  • 111. Data: 2014-02-20 08:48:02
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: robot <r...@v...pl>

    Ale czad!
    Właśnie byłem na robokopie w kinie. Też niezły stóż prawa z tego robokopa,
    ale przy tobie to wymięka.

    --
    pozdro

  • 114. Data: 2014-02-20 09:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    > Oczywiscie, ze nie bylo poprawne. Ale nie o tym mowa. Chcialem tylko
    > wskazac, ze sytuacja nie byla tak niebezpieczna jak niektorzy staraja
    > sie to przedstawic.

    Była bardzo niebezpieczna. Duzo niebezpieczniejsza niz wiekszosc sytuacji
    za które policja wystawia mandaty.

  • 113. Data: 2014-02-20 09:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Pijanego kierowcę ciężarówki też tak zatrzymasz?

    I prom kosmiczny.

  • 112. Data: 2014-02-20 09:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Myślę, że tu chodzi o mnie... bo to ja a nie ktoś inny :D Resztę sobie
    > dokończ sam.

    Takie samo odnosze wrażenie.
    Gdyby ktokolwiek inny opisałe te sytuacje to komentarze tez byłyby IMO
    inne.

  • 116. Data: 2014-02-20 09:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    > No o tym mowie - ze jesli dziadek tam mykal i chcial w tym jedynym
    > miejscu przeskoczyc na pas zeby zjechac pozniej (a zgodnie z
    > oznakowaniem legalnie tylko w tym miejscu mogl to zrobic) jak anacron
    > to znaczy ze anacron wymusil (taka sytuacja to moje domniemanie, bo
    > nie widac tego na filmie).
    > Oczywiscie dziadek mogl wiele innych rzeczy zrobic - zatrzymac sie i
    > mimo wszystko zmienic pas w tym miejscu.

    Naprawde w to wierzysz?
    Wjezdzaja na rondo, po lewej od anacrona wjezdza inny samochód.
    Nikt nie trąbi.

    Ale oczywiscie mozemy załozyć ze anacron zle spojrzał na tego kierowce 20
    km wczesniej i dlatego ten najpierw zajechał mu droge na rondzie a potem
    wyprzedzał jak idiota.
    Tylko jakie jest tego prawdopodobienstwo?

  • 115. Data: 2014-02-20 09:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Można przyzwyczaić się do wszystkiego. Jeżeli ktoś taki manewr widzi raz
    > na pół roku, może być w szoku.

    Ja w szoku nie jestem.
    Ale za kazdym razem jak coś takiego widzę, to uważam, ze własnie za takie
    rzeczy należy kierowców karać a nie za jakieg głupie 63/50...
    A jak jeszcze widać, ze kierowca roni takie "błedy" co chwile to warto
    sprawdzic, czy wszystko z nim ok.

    > "W ciągu ostatnich 17 lat w Polsce zdarzyło się prawie milion wypadków
    > drogowych, w których zginęło ponad 110.000 osób, a ponad milion zostało
    > rannych. Dziennie w wypadkach ginie średnio 15 osób, a 160 zostaje
    > rannych."
    >
    > Kogoś to szokuje? Statystyki nie szokują. Nad nimi przechodzi sie do
    > porządku dziennego. Manewr może szokować. Nachlany wpadający na chodnik
    > w grupę osób szokuje. Liczby nie szokują. Bo gdyby szokowały, codziennie
    > powinniśmy mieć żałobę narodową.

    Nadal nie wiem jak odnieść tę statystykę do pojedynczej sytuacji na którą
    możemy zareagowac.
    Alb odwracając pytanie - dlaczego nie reagować na jednostkową syuację?
    Bo statystyka pokazuje, ze zdarza sie to czesciej?

  • 117. Data: 2014-02-20 09:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jak zwykle w tym czego nie widać - Wjeżdzając an rondo Anacron musi
    > ustąpić pierwszeństwa - niewykluczone że dziadka zepchnął z jego pasa.

    Nie ma żadnych przesłanek zeby cos takiego podejrzewać.
    Zadnego obtrąbienia, na rondo wjezdza razem z innymi samochodami.

    > Ok, widać ja dziwny jestem. Ale i tak dla mnie się to kupy nie trzyma.

    W jakim sensie dziwny?
    Ze jakbys miał jechac za kims przypadkiem kilkadziesiat km to bys sie
    zatrzymał? Czy jeszcze inaczej zareagował?

  • 118. Data: 2014-02-20 09:09:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-20 09:00, Budzik wrote:

    > Nie ma żadnych przesłanek zeby cos takiego podejrzewać.
    > Zadnego obtrąbienia, na rondo wjezdza razem z innymi samochodami.

    Gdyby to napisał ktoś inny to pewnie nie miałbym wątpliwości. Jednak
    napisał to gość, który chwali się, że mu policjant na tylnym siedzeniu
    płakał bo go pozostali policjanci zmusili, który twierdził, że dziadek
    notorycznie przekraczał oś, mimo, że na filmie przekroczył raz (przy
    wyprzedzaniu) i który twierdzi, że jechał za gościem kilkadziesiąt
    kilosów i nie zaważył przez ten czas że prowadził dziadek a nie naćpany
    gówniarz. Cała ta historia kupy się nie trzyma, poprzednie też nie -
    więc pozostane przy swoim - po prostu mu nie wierzę.

    > W jakim sensie dziwny?

    W takim, że rzadko mi się zdarza jechać kilkadziesiąt kilosów za kimś.

    > Ze jakbys miał jechac za kims przypadkiem kilkadziesiat km to bys sie
    > zatrzymał? Czy jeszcze inaczej zareagował?

    Nie wiem - raczej nie mam w zwyczaju jeżdzić kilkadziesiąt kilosów za kimś;)

    Shrek.

  • 119. Data: 2014-02-20 09:18:06
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-19 14:26, anacron pisze:
> [...]
    >
    > Później jechał tak, że praktycznie notorycznie przekraczał oś jezdni,
    > aby na końcu "nie zauważyć" samochodu z naprzeciwka...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=nNqM9avilZM
    >
    > Pan miły, ale po szkłach w okularach sądzę, że ze wzrokiem to u niego
    > bardzo kiepsko. Być może wielu uzna mnie za zwykłego chuja, ale Policja
    > powiadomiona, nagranie dostarczone. Mam nadzieję, że wniosek o badania
    > zostanie wystawiony i Pan wyeliminowany z naszych dróg. Moim zdaniem
    > lepiej będzie jak spokojnie dożyje kresu swych dni, zamiast podejmować
    > ryzyko zginięcia (i zabicia kogoś) na drodze.

    Niebezpieczne zachowanie, ale Twoje. Prowokujesz konflikty na drodze.
    Nie chcę być złym prorokiem, ale prędzej czy później gdy będziesz się
    tak zachowywał o ile w ogóle zdołasz wrócić swoim autem do domu, to
    będzie ono bez szyb.

  • 120. Data: 2014-02-20 09:19:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Feb 2014 00:35:09 +0100, anacron

    > Myślę, że tu chodzi o mnie...

    Chodzi o to co wyczyniasz. Przypominasz bohatera amerykańskich filmów,
    który żeby uratować jedną bliską sobie osobę naraża dziesięć innych --
    tylko już tego w filmie nie pokazują.

    > bo to ja a nie ktoś inny :D

    Ej, a pokażesz w końcu film jak ten koleś
    NOTORYCZNIE przekraczał oś jezdni?

    > Resztę sobie dokończ sam.

    Zaraz sobie dokończą.

    --