  • 21. Data: 2005-04-11 22:47:22
    Temat: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Skrzypinski 2 <u...@h...pl> writes:

    > Ale wiedzac od innych adminow i uzytkownikow, ze na grupach A, B, C i D
    > pojawia sie czesto to, co pojawiac sie nie powinno - jedna osoba
    > wzielaby to za dobra monete i ciach, 10 grup nie ma.

    A potem lament, ze ktos dowody skasowal.

    Tyle ze dziwnym trafem inni admini i uzytkownicy jakos specjalnie
    nie chca sie taka wiedza dzielic. Chyba ze nie z adminem, a z gazetami?

    > Dodatkowo krotka
    > filtracja po charakterystycznych keywordach

    A co to sa charakterystyczne keywordy? Nie wiem, nie zajmuje sie czyms
    takim.

    > i ciach - koniec roboty,
    > mozna isc na kawe.

    Kawe, to taki admin ma czasem prawie podpieta w formie kroplowki.
    W kazdym razie nigdzie w tym celu isc zwykle nie trzeba.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2005-04-12 07:00:19
    Od: futszaK - osobowość socjoapatyczna <f...@p...pl>

    Mon, 11 Apr 2005 22:39:13 +0200, użyszkodnik Wojciech Skrzypinski 2
    <u...@h...pl> napisał:

    > Za dodatkowe 5-10 minut roboty dziennie ? (bo o tym mowie) Futszak, nie
    > rozsmieszaj mnie :) Nie popadajmy w skrajnosci - jeszcze raz powtarzam,
    > ze nie chodzi o wnikliwa analize, ale :
    > - minimum dobrej woli i dzialania
    > - wspolprace (czarna lista grup)
    > I tyle. Bedac administratorem news-servera zadalbym sobie nieco wiecej
    > pracy (sam z siebie, odrobina proaktywnosci poplaca pomimo ze niektorych
    > b. to dziwi), a bedac managerem w ISP po prostu wydalbym mu polecenie
    > przyjrzenia sie temu.

    no to postaw swoj wlasny server news, albo zatrudnij kogos, zaplac mu
    i rob jak uwazasz za stosowne i nie mow innym co maja robic, zas te
    5-10 minut darmowej roboty, baaaaa jakakolwiek darmowa robota nie
    miesci sie w planie dnia szanujacego sie specjalisty ds IT

    --
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu
    Papiez oglaszal prawdy szlachetne, wzniosle, natchnione, zawsze ladnie brzmiace.

  • 23. Data: 2005-04-12 07:45:50
    Od: Denken <d...@i...pl>

    Wojciech Skrzypinski 2 wrote:

    > Ale wiedzac od innych adminow i uzytkownikow, ze na grupach A, B, C i D
    > pojawia sie czesto to, co pojawiac sie nie powinno - jedna osoba
    > wzielaby to za dobra monete i ciach, 10 grup nie ma. Dodatkowo krotka
    > filtracja po charakterystycznych keywordach i ciach - koniec roboty,
    > mozna isc na kawe.

    To jeszcze warto wziac pod rozwage to jak trudno bedzie zalozyc nowa
    grupe w alt.* gdzie przerzuci sie dystrybucja - i wtedy zaczyna sie
    dopiero zabawa w kotka i myszke.... O wiele rozsadniej chyba jednak jest
    sciganie u zrodla a nie zmuszanie adminow do kontroli zawartosci grup....

    = widzisz lamanie prawa - powiadom odpowiednie osoby/instytucje.

    --
    Denken

  • 24. Data: 2005-04-12 10:44:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    futszaK - osobowość socjoapatyczna <f...@p...pl> writes:

    > 5-10 minut darmowej roboty, baaaaa jakakolwiek darmowa robota nie
    > miesci sie w planie dnia szanujacego sie specjalisty ds IT

    Mysle ze czesto darmowa robota sie miesci, i to nawet czesto duzo
    wiecej niz 5-10 minut dziennie, ale bez przesady - nie setki godzin
    dziennie i wiecej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2005-04-12 11:52:50
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    Wojciech Skrzypinski 2 <u...@h...pl>:

    > Dodatkowo krotka filtracja po charakterystycznych keywordach i ciach
    > - koniec roboty, mozna isc na kawe.

    ...w oczekiwaniu na wysyp lamentów "cenzura!"?

    --
    Leszek.

    -- l...@p...pl 2:480/33.7 -- REAL programmers use INTEGERS --
    -- speaking just for myself...

  • 26. Data: 2005-04-12 11:54:19
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

> [...]

    > z siebie, odrobina proaktywnosci poplaca pomimo ze niektorych b. to
    > dziwi), a bedac managerem w ISP po prostu wydalbym mu polecenie

    A co byś mu odpowiedział na pytanie "zamiast którego z zaplanowanych
    zadań mam się zająć przeglądaniem zawartości spoola"?

  • 27. Data: 2005-04-12 14:09:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lech Szychowski" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A co byś mu odpowiedział na pytanie "zamiast którego z zaplanowanych
    > zadań mam się zająć przeglądaniem zawartości spoola"?

    a przed czym sie ma bronić....

    bierze pudełko chustek higienicznych wiesza kartkę na drzwiach
    "zamknięte z powodu oglądania treści pornograficznych"
    i przegląda te wszystkie obrazki i filmy aż mu ręka tudzież co innego odpadnie... :)

  • 28. Data: 2005-04-12 15:30:45
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Marek Dyjor:
> [...]
    [...]
> [...]
    > "zamknięte z powodu oglądania treści pornograficznych"
    > i przegląda te wszystkie obrazki i filmy aż mu ręka tudzież co innego odpadnie...
    :)

    Chyba "aż wyrzyga śledzionę".
    A co do tematu, to ja widzę tylko jedną opcję: wyrzucić z feedu
    alt.binaries.pictures.* albo wręcz całe alt.binaries.* . Nic innego,
    a w szczególności przeszukiwanie grup, nie ma sensu.

    Saddie
    --
    <@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
    saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

  • 29. Data: 2005-04-12 19:35:25
    Od: Wojciech Skrzypinski 2 <u...@h...pl>

    Lech Szychowski wrote:

    /ciach.../

    > A co byś mu odpowiedział na pytanie "zamiast którego z zaplanowanych
    > zadań mam się zająć przeglądaniem zawartości spoola"?

    Szanuje prace administratorow, ale nie dam sobie wmowic ze sa
    najbardziej zajetymi ludzmi na swiecie. Specjalisci innych profesji sa
    zasypywani robota i jakos zyja, tym bardziej przecietnie zorganizowanemu
    inzynierowi korona z glowy nie spadnie od 1% wiecej pracy.

    Nie bede sie wdawal w taka dyskusje.

    W.

  • 30. Data: 2005-04-12 19:36:19
    Od: Wojciech Skrzypinski 2 <u...@h...pl>

    Lech Szychowski wrote:

    /ciach.../

    > ...w oczekiwaniu na wysyp lamentów "cenzura!"?

    Niech lamentuja. W umowie nie ma dostepu do grup "binaries" :)

    W.