  • 1. Data: 2009-05-29 13:35:29
    Temat: wymiana klawiatury
    Od: "Stefek" <a...@o...eu>

    Przywiozłem z Belgii używany laptop Della z klawiaturą AZERTY ! Chcę wymienić na
    angielską QWERTY, ale doradźcie czy wydać ok. 50 PLN na używaną czy kupić nówkę
    pewnie za 150. Ponadto czy wymiana musi być w DELLu zeby nie stracić gwarancji?

  • 2. Data: 2009-05-29 13:44:31
    Temat: Re: wymiana klawiatury
    Od: "Stefek" <a...@o...eu>

> [...]
    > pewnie za 150. Ponadto czy wymiana  musi być w DELLu zeby nie stracić gwarancji?

    Chyba oleję pozostały 1 rok gwarancji i wymienię dysk 40 na 120GB. Możecie mnie
    jakoś nakierować jeśli chodzi o dyski?

  • 3. Data: 2009-05-29 13:49:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Stefek" <a...@o...eu> wrote in message

    > Chyba oleję pozostały 1 rok gwarancji i wymienię dysk 40 na 120GB. Możecie
    > mnie
    > jakoś nakierować jeśli chodzi o dyski?

    Gwarancji na Della nie stracisz. Dysk dowolny, byle mial 7200obr, praca
    sporo wygodniejsza.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2009-05-29 13:57:02
    Od: Mateusz Viste <m...@l...localhost>

    On Friday 29 May 2009 15:35, Stefek wrote:
    > Przywiozłem z Belgii używany laptop Della z klawiaturą AZERTY ! Chcę
    > wymienić na angielską QWERTY, ale doradźcie czy wydać ok. 50 PLN na
    > używaną czy kupić nówkę pewnie za 150.

    Po mojemu, to niepotrzebne koszta...
    Byłem onegdaj w podobnym przypadku. Naklejki klawiaturowe za 20zł sprawiły
    się znakomicie. :-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 5. Data: 2009-05-29 14:11:40
    Od: "Stefek" <a...@o...eu>

    > "Stefek" <a...@o...eu> wrote in message

    > Gwarancji na Della nie stracisz. Dysk dowolny, byle mial 7200obr, praca
> [...]

    Dzięki! A może doradzisz jaki teraz wsadzić dysk do DELLA min. 120GB na ATA,
    żeby było szybko, cicho i energooszczędnie na baterii -sprzeczności? czy
    znajdzie się coś? Podpowiedzcie proszę

  • 6. Data: 2009-05-29 14:14:06
    Od: "Stefek" <a...@o...eu>

    > Po mojemu, to niepotrzebne koszta...
    > Byłem onegdaj w podobnym przypadku. Naklejki klawiaturowe za 20zł sprawiły
> [...]

    Nie do końca rozumiem :) Po co mi naklejki jak chodzi o klawiaturę o innej
    sekwencji? Możesz mi to jaśniej powiedzieć?

  • 7. Data: 2009-05-29 14:19:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Stefek pisze:
    > Nie do końca rozumiem :) Po co mi naklejki jak chodzi o klawiaturę o innej
    > sekwencji? Możesz mi to jaśniej powiedzieć?
    Hmmm ... a co tu jest do rozumienia? Naklejasz naklejki i masz inną
    sekwencję.

    Maciek

  • 8. Data: 2009-05-29 14:22:16
    Od: a...@o...eu

    > Hmmm ... a co tu jest do rozumienia? Naklejasz naklejki i masz inną
    > sekwencję.

    Oj sorry, w ogóle nie pomyślałem, że takie naklejenie innych literek może być
    trwałe. Zresztą i tak ciężko mnie przekonać, przecież to będzie widać... :) Nie,
    nie to nie dla mnie hihihi :) ale dzieki! Pomysł jest super ;)

  • 9. Data: 2009-05-29 14:29:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    a...@o...eu pisze:
> [...]
    > trwałe. Zresztą i tak ciężko mnie przekonać, przecież to będzie widać... :) Nie,
    > nie to nie dla mnie hihihi :) ale dzieki! Pomysł jest super ;)
    Pomysł jest wbrew pozorom całkiem niezły. Trwałość zależy od jakości
    naklejek i odtłuszczenia klawiszy. A czy widać? Zależy jak bardzo się
    przyglądasz i czy ma to służyć do oglądania, czy do pracy.

    Maciek

  • 10. Data: 2009-05-29 14:31:51
    Od: Mateusz Viste <m...@l...localhost>

    On Friday 29 May 2009 16:22, a...@o...eu wrote:
    > Oj sorry, w ogóle nie pomyślałem, że takie naklejenie innych literek może
    > być trwałe. Zresztą i tak ciężko mnie przekonać, przecież to będzie
    widać...

    Może być trwałe, jak i może być estetyczne. Oczywiście wynik nie musi być
    specjalnie udany jeśli wybierzesz naklejki za kilka złotych :)

    Moje kosztowały ok. 20zł, i jestem z nich bardzo zadowolony - roboty na 5
    minut, ładnie wygląda, i nic się nie ściera (nadruk jest "od spodu").

    > :) Nie, nie to nie dla mnie hihihi :) ale dzieki! Pomysł jest super ;)

    Jak kto lubi ;-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste