  • 21. Data: 2002-05-07 21:56:58
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Piotr Meyer <a...@r...pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Awarię może mieć każdy. Ale też można o niej ponformować.
    > Hint: p.i.k :)

    Pod warunkiem, że awaria nie dotyczy dostępu do news ;-p

    Pozdrawiam,
    Piotr 'aniou' Meyer

  • 22. Data: 2002-05-07 21:57:01
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl> wrote:

    >Od dawna uwazam, ze wyjscie jest jedno: zawodowy serwer news
    >prowadzony za prawdziwe pieniadze.
    I wierzysz w to, że sam fakt płacenia za usługę podniesie jej jakość...?
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 23. Data: 2002-05-07 21:57:24
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote in

    > Nie jest prawdą, jakobym gdzieś wyjeżdżał. Postingi się nie
    > ukazywały, bo miałem małą awarię.

    Można zawsze puścić w takim wypadku grupę bez moderowania (i
    odpowiednie info o tym na grupę)...

    --
    /**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\
    \**** P.K.Dick ****/

  • 24. Data: 2002-05-07 21:57:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl> wrote:
    > Od dawna uwazam, ze wyjscie jest jedno: zawodowy serwer news
    > prowadzony za prawdziwe pieniadze.

    Chcesz powiedzieć, że choćby news serwery w komercyjnych firmach są niby
    utrzymywane w pieniędzy _podatników_.
    Bo jeśli nie, to o jakich do diaska prawdziwych pieniądzach mówisz?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 25. Data: 2002-05-07 21:58:46
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@t...one.pl> napisał
    w wiadomości news:slrnaddjjs.o9r.bloodman@trzcianka.one.pl...
    > Więc Mon, 6 May 2002 17:27:02 +0000 (UTC),

    > Usenet jest twoim przywilejem a nie prawem.

    ???
    Jasne ... wyjaśnisz nam to bliżej ?

    pozdr. Robert

  • 26. Data: 2002-05-07 21:59:11
    Od: vrv <v...@a...pl>

    > Usenet jest twoim przywilejem a nie prawem.

    no i co?? bo dla mnie nic z tego co napisales nie wynika i nie laczy sie
    z moim postem.. o co Ci chodzilo?

  • 27. Data: 2002-05-07 21:59:17
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Maciek Uhlig wrote:
    > Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl> wrote in

    > Dzieki tym panom, co sa, przynajmniej cos dziala, chociaz z
    > zacieciami. Co poniektorzy sa tez aroganccy i maja userow gleboko
    > gdzies. Problem polega na tym, ze nie ma innych panow, ktorzy byliby
    > jednoczesnie merytorycznie dobrzy i chcieli zajmowac sie za darmo
    > obsluga uslugi. Dlatego jest jak jest.

    A jesteś pewien że nie ma? A gdyby się znaleźli, powiedzmy teoretycznie,
    to wierzysz, że obecna wadza potraktuje ich poważnie? Bo ja niestety nie.

    Mogę żywić szacunek do ludzi, którzy uruchamiali te czy inne usługi w
    kraju. Nie tylko ja zresztą. Ale może bez przesady, na szacunku za
    dokonania przeszłe nie można jechać za daleko w przyszłość.

    > Od dawna uwazam, ze wyjscie jest jedno: zawodowy serwer news
    > prowadzony za prawdziwe pieniadze.

    Są i takie. Tyle że kwestia samego dostępu jest drugorzędna.

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY:

  • 28. Data: 2002-05-07 22:00:46
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <ab6ej9$ruc$3@absolut.sgh.waw.pl>, Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Oczywiście nie zauważasz faktu, że do tej pory nie było raczej
    > przestojów, świątek, piątek czy niedziela.

    Fakt moderacja polipa jest bardzo dobra i to się chwali. Jednak kilka
    dni bez moderatora to troche za dużo. Można by spróbować jakieś
    automoderation na czas jak ceibie nie ma.

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ----------------------------------------------------

  • 29. Data: 2002-05-07 22:00:53
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Krzysztof Zietara wrote:

    > Poza IRCnetem to jakby mało widzę tych interesów na koszt uczelni...
    > Bo Usenet już do takich IMO nie należy.

    A gdzież to stoją co większe serwery? Jest wszystkiego JEDEN
    ogólnodostępny serwer komercyjny (news.tpnet.pl)...

    Że już się przyczepię dalej, newsy mogą mieć zastosowanie edukacyjne a
    IRC to czysta rozrywka.

  • 30. Data: 2002-05-07 23:14:38
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Michal Szokolo wrote:

    > Że już się przyczepię dalej, newsy mogš mieć zastosowanie edukacyjne a
    > IRC to czysta rozrywka.

    To jakis...dziwny wniosek. Czym sie rozni IRC od newsow, ze nie
    moze miec zastosowania edukacyjnego?

    --
    NAIB: one who has sworn never to be taken alive by the enemy; traditional
    oath of a Fremen leader.