    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Nie da się złożyć oparcia
    Date: Mon, 18 May 2015 08:18:06 +0200

    Pacjent to fiat doblo. Coś się zepsuło w mechanizmie odblokowania
    oparcia środkowej części tylnej kanapy. Ciągnąłem za pasek blokady żeby
    złożyć oparcie i nic. W końcu złamała się dźwignia, do której doczepiony
    był ten pasek. Zaglądam na różne sposoby i nie widzę przyczyny, co się
    zepsuło. Mechanik wysłał mnie do tapicera, a tapicer do mechanika.
    Najchętniej bym to sam naprawił, ale nie mam pojęcia, jak wygląda
    mechanizm blokujący oparcie. Wujek google chyba mnie nie lubi, bo nie
    chce ujawnić tajemnicy.
    Może ktoś podesłać jakiś link z rysunkiem, jak to działa?
    Jacek