  • 31. Data: 2014-01-31 13:54:51
    Temat: Re: Nexus 5 - kolejne kłopoty
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dziękuję za cenne uwagi. :-)

    Marek

  • 32. Data: 2014-01-31 13:57:05
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-31 10:54, atm pisze:

    > Do tego celu uzywam wlasnie Calendar Snooze, znacznie wiecej opcji
    > konfiguracji niz jakikolwiek kalendarz.

    Dziękuję za informacje. Sprawdzę dwie opcje: najpierw kalendarz
    biznesowy zainstaluję (aby sprawdzić czy sam produkt nie da mi tego co
    potrzebuję + być może ładny widget) i jeśli nie, zastosuję polecany
    przez Ciebie programik. Dziękuję za wszelką pomoc. :-)

    Marek

  • 33. Data: 2014-01-31 14:15:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-31 13:57, Marek wrote:

> [...]
    > potrzebuję + być może ładny widget) i jeśli nie, zastosuję polecany
    > przez Ciebie programik. Dziękuję za wszelką pomoc. :-)

    Ladny i praktyczny widget nie tylko do kalendarza to pakiet APW:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rd
    r.widgets.core

    Ladniejszy robi sie po zaistalowaniu tej skorki:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.so
    nny.apw.theme

    Zas do czyszczenia cache i pozostalosci po zaistalowanych aplikacjach
    (czasem ten programik pyta po odistalowaniu aplikacji czy usunac
    pozostalosc):
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cl
    eanmaster.mguard
    Poki co jestem z jego dzialana bardzo zadowolony

  • 34. Data: 2014-01-31 15:54:54
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-31 10:55, AL pisze:

    > Zainteresuj sie wiec jego platna wersją Business Calendar Pro 0 jest w
    > sklepie Play Google'a

    Właśnie go testuję i chciałbym się podpytać o detale gdyż zapewne
    używasz tej aplikacji. Zauważyłem, że mogę ustawić sobie serię np 10
    dzwonków co np. minutę. To już o niebo lepiej niż w kalendarzu
    systemowym, gdzie nie ma takiej możliwości. Jest też intensywne
    powiadamianie LED - co już prawie satysfakcjonuje.

    Poniżej mam w ustawieniach opcję "długi przycisk alarmu" z przypisaniem
    "zawsze pytaj". Co to takiego?

    Marek