  • 21. Data: 2007-03-29 20:52:18
    Temat: Re: Netia opinie
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > A który Ericsson to potrafi?? STM-1 jest "w powietrzu", po zmapowaniu na
    > eth nie dasz rady wyciągnąc 155 Mb/s

    Minilink HC
    tyle ze tam masz mapowanie ethernetu w kontenery STM-1 więc praktycznie masz
    155Mbit..
    Tam _NIE_MA_ ATM po drodze.

    Marcin

  • 22. Data: 2007-03-29 22:25:28
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    samo "radio" jest w stanie przerzucić ponad 180Mbps o ile mnie pamięć
    nie myli, jedynie to sprawa interfejsów.
    Zresztą sporo radiolinii profesjonalnych ma dużo większe osiągi aniżeli
    są sprzedawane - ogranicza je w większości wypadków zastosowany interfejs...

  • 23. Data: 2007-04-09 12:43:48
    Temat: Re: ATM OC3 a IP
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sied@r" <s...@d...lub.pl> napisał w wiadomości
    od lubelskiego MANu

    Mialem tez dosc krotka ale pozytywna przygode z ATM, od ktorego tez mam
    oferte tylko po radiolii STM 1 - ale jak znam zycie to nie wyciagnie
    pelnego 155 tylko cos kolo 120 Mb/s.

    własnie miałem zapytać...jak wyliczyć ile ruchu IP da się zmieścic w pełnym
    ATM OC-3 ?
    minimalne i maksymalne wartosci...ewentualnie jakiś link gdzie można o tym
    poczytac :)

    dzieki i pozdrawiam

    Paweł

  • 24. Data: 2007-04-10 11:07:01
    Od: Linuksowiec <l...@i...pl>

    Pawel wrote:
    > U?ytkownik "Sied@r" <s...@d...lub.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > od lubelskiego MANu
    >
    > Mialem tez dosc krotka ale pozytywna przygode z ATM, od ktorego tez mam
    > oferte tylko po radiolii STM 1 - ale jak znam zycie to nie wyciagnie
    > pelnego 155 tylko cos kolo 120 Mb/s.
    >
    > w?asnie mia?em zapytaae...jak wyliczyae ile ruchu IP da si? zmie?cic w pe?nym
    > ATM OC-3 ?
    > minimalne i maksymalne wartosci...ewentualnie jaki? link gdzie mo?na o tym
    > poczytac :)
    >
    > dzieki i pozdrawiam
    >
    > Pawe?

    Maksymalnie radze sam ruch IP to max 120Mb/s Przy większym ruchu radze
    uważać gdyż też spora częsc zajmują celki atmowe.