  • 1. Data: 2009-05-29 09:51:23
    Temat: Netbooki
    Od: b...@i...pl

    Czesc
    Czy ktos mi moze powiedziec,
    1. czym poza totalnymi drobiazgai i innym procesorem roznia sie netbooki Eee
    PC: 1002HA i 1000HE ?
    2. czym roznia sie MSI Wind U100, U110 i U120 ?

    I w ogole co lepiej kupic - Eee PC czy MSI Winda ?

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2009-05-29 12:48:00
    Temat: Re: Netbooki
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    > I w ogole co lepiej kupic - Eee PC czy MSI Winda ?
    >
    > pozdrawiam,
    > Kuba
    >
    > --

    Acera One

  • 3. Data: 2009-05-29 14:48:29
    Od: b...@i...pl

    > Acera One

    Pomoc niesamowita... :/ Nie takie bylo pytanie. Chlamu firmy Acer kupowac nie
    zamierzam.

    Kuba

  • 4. Data: 2009-05-29 14:55:14
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pomoc niesamowita... :/ Nie takie bylo pytanie. Chlamu firmy Acer kupowac nie
    > zamierzam.
    >
    > Kuba
    >
    > --

    Jakie pytanie taka odpowiedź.

    Dla mnie lepiej kupić MSI bo ma ładna nazwe- bo przecież na tym Ci najbardziej
    zależy prawda ?

  • 5. Data: 2009-05-29 19:05:53
    Od: b...@i...pl

    > Jakie pytanie taka odpowiedź.
    >
    > Dla mnie lepiej kupić MSI  bo ma ładna nazwe- bo przecież na tym  Ci
    najbardziej
    > zależy prawda ?

    Rozumiem ze trafilem na umoralniajacego rozmowcow trolla... Pytanie bylo
    wyrazne, nawet podalem modele na ktore zwrocilem uwage.
    A pytanie co jest lepsze Eee PC czy MSI Wind MA PODSTAWY. Bo sa pewne cechy obu
    linii produktowych, ktore wyrazniaja obie firmy - np MSI Wind ma upgrade
    BIOS`u, ktora pozwala podkrecac procesor lub zmniejszac predkosc. Itd.
    Jak nie chcesz pomoc, to tego nie rob, masz ochote udowodnic ze jestes
    madrzejszy - to idz pogadac z ksiedzem do kosciola.

  • 6. Data: 2009-05-29 19:36:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    BETON pisze:

> [...]

    Moja córka ma Acera już ze 4 lata i wszystko jest w porządku.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-05-29 19:41:25
    Od: b...@i...pl

    > Moja córka ma Acera już ze 4 lata i wszystko jest w porządku.
    >
    > --
    > animka

    Acera NETBOOKA ?!
    4 lata ???????????????

  • 8. Data: 2009-05-29 20:22:08
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-05-29 21:41, b...@i...pl pisze:

    > Acera NETBOOKA ?!
    > 4 lata ???????????????

    Jeszcze nie znasz Animki? Netbook czy notebook to przeciez jedno i to
    samo...

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 9. Data: 2009-05-29 20:29:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    b...@i...pl pisze:

    > Acera NETBOOKA ?!
    > 4 lata ???????????????

    O matko, sorry, noteboka.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-05-29 20:43:28
    Od: b...@i...pl

    > O matko, sorry, noteboka.
    >
    > --
    > animka

    No tylko to jest temat o Netbookach... a ja mam Mazde od 16 lat i tez jezdzi
    tylo co ma piernik... ;)

    A moze tak ktos jest w stanie odpowiedziec mi na pytania z pierwszeg posta?

    Kuba