  • 1. Data: 2010-09-10 16:37:55
    Temat: Nissan: Tiida a Note
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Jak się ma Tiida do Note? Strasznie podobne rozmarowo, trochę inne tyły, ale czy
    to ta sama klasa aut? Czym się różnią przede wszystkim?

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2010-09-10 18:09:41
    Temat: Re: Nissan: Tiida a Note
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    technicznie Note to Micra na wydłużonej płycie podłogowej. Tiida to większe
    auto.

    Paweł

  • 3. Data: 2010-09-10 19:56:31
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > technicznie Note to Micra na wydłużonej płycie podłogowej. Tiida to
    > większe auto.

    tida to mialbyc nastepca almery. oba stylistycznie koszmarne.
    tidzie chyba predzej do jakiegos megane czy tahli, bo te plyty
    podlogowe to dzielone z renuarem sa

  • 4. Data: 2010-09-10 20:19:55
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2010-09-10 19:56, Michal pisze:

    > tida to mialbyc nastepca almery. oba stylistycznie koszmarne.

    No niestety :(, nie wiem kto im te auta projektuje.
    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 5. Data: 2010-09-10 20:50:14
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > tidzie chyba predzej do jakiegos megane czy tahli

    Chyba toto najbardziej podobne technicznie do Dacii Logan (która pod markami
    Renault i Nissan też występuje).
    W Europie miał zastąpić Almerę i Primerę,
    ale chyba na nim już krzyżyk położono jak zaczęto sprzedawać Samsunga SM3
    (jako Renault Fluence lub Nissan Almera).
    P.