-
41. Data: 2007-07-11 15:06:08
Temat: Re: Netia i SLA
Od: "Jakub K." <j...@a...plnospa>
a...@g...pl pisze:
> >> Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny
>> Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyłeś marketingowcom, że SLA to jest czas
>> usunięcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowę - tam pisze, że SLA to jest
>> co możesz żądać (najczęściej upust w następnym abonamencie, o ile o niego
>> wystąpisz) od usługodawcy jeżeli usługudawca nie usunie awarii w
>> określonym czasie.
> upust i kara swoja droga a czarno na bialym
> gwarantowany czas usuniecia awarii 4h
To się nie nazywa SLA, tylko CUA (w Netiowej umowie).
>
>> A Netia teraz cała zaangażowana jest w zdobycie tego pół miliona abonentów
>> na liniach TP, więc takimi pierdołami jak jakieś łącze, jeszcze pewnie do
>> konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą. Zapłacisz za dwa
>> miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.
>
> walczyli jak lwy z konkurencja o nas ale widze ze to zle ze ich wybralismy
> w kazdym razie nie polecam
Teraz walczą o klientów detalicznych końcowych (czytaj xDSL via TPSA BS)
>
> zobacze jak exatel sie sprawdzi
Boże uchroń.
Zostaw jakieś dane tu/e-mail, może ktoś (np. ja) sprawdzi/ę Twoja
dostępność i Ci coś zaoferuje.
Pozdrawiam
--
Jakub 'jezik/nemesis' Kolasa
`Given enough eyeballs, all bugs are shallow'
Linus' Law, Eric Raymond
----------------------
e-mail
jezik+at+arker.pl
j+at+openweb.org.pl
http
http://www.openweb.org.pl/
http://dev.etop.pl/
PGP Public key: http://www.openweb.org.pl/jezik.asc
PGP Key server w/ my key: pgp.mit.edu
----------------------
-
42. Data: 2007-07-11 16:27:12
Temat: Re: Netia i SLA
Od: <a...@g...pl>
> To się nie nazywa SLA, tylko CUA (w Netiowej umowie).
cra 1 h, cua 4h
>> zobacze jak exatel sie sprawdzi
>
> Boże uchroń.
? mamy w jednej lokalizacji i jak narazie od 2 lat jest ok
> Zostaw jakieś dane tu/e-mail, może ktoś (np. ja) sprawdzi/ę Twoja
> dostępność i Ci coś zaoferuje.
mozesz napisac na poczte gazeciana - jak w naglowku
mam widocznosc na komin w pruszkowie i na mariott
odleglosc ok 20km, w poblizu swiatlowody netii
i exatel tez sie zapiera ze cos ma
tp chciala tez metro mi swiatlem dociagnac ale jakos nie wierze
ze im sie to uda
-
43. Data: 2007-07-11 16:28:16
Temat: Re: Netia i SLA
Od: <a...@g...pl>
>> z doswiadczen ostatnich - bog system tez jest w netii
>> co bog system powie jest swiete, nawet jak powie ze
>> czarne jest biale to pracownik od tej pory tak ma mowic
>> bo system sie nie myli
>
> oj zatęsknią za futszaczkiem który jako operator, administrator, dział
> rozliczeń, reklamacji, instalator i kasa wpłat w jednym załatwiał sprawe
> sam, od ręki, a w przypadku wątpliwości dla świętego spokoju potrafił
> umarzać miesięczny abonament (oczywiście co bardziej nadużywający tego
> faktu są kierowani z książeczką wpłat do banku)
netia??
-
44. Data: 2007-07-12 10:14:53
Temat: Re: Netia i SLA
Od: i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl
Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> napisał(a):
> a...@g...pl pisze:
> > Czy ktos ma lacze z Netii i uzywa ich sla?
> U nas podobnie ostatnimi czasy jest. Jakis miesiac temu link padl na
> 13h. Wczoraj na 17h :)
:) dzis od rana nie ma pol krakowa neta z netii/futuro. jakis switch
atmowy podobno padl. mieli do 12 naprawic, ale jak do tej pory kicha
--
Ivan Aen Saevherne
GG 5046496
P.M.#1; Don Simon de Cartoon
-
45. Data: 2007-07-12 10:28:56
Temat: Re: Netia i SLA
Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>
> Podpisanie SLA jest tylko i wyłącznie na korzyść operatora. Pozwala
> operatorowi ograniczyć wielkość i ryzyko roszczeń odszkodowawczych.
> Niestety klienci są omamieni marketingiem i wierzą, że SLA jest korzystne
> dla nich.
> Jeśli byś nie podpisał umowy SLA, to mógłbyś dochodzić swoich roszczeń do
> wysokości poniesionych strat na podstawie zapisów w kodeksie cywilnym.
> Popisanie SLA w którym godzisz się na odszkodwanie za awarię, powoduje że
> nie masz możliwośći dochodzenia dodatkowych roszczeń. Podsumowując -
> widziały gały co brały.
Głupoty opowiadasz. Przy SLA dostajesz kasę policzoną wzorkiem z automatu,
KC oznacza włóczenie się po sądach, przy udowodnienie wysokości strat jest
delikatnie mówiąc... problematyczne. A obrona przed pytaniem, dlaczego jako
admin nie zadbałeś o solidny backup - podwójnie kłopotliwe:)
pozdr
zasiu
-
46. Data: 2007-07-12 10:36:08
Temat: Re: Netia i SLA
Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>
> Mam rowniez dostac oficjalna odpowiedz na zapytanie czemu odkad Netia
> kupila Futuro, poziom swiadczonych uslug i obsluga klienta/usuwanie awarii
> sa na tak dramatycznie niskim poziomie. Ciekawe co napisza :)
Z ciekawości, mówisz to jako klient Futuro czy Netii przed "połączeniem"
tych podmiotów?
pozdr
zasiu
-
47. Data: 2007-07-16 10:47:04
Temat: Re: Netia i SLA
Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
zasiu pisze:
> Z ciekawości, mówisz to jako klient Futuro czy Netii przed "połączeniem"
> tych podmiotów?
Klient Futuro.
--
Jarek Pudelko
JP272-RIPE