  • 11. Data: 2010-07-17 21:28:05
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message
    news:i1sdjc$8cg$1@inews.gazeta.pl...

    > Dziś mi założyli nową oponę na te felki, na wtorek będa nowe, to te będę
    > mógł pooglądac. co pozostanie? Na złom oddać i może 100zł mi się zwróci.
    > bo jak są mocno kwadratowe, to pewnie prostowanie nie da nic.

    Sądzisz że złom żelazny jest aż tak w cenie??? Wątpię...

  • 12. Data: 2010-07-18 00:33:28
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    > Nie obraź się, ale dorwałeś się do mocnego wózka i Cię fantazja trochę
    > za bardzo ponosi. Póki co, cierpi tylko sprzęt. I oby sfera cierpień się
    > nie poszerzyła.

    Może napiszesz coś więcej na ten temat. Chodzi mi o to skąd wyciągnąłeś
    te wnioski, itp. Bycia wróżką Ci nie wróżę, zastanawiam się tylko kim
    trzeba być i w jaki sposób myśleć, żeby coś takiego napisać.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 13. Data: 2010-07-18 01:21:55
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Pszemol pisze:
    > "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message

    > Sądzisz że złom żelazny jest aż tak w cenie??? Wątpię...
    zelazny? aluminium jak najbardziej, za 4x 15" alufelgi hondy 170pln na
    zlomie chcieli dac, to sam je kupilem za ... 175 i sie okazalo, ze sa w
    lepszym stanie nzi moje dotychczasowe;)

    chyba najlepszy zakup przeliczajac cena/jakosc;)

  • 14. Data: 2010-07-18 02:00:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-18 00:33, Rychu pisze:

    > Może napiszesz coś więcej na ten temat. Chodzi mi o to skąd wyciągnąłeś
    > te wnioski, itp. Bycia wróżką Ci nie wróżę, zastanawiam się tylko kim
    > trzeba być i w jaki sposób myśleć, żeby coś takiego napisać.

    Wnioski? Z w miarę regularnej aktywności na grupie i jej lektury.
    Katanka nie raz dał do zrozumienia, że lubi ostro pojeździć. Tu się
    akurat pomyliłem, skoro przyznał, że to robota żony. Ale zasadniczo -
    miałem powody by tak, a nie inaczej stwierdzić.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2010-07-18 03:10:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "newsy_gazeta" <n...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > lepszym stanie nzi moje dotychczasowe;)
    >
    > chyba najlepszy zakup przeliczajac cena/jakosc;)

    Jeśli aluminiowe to już prędzej rozumiem, ale mimo wszystko dużo.
    Swoją drogą nie wiedziałem że one się gną od uderzeń - prędzej
    powinny pękać.

  • 16. Data: 2010-07-18 03:34:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

    > Jeśli aluminiowe to już prędzej rozumiem, ale mimo wszystko dużo.

    Za alu płacą w skupie nawet kilkanaście zł za kg, jedna felga waży z 8
    kg...

    > Swoją
    > drogą nie wiedziałem że one się gną od uderzeń - prędzej powinny pękać.

    Tak, tak.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-07-18 03:35:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Dziś mi założyli nową oponę na te felki, na wtorek będa nowe, to te będę
    > mógł pooglądac. co pozostanie? Na złom oddać i może 100zł mi się zwróci.
    > bo jak są mocno kwadratowe, to pewnie prostowanie nie da nic.

    Widać wgniecenie na rancie? Jak nie widać i nic nie czułeś podczas jazdy
    to mocno wątpię w tą "kwadratowość". Może wyczuli kasę z AC? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2010-07-18 03:41:18
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, sš i inne uszkodzenia ...
    Od: to <t...@a...xyz>

    CUT wrote:

    > PS. Pomijam sytuacje w których zakup oryginalnego reflektora wiąże się
    > ze szkodą całkowitą ;p

    To lepiej już kupić używany niż jakieś gówno.

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-07-18 09:48:00
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    CUT wrote:

    > Masz ostrą żonę ;)

    To prawda, jak sprawdzam spalanie po jej jeździe, to jest zawsze o około 1-2l
    większe niz po mojej.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 20. Data: 2010-07-18 09:54:13
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    > Wnioski? Z w miarę regularnej aktywności na grupie i jej lektury.
    > Katanka nie raz dał do zrozumienia, że lubi ostro pojeździć.

    Tak, to prawda. Od czasu do czasu uwielbiam ostrzej pojechać, ale też uważam, że
    jeżdżę bardzo bezpiecznie. Prawko od 1997 roku i do tej pory tylko 4 mandaty
    (stop, parkowanie, telefon i prędkość). Nigdy nie mialem wypadku ani stłuczki z
    mojej winy. Myslę, że to bardzo dobry wynik jak na 13 lat ciągłej jazdy
    przeróznymi samochodami (było tego kilkanaście od 126p po terenową Kię Asię)