  • 1. Data: 2009-05-29 07:49:02
    Temat: kto serwisuje w PL dyski MAXTOR?
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Bo w necie znalazlem wzmianke, ze firma SEAGATE przejela zobowiazania
    serwisowe. Gdzie w PL mozna odeslac uszkodzony dysk zewnetrzny? (MAXTOR
    ONE TOUCH USB 500GB)

    venioo

  • 2. Data: 2009-05-29 11:31:35
    Temat: Re: kto serwisuje w PL dyski MAXTOR?
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Bo w necie znalazlem wzmianke, ze firma SEAGATE przejela zobowiazania
    > serwisowe. Gdzie w PL mozna odeslac uszkodzony dysk zewnetrzny? (MAXTOR
    > ONE TOUCH USB 500GB)

    Udaj sie do sprzedawcy z gwarancja, a on go powinien wyslac do Seagate.

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://www.virtual-it.pl/

  • 3. Data: 2009-05-29 11:39:14
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Mozesz jeszcze sprawdzic, czy Twoj dysk waliduje sie na stronie:
    http://support.seagate.com/customer/warranty_validat
    ion.jsp

    Washi

  • 4. Data: 2009-05-29 11:40:19
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Washi pisze:
    > Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Udaj sie do sprzedawcy z gwarancja, a on go powinien wyslac do Seagate.

    Problem w tym, ze do sprzedawcy mam ponad 100km, a dysk w firmie.
    Nie za bardzo usmiecha mi sie oddawac dysk z danymi firmowymi (bo jak
    ktos go naprawi i dane wpadna w niepowolane rece to...), troche patowa
    sytuacja. Dlatego szukam namiarow na przedstawiciela firmy, bo chcialem
    zapytac co w takiej sytuacji zrobic.
    Znalazlem numer do Seagate: 0800-311-1238 ale jeszcze nie dzwonilem.

    Pzdr

    --
    venioo

  • 5. Data: 2009-05-31 21:07:16
    Od: Michał Pysz <p...@g...pl>

    Zależy Ci na danych czy na dysku?
    Jak na dysku to sobie odpuść. Lepiej nie ryzykować, że dane gdzieś
    wyciekną. (pisałeś, że są ważne).

    Mi kiedyś padł nowiutki pendrive z kluczami szyfrującymi IPsec, niestety
    miałem je zapisane czystym tekstem więc pendrive poszedł na przemiał :-(

    Od tamtej pory szyfruję wszystkie ważne dane na nośnikach przenośnych
    więc mogę śmiało oddawać na gwarancje jakby co :-)

    mp.