  • 1. Data: 2010-09-10 14:55:19
    Temat: Re: [PRESS - fotoradary] Nowy system ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w
    > "Samochód wjeżdżający do strefy kontroli prędkości jest
    > fotografowany,
    > system mierzy czas przejazdu i wykonuje drugie zdjęcie.
    > Jeżeli z pomiaru wynika, że kierowca złamał przepisy,
    > urządzenie drogą elektroniczną wysyła raport do komendy straży
    > miejskiej.
    > - Wszystko widać jak na dłoni - informuje komendant Ichniowski.
    > - System rejestruje wykroczenie i twarz kierowcy.
    > Nie ma mowy o pomyłce, tłumaczeniu się, że nie ja siedziałem za
    > kierownicą"

    E tam nie ma mowy o pomylce - atesty z GUM na zegarek maja ? :-)

    > http://oswiecim.naszemiasto.pl/artykul/565258,oswiec
    im-fotoradar-nabil-60-tysiecy-zlotych,id,t.html
    > Czyli - uważać na kule nad drogą, zwłaszcza z antenami Wi-Fi ;-)

    Nawiazujac do sasiedniego watku .. z dziury w dachu mozna wygodnie
    strzelac do takiej kuli :-)

    WiFi ? To sie chyba latwo zakloca ? A moze i hackuje ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2010-09-10 17:31:26
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > strzelac do takiej kuli :-)
    >
    > WiFi ? To sie chyba latwo zakloca ? A moze i hackuje ? :-)

    moim zdaniem to stary ale bardzo dobry pomysł. niewiem jaki dlugi jest
    odcinek pomiarowy, ale na 1km błąd 1 sekundy(zawsze rozwiazywany na
    korzyść kierowcy) to minimalna zmiana szybkości (a błąd 1 sekundy na
    minute pomiędzy 2 zegarami to gigantyczna pomyłka)

    Tyle ze takich urządzeń powinno być bardzo wiele. Teoretycznie można
    przekraczać prędkość, byle na "mecie" było się o czasie. Można wiec
    bezpiecznie wyprzedzić, ominąć kogoś, przekraczając prędkość a potem
    zwolnić. chyba ze ktoś jest cymbałem to bedzie gnał pół drogi 120km/h a
    potem parkował....
    ToMasz