  • 12. Data: 2014-02-19 17:00:33
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Franek Kalina m...@c...cn ...

    > Mam takie samo wrażenie. Ponadto - czepianie się goscia i zarzucanie mu
    > słabego wzroku... A co w takim razie zrobić z szalonymi
    > przedstawicielami handlowymi, którzy chyba z tytułu wykonywanego zawodu
    > są zobowiązani do testów zdrowotnych? Oni dobrze widzą i chyba są
    > świadomi tego co robią, a mimo to potrafią wyjechać "na czoło" zza
    > szczytu, za nic mając nie tylko ciągłe linie, ale i widoczność z
    > przeciwka. Przy nich ten emeryt to przedszkolak i ciepłe kluchy.

    To samo co z tym dziadkiem - ukarac za idiotyczne wyprzedzanie.

  • 11. Data: 2014-02-19 17:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik huri_khan s...@s...pl ...

    > Gbym miał wszytkie nagrania z tego typu incydentami pubkować w internecie
    > to zabrakłoby miejsca.
    >
    > Natomiast na drugim filmiku wcielam się w postać debila, który po
    > wyprzedzeniu hamuje.
    > Chyba, że to obraz z policyjnego radiowozu podejmującego interwencję.

    Lepiej nic nie zrobic i zatrzymac sie dopiero jak za kolejnym tego typu
    wyprzedzaniem kogoś zabije...
    Brawo panowie, brawo!

  • 13. Data: 2014-02-19 17:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Franek Kalina m...@c...cn ...

    > Deczko cię chyba poniosło. Zły dzień czy nadmiar kilometrów?

    Widzisz anacron, ludzie nie widzą nic dziwnego w takim zjezdzaniu z ronda i
    takim wyprzedzaniu...

    Za mało linii wypalowanych... masakra...

  • 14. Data: 2014-02-19 17:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ariusz a...@p...onet.pl ...

    > Nie wiem albo jak mam coś ze wzrokiem albo ty.
    >
    > To, że ci zajechał drogę na zjeździe nie nie ma wątpliwości choć
    > patrząc na tak wymalowane linie sam może miałbym problem w którym
    > momencie zjechać.

    Poważnie?
    Naprawde nie widzisz, ktory pas gdzie jedzie?
    To moze warto zbadac wzrok?

    > Za to piszesz, że notorycznie przekraczał oś jezdni
    > - ja tego na filmie nie widzę, owszem dwa razy zbliżył się do lini ale
    > chyba nawet na nią nie najechał. Przy czy drugi raz dość rozsądnie bo
    > na poboczu stał tir i ktoś mógł nagle z niego wysiąść.

    Tu akurat tez sie nie czepiam.
    Jak nie jedzie nic z naprzeciwka to pod warunkiem kontrolowania tego co za
    nami - mozna spokojnie porusząc sie w lewo i prawo po pasie.

    > Nie widział
    > samochodu z naprzeciwka przed wyprzedzaniem tego też nie zauważyłem by
    > ten z naprzeciwka musiał ostro hamować.

    Boś slepy...
    Ten z naprzeciwka hamował i jednocesnie migał długimi, ale przy okazji ten
    wpyrzedzany równiez musiał przyhamowac, zeby dziadek sie zmieścił.
    Za takie wybryki policja powinna karac a nie za jakies głupie przekroczenia
    predkosci.

    > Może jechał zbyt szybko, na
    > filmie tego nie widać. Za to ty zrobiłeś coś bardzo niebezpiecznego
    > zaraz po wyprzedzeniu ostro wyhamowałeś. Pokazałeś filmik na policji,
    > dostałeś już mandat. A w ogóle dla takiej pierdoły chciało ci się
    > gościa ścigać...

    Rece opadaja - takie wyprzedzanie to jest pierdoła?
    Przeciez przez takie rzeczy są własnie wypadki!
    Jak mozna tak wyprzedzac? Trzeba być zdrowo nienormalnym...

  • 15. Data: 2014-02-19 17:31:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-19, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Widzisz anacron, ludzie nie widzą nic dziwnego w takim zjezdzaniu z ronda i
    > takim wyprzedzaniu...
    >
    > Za mało linii wypalowanych... masakra...

    Widza cos dziwnego, nikt nie popiera takiej jazdy. Ale od takich akcji jak
    zrobil anacron jest policja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2014-02-19 18:03:09
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "anacron" napisał

    > Później jechał tak, że praktycznie notorycznie przekraczał oś jezdni,
    > aby na końcu "nie zauważyć" samochodu z naprzeciwka...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=nNqM9avilZM

    ROTFL!
    Rzadko zdarza się żeby ktoś publicznie tak się podkładał.
    Ile ty nosisz dioptri? A może piłeś????
    Gdzie on przekracza oś jezdni??? W której sekundzie?
    Natomiast wyprzedzanie kogoś po to żeby wjechać mu
    przed nos i złośliwie zwolnić jest wyjątkowym skurwysyństwem.
    Pomyśleć, że się jeszcze tym afiszujesz...
    Szkoda słów, myślę że policja to doceni i oceni.

    --
    Hinek

  • 17. Data: 2014-02-19 18:06:28
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-19 16:56, AZ pisze:

    > Widze, ze twoje calkiem nieszkodliwe gwiazdorzenie na usenecie przenioslo
    > sie na droge gdzie juz jest realnym zagrozeniem.
    >
    > PS. Plakal i blagal o litosc?

    Czekam na film z zatrzymania jakiegoś dresa, oj będzie zabawa, będzie
    się działo :-)

  • 18. Data: 2014-02-19 18:10:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Feb 2014 18:03:09 +0100, Hinek

    > myślę że policja to doceni i oceni.

    Źle myślisz. Policja to płacze na tylnym siedzeniu w jego samochodzie i
    prosi o litość -- a jak przejeżdża pod komisariatem, choćby w pcimiu
    dolnym, to fanfary odpalają.

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2014-02-19 18:13:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Widza cos dziwnego, nikt nie popiera takiej jazdy. Ale od takich akcji
    > jak zrobil anacron jest policja.

    Bo?
    Gdyby zareagował tak na ten zjazd z ronda to rozumiem, ze mogłoby to być
    niewspołmierne do niebezpieczesntwa.
    Ale zareagował na wyprzedzanie które mogło skonczyc sie zderzeniem
    czołowym.
    Zatrabił i bez jakiegos drastycznego hamowania zatrzymał kierowce ktory
    wykonał dziwny manewr.
    Co takiego dziwnego zrobił?

  • 20. Data: 2014-02-19 18:13:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Widze, ze twoje calkiem nieszkodliwe gwiazdorzenie na usenecie przenioslo
    > sie na droge gdzie juz jest realnym zagrozeniem.

    W wyprzedzaniu niebezpieczesntwa nie widzisz, za to w zatrzymaniu kierowcy
    ktore przeciez nie było jakies nagłe juz tak?