  • 51. Data: 2010-08-01 23:39:37
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:i34i7q$54i$1@mx1.internetia.pl...

    > Podasz konkretny wzor czy dalej bedziesz zachowywal sie jak pizda
    > wstrzasajac powietrze swoimi poronionymi teoriami?

    Podasz konkretnie jaka była odchyłka od sferyczności czy nie podasz?
    Bo tylko wstrząsasz powietrze tym swoim "była duża".

  • 52. Data: 2010-08-02 22:19:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > Podasz konkretnie jaka była odchyłka od sferyczności czy nie podasz?
    > Bo tylko wstrząsasz powietrze tym swoim "była duża".

    A co cie to obchodzi tak swoja droga?

  • 53. Data: 2010-08-02 23:22:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > A co cie to obchodzi tak swoja droga?

    Sam o tym napisałeś nam na publicznej grupie dyskusyjnej.
    Co się stało że nagle przestałeś mówić?
    A może powiedzieli Ci że była duża, naciągnęli Cię na kasę
    a Ty nawet nie wiesz jaka duża była :-) Aleś umoczył!!! :-) Hi, hi.

  • 54. Data: 2010-08-02 23:32:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > Sam o tym napisałeś nam na publicznej grupie dyskusyjnej.
    > Co się stało że nagle przestałeś mówić?

    Bo zaczalem jalowa dyskusje z kretynem?

    > A może powiedzieli Ci że była duża, naciągnęli Cię na kasę
    > a Ty nawet nie wiesz jaka duża była :-) Aleś umoczył!!! :-) Hi, hi.

    Tak.. naprawde jestes kretynem hi hi..

  • 55. Data: 2010-08-03 23:24:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Bo zaczalem jalowa dyskusje z kretynem?

    > Tak.. naprawde jestes kretynem hi hi..

    To nie ja zapłaciłem za prostowanie felgi z nieznaną mi odchyłką tylko Ty.