eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip › Netia i SLA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 47

  • 41. Data: 2007-07-11 15:06:08
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: "Jakub K." <j...@a...plnospa>

    a...@g...pl pisze:
    > >> Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny
    >> Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyłeś marketingowcom, że SLA to jest czas
    >> usunięcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowę - tam pisze, że SLA to jest
    >> co możesz żądać (najczęściej upust w następnym abonamencie, o ile o niego
    >> wystąpisz) od usługodawcy jeżeli usługudawca nie usunie awarii w
    >> określonym czasie.
    > upust i kara swoja droga a czarno na bialym
    > gwarantowany czas usuniecia awarii 4h

    To się nie nazywa SLA, tylko CUA (w Netiowej umowie).

    >
    >> A Netia teraz cała zaangażowana jest w zdobycie tego pół miliona abonentów
    >> na liniach TP, więc takimi pierdołami jak jakieś łącze, jeszcze pewnie do
    >> konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą. Zapłacisz za dwa
    >> miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.
    >
    > walczyli jak lwy z konkurencja o nas ale widze ze to zle ze ich wybralismy
    > w kazdym razie nie polecam

    Teraz walczą o klientów detalicznych końcowych (czytaj xDSL via TPSA BS)

    >
    > zobacze jak exatel sie sprawdzi

    Boże uchroń.

    Zostaw jakieś dane tu/e-mail, może ktoś (np. ja) sprawdzi/ę Twoja
    dostępność i Ci coś zaoferuje.

    Pozdrawiam
    --
    Jakub 'jezik/nemesis' Kolasa

    `Given enough eyeballs, all bugs are shallow'
    Linus' Law, Eric Raymond
    ----------------------
    e-mail
    jezik+at+arker.pl
    j+at+openweb.org.pl
    http
    http://www.openweb.org.pl/
    http://dev.etop.pl/
    PGP Public key: http://www.openweb.org.pl/jezik.asc
    PGP Key server w/ my key: pgp.mit.edu
    ----------------------


  • 42. Data: 2007-07-11 16:27:12
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: <a...@g...pl>


    > To się nie nazywa SLA, tylko CUA (w Netiowej umowie).
    cra 1 h, cua 4h

    >> zobacze jak exatel sie sprawdzi
    >
    > Boże uchroń.
    ? mamy w jednej lokalizacji i jak narazie od 2 lat jest ok


    > Zostaw jakieś dane tu/e-mail, może ktoś (np. ja) sprawdzi/ę Twoja
    > dostępność i Ci coś zaoferuje.
    mozesz napisac na poczte gazeciana - jak w naglowku

    mam widocznosc na komin w pruszkowie i na mariott
    odleglosc ok 20km, w poblizu swiatlowody netii
    i exatel tez sie zapiera ze cos ma
    tp chciala tez metro mi swiatlem dociagnac ale jakos nie wierze
    ze im sie to uda



  • 43. Data: 2007-07-11 16:28:16
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: <a...@g...pl>


    >> z doswiadczen ostatnich - bog system tez jest w netii
    >> co bog system powie jest swiete, nawet jak powie ze
    >> czarne jest biale to pracownik od tej pory tak ma mowic
    >> bo system sie nie myli
    >
    > oj zatęsknią za futszaczkiem który jako operator, administrator, dział
    > rozliczeń, reklamacji, instalator i kasa wpłat w jednym załatwiał sprawe
    > sam, od ręki, a w przypadku wątpliwości dla świętego spokoju potrafił
    > umarzać miesięczny abonament (oczywiście co bardziej nadużywający tego
    > faktu są kierowani z książeczką wpłat do banku)
    netia??



  • 44. Data: 2007-07-12 10:14:53
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl

    Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> napisał(a):
    > a...@g...pl pisze:
    > > Czy ktos ma lacze z Netii i uzywa ich sla?

    > U nas podobnie ostatnimi czasy jest. Jakis miesiac temu link padl na
    > 13h. Wczoraj na 17h :)

    :) dzis od rana nie ma pol krakowa neta z netii/futuro. jakis switch
    atmowy podobno padl. mieli do 12 naprawic, ale jak do tej pory kicha

    --
    Ivan Aen Saevherne
    GG 5046496
    P.M.#1; Don Simon de Cartoon


  • 45. Data: 2007-07-12 10:28:56
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > Podpisanie SLA jest tylko i wyłącznie na korzyść operatora. Pozwala
    > operatorowi ograniczyć wielkość i ryzyko roszczeń odszkodowawczych.
    > Niestety klienci są omamieni marketingiem i wierzą, że SLA jest korzystne
    > dla nich.
    > Jeśli byś nie podpisał umowy SLA, to mógłbyś dochodzić swoich roszczeń do
    > wysokości poniesionych strat na podstawie zapisów w kodeksie cywilnym.
    > Popisanie SLA w którym godzisz się na odszkodwanie za awarię, powoduje że
    > nie masz możliwośći dochodzenia dodatkowych roszczeń. Podsumowując -
    > widziały gały co brały.

    Głupoty opowiadasz. Przy SLA dostajesz kasę policzoną wzorkiem z automatu,
    KC oznacza włóczenie się po sądach, przy udowodnienie wysokości strat jest
    delikatnie mówiąc... problematyczne. A obrona przed pytaniem, dlaczego jako
    admin nie zadbałeś o solidny backup - podwójnie kłopotliwe:)

    pozdr
    zasiu



  • 46. Data: 2007-07-12 10:36:08
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>


    > Mam rowniez dostac oficjalna odpowiedz na zapytanie czemu odkad Netia
    > kupila Futuro, poziom swiadczonych uslug i obsluga klienta/usuwanie awarii
    > sa na tak dramatycznie niskim poziomie. Ciekawe co napisza :)

    Z ciekawości, mówisz to jako klient Futuro czy Netii przed "połączeniem"
    tych podmiotów?

    pozdr
    zasiu



  • 47. Data: 2007-07-16 10:47:04
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    zasiu pisze:

    > Z ciekawości, mówisz to jako klient Futuro czy Netii przed "połączeniem"
    > tych podmiotów?

    Klient Futuro.

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: