  • 92. Data: 2014-02-19 23:56:22
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Gdzie ja napisalem, ze nie widze? Gdyby reszta byla takimi gwiazdorami
    > jak on to wiesz co by sie dzialo gdyby ktos wykonal jakis
    > niebezpieczny manewr?

    Takie manewry nie sa az tak czeste.
    Ostatnio na przejechanych 5 tysiecy kilometrów widziałem 3 takich typów.
    Z czego dwóch w okolicach Wrocławia.

    A zatrzymywanie takich gnojków to byłby akurat IMO pozytywny przejaw
    społeczenstwa obywatelskiego.

  • 90. Data: 2014-02-19 23:56:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Przejedz się np drogą 35 Wrocław - Wałbrzych. Same zakręty,
    > wzniesienia i tylko kilka prostych. Full ciężarówek. Nie ma tygodnia
    > bym tam nie widział zaliczonych rowów.
    > Takie wyprzedzania co nagrałeś tam są na porządku dziennym po kilka
    > jadąc w jedna stronę. Polecam ten odcinek. Szybko Ci się znudzi w tym
    > temacie.

    Podziwiam, ze mozna przejsc nad tym do porządku dziennego.

  • 93. Data: 2014-02-19 23:56:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Ale zachowania dziadka nikt nie komentuje bo oczywistym jest, ze
    > narozrabial ale po co nasz szeryf go zatrzymywal?

    No własnie - nikt nie komentuje wiec nikt nie potepia.
    Za to potepia kogos kto zwrócił uwage.
    Poplatanie z pomieszaniem IMO.

    Nie wiem czy to dlatego, ze zareagował, czy dlatego ze anacron.

  • 95. Data: 2014-02-19 23:56:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > no zjechał ze złego pasa z ronda.
    > Potem obaj łamaliście ograniczenie prędkości.
    > A na koniec zajechałeś mu drogę. I co dałeś mu w mordę czy jak?
    > Czyli ty 2 wykroczenia on 1.

    To tak a propos osób ktore twierdza, ze wyprzedzanie dziadka wszyscy
    oceniają negatywnie.
    Jak widać niekoniecznie.

  • 94. Data: 2014-02-19 23:56:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A ja szczerze mówiąc nie miałbym - a jakbym wyprzedził i zobaczył w
    > lusterku dziadka albo blondy (sorry za stereotypy) to bym uznał, ze
    > "każdy orze jak może" - skoro 95% jeżdzi lepiej niż średnia - to
    > kierownik tego auta najwyraźniej należy do pozostałych 5%.
    >
    > A tak prawdę mówiąc, to cholera wie co się wcześniej na rondzie
    > zdarzyło,

    Nie wiem gdzie widzisz jakąkolwiek niejasnośc sytuacji na rondzie.

    > a sam Anacronis pisze, że jechał za nim kilkadziesiąt
    > kilosów i notorycznie przekraczał oś jezdni - na filmie przekroczył
    > raz - przy wyprzedzaniu. Zresztą cała opowieść się kupy nie trzyma -
    > chciałoby ci się za kimś jechać kilkadziesiąt kilometrów?

    Specjalnie - nie.
    Ale ostatnio jechałem za kims od Leszna do Poznania. Po prostu jechaliśmy w
    tę samą stronę.
    I w sumie tez czekałem czy ta osóbka czegos nie wykombinuje.
    Niestety nie było okazji wyprzedzić i zobaczyc czy narąbany czy co bo:
    - jak było ograniczenie typu fotoradar to po hamplach i predkosc maks minus
    10km/h
    - jak tylko ograniczenie znikło to but i 120.
    - ale zeby było smieszniej to przy 120 co chwila mruganie swiatłem stopu
    ale bez oznak hamowania
    - do tego nerwowe wychylanie sie w celu wyprzedzenia, przylepianie sie do
    tyłu i przez to nerwowe wyprzedzanie.

    Ja jechałem spokojnie, praktycznie 100 nie przekraczałem, do samego zjazdu
    autostradowego w Komornikach dojechaliśmy w tym samym czasie.

    Na szczęscie nic nie zrobił/a, ale jazda wyglądała podejrzanie.

  • 96. Data: 2014-02-19 23:58:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl>

    > Masakra normalnie. Jak ktoś w sklepie cię nie zauważy i wózkiem podjedzie
    > za blisko to też stajesz specjalnie nieruchomo blisko i "nauczasz", czy
    > raczej odsuwasz się i zapominasz o sprawie, bo każdemu się może zdarzyć?

    Więc ... kolega nie zdał prawka bo jak mu na egzaminie ktoś wyjechał to
    titnął na niego. Tłumaczył, że należy titać by kierowca wiedział, że
    popełnia błąd bo inaczej nikt mu tego nie powie. I ja się akurat do tego
    przychylam. Jest oczywiście kwestia na co się tita. Zauważ, że dopiero na
    drugim błędzie.

    > Wyprzedził, zmieścił się - o co ci chodzi?

    Taa, wyprzedzany musiał zwolnić

  • 97. Data: 2014-02-20 00:02:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 19 Feb 2014 22:56:21 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Fantastycznie. Obywatelsko.

    Pijanego kierowcę ciężarówki też tak zatrzymasz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 98. Data: 2014-02-20 00:26:27
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-02-19 23:07, Myjk wrote:
    > Wed, 19 Feb 2014 21:09:28 +0100, jerzu

    > Dzięki. Niezły pasztet drogowy.
    > Turbinówka, która nie umożliwia zawrócenia.

    Jak nie umozliwia kiedy umozliwia...

    --
    mk4

  • 99. Data: 2014-02-20 00:30:07
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-02-19 23:56, Budzik wrote:
    > Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    > Widział, ze jedzie baran, wyhamował troche i poswiecił długimi.
    > A przy okazji wyprzedzany równiez przyhamował co dodatkowo ułatwiło
    > dziadkowi wyprzedzanie.
    > To nie jest poprawny manewr wyprzedzania.
    >
    > Abstrahując juz od idiotycznej metodologii wyprzedzania:
    > - brak wczesniejszego rozpedzenia sie i startowanie z 0 różnicy predkosci
    > - czekanie az dokładnie przejedzie sie znak zakazu wyprzedzania pomimo
    > tego, ze mozna było zacząć odrobine wczesniej.

    Oczywiscie, ze nie bylo poprawne. Ale nie o tym mowa. Chcialem tylko
    wskazac, ze sytuacja nie byla tak niebezpieczna jak niektorzy staraja
    sie to przedstawic.

    --
    mk4

  • 100. Data: 2014-02-20 00:33:03
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-02-19 23:56, Budzik wrote:
    > Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    > Jedyne miejsce gdzie ich kurs był kolizyjny to praktycznie sam wjazd na
    > rondo.
    > A cala sytuacja dzieje sie 2 zjazdy dalej.

    No o tym mowie - ze jesli dziadek tam mykal i chcial w tym jedynym
    miejscu przeskoczyc na pas zeby zjechac pozniej (a zgodnie z
    oznakowaniem legalnie tylko w tym miejscu mogl to zrobic) jak anacron to
    znaczy ze anacron wymusil (taka sytuacja to moje domniemanie, bo nie
    widac tego na filmie).
    Oczywiscie dziadek mogl wiele innych rzeczy zrobic - zatrzymac sie i
    mimo wszystko zmienic pas w tym miejscu.

    --
    mk4