skręceniu
    podzespołów, że zdarza sie pękanie MoBo przy podnoszeniu netbooka za róg
    obudowy.

    Nie wiem ile w tym prawdy ale nie zamierzałem tego testować na swoim
    urządzeniu.

  • 18. Data: 2009-06-01 05:13:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    b...@i...pl pisze:

    > Pomoc niesamowita... :/ Nie takie bylo pytanie. Chlamu firmy Acer kupowac nie
    > zamierzam.

    Nie widział ale wie .... ach ci hajterzy, Ale jak lubia przeplacac 100%

  • 19. Data: 2009-06-01 05:14:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    b...@i...pl pisze:

    > najbardziej
    >
    > Rozumiem ze trafilem na umoralniajacego rozmowcow trolla... Pytanie bylo
    > wyrazne, nawet podalem modele na ktore zwrocilem uwage.
    > A pytanie co jest lepsze Eee PC czy MSI Wind MA PODSTAWY. Bo sa pewne cechy obu
    > linii produktowych, ktore wyrazniaja obie firmy - np MSI Wind ma upgrade
    > BIOS`u, ktora pozwala podkrecac procesor lub zmniejszac predkosc. Itd.
    > Jak nie chcesz pomoc, to tego nie rob, masz ochote udowodnic ze jestes
    > madrzejszy - to idz pogadac z ksiedzem do kosciola.

    Oczywiscie kup eeePC Surf 2G :) z 7 calowym lufcikiem. Pytanie jest z
    dupy ... MSI nie ma wersji z SSD z tego co pamietam

  • 20. Data: 2009-06-01 05:15:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ..:: sjf ::.. pisze:

    > Jeszcze nie znasz Animki? Netbook czy notebook to przeciez jedno i to
    > samo...

    Z punktu widzenia jakosc wykonania przez Acera tak dokladnie to samo.