  • 1. Data: 2010-09-10 13:52:54
    Temat: Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Za Wykop.pl (tekst nie mój)

    http://pokazywarka.pl/htn1jb-2/

    WYKOPOWICZE PROSZĘ POMÓŻCIE! CZAS SKOŃCZYĆ Z NIEUCZCIWOŚCIĄ I AROGANCJĄ
    WIELKICH KONCERNÓW!

    MOJA HISTORIA

    W 2007 r. postanowiłem swoje ciężko zarobione pieniądze przeznaczyć na
    zakup samochodu. Wybór padł na samochód VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI 140 KM.
    Nie wiedziałem wtedy, że będzie to najgroszy zakup w moim życiu. Auto
    wyprodukowane było w 2005 r. i posiadało przebieg 65 tys km.

    Dziś po 3 latach użytkowania i stanie licznika na poziomie 135 tys. km w
    aucie wysiadło praktycznie wszystko to co najważniejsze.

    1. Turbosprężarka - urwany wirnik, koszt wymiany 2500 zł (regenerowana
    oczywiście). Opis problemu : podczas wyprzedzania pojazdu mogło się
    zdarzyć, że komputer automatycznie przełączył auto w tryb awaryjny gdzie
    diametralnie traciło moc, żeby nie uszkodzić podzespołów ( o życiu
    podróżujących jakoś nie pomyślano )

    2. Pompowtryskiwacze - koszt jednego to 2500 zł w serwisie. Na aukcjach
    można trafić używki w cenie 500-1000 zł. Właśnie dzisiaj wysiadł mi drugi.

    3. Immobilizer - auto ma czasami cholerne problemy z odpalenie, kierownica
    się blokuje, brak napięcia w stacyjce. Problem jest ze sterownikiem. Koszt
    wymiany ok. 4000 zł w seriwsie.

    4. Pompa olejowa - wycieranie się napędu pompy olejowej to też jedno z wad
    fabrycznych tego pojazdu. Mechanik poinforował mnie podczas naprawy turbo,
    że u mnie ten problem już jest i że trzeba będzie to naprawić. Koszt rzędu
    kilku tysięcy złotych.

    Po co to piszę ?
    1. Ponieważ takich osób jak ja jest tysiące w Polsce i na świecie.
    2. Firma Volkswagen chowa głowę w piach i nie robi nic aby naprawić to co
    już spartoliła.

    Oto mail od osoby która ma zamiar zając się tą sprawą.

    Panie Wojciechu!

    Super! To jest juz nas trzech. Prosze "rozkecać" temat. Ja dzis zalatwilem
    artyku w "Auto Swiat" i w TVN. Umowiony jestem tez prawnikiem ws. pozwu
    zbiorwego (to nowy instrument) oraz mam wycene probek paliwa (poniżej).

    Myslę, ze bedziemy musieli zalozyć specjalna strone oraz stowarzyszenie. Ja
    sie tym zajmę. Poniewaz wszystko jest w fazie embrionalnej, prosze o
    podanie do Panu szerszych namiarów (telefon, info czy samochod jest na
    firmę, co sie w nim dokladnie stało, etc).

    Mnie znajdzie Pan pod tym mailem oraz pod telefonem 607 108 *** i pod
    adresem wydawnictwa www.infomarket.edu.pl Ja wydaje pisma o sprzecie AGD i
    wysle tez zapytanie w sprawie pomop SIEMENSA - to wkrotce. Tymczasem,
    prosze poinformować na forach i wszedzie, gdzie sie tylko da i gdzie Pan
    moze, ze taka akcje robimy.

    Niech wszyscy sla maile do mnie. Ja w poniedzialek posadze w firmie
    specjalną osobę od tego "tematu" i do konca m-ca organizacyjnie zaczne
    dzialń. Wku***** mnie tak, ze odwrotu juz nie ma. Proszę mnie wspierać i
    innych przekonywac. Oni wala w ch... (co dzis ustalilem z wieloma
    rzeczoznwcami) do potegi 4! Bedzie problem z udowdnieniem, ale nie mozmy
    sie poddać. Zreszta ja wykupie pare reklam tez w róznych pismach.

    Poki co musimu liczyc na nasz maly "zaczyn", ale wkrotce po moich
    dzialanich beda dziesiatki jesli nie setki osob.

    Mam nadzieje, że pomożecie naszej akcji.

  • 2. Data: 2010-09-10 13:57:37
    Temat: Re: Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-10 13:52, Technolog pisze:

    > Po co to piszę ?
    > 1. Ponieważ takich osób jak ja jest tysiące w Polsce i na świecie.
    > 2. Firma Volkswagen chowa głowę w piach i nie robi nic aby naprawić to co
    > już spartoliła.

    Ale te same problemy mają/będą mieli ludzie z tymi silnikami w całej
    rodzinie VAG ;) Tak tak passat w TDi to szczyt marzeń ;) Powodzenia ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-09-10 14:05:08
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieje, że pomożecie naszej akcji.

    Nie pomożecie bo nie macie TDI z Rzeszy. Ci co mieli używki błyskawicznie
    się nich wymeldowali i nauczeni tym doświadczeniem nie kupują nowych
    produkcji niemiaszków. Poza tym co chcecie zwojować pisząc pozew zbiorowy
    dotyczący awaryjności _UŻYWANYCH_ samochodów?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-09-10 14:08:37
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-10 14:05, kml pisze:
    > Nie pomożecie bo nie macie TDI z Rzeszy. Ci co mieli używki
    > błyskawicznie się nich wymeldowali i nauczeni tym doświadczeniem nie
    > kupują nowych produkcji niemiaszków.

    a co mają kupować? wszystko się sypie a to, że vw trochę dał ciała no
    cóż każdemu się trafi. Z niemieckich produkcji bardzo dobrze wypada
    astra H z silnikiem fiata bardzo udane połączenie.

    Poza tym co chcecie zwojować pisząc

    pogadać sobie i nic więcej.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-09-10 14:28:00
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > http://pokazywarka.pl/htn1jb-2/
    >
    > WYKOPOWICZE PROSZĘ POMÓŻCIE! CZAS SKOŃCZYĆ Z NIEUCZCIWOŚCIĄ I AROGANCJĄ
    > WIELKICH KONCERNÓW!
    >
    > MOJA HISTORIA

    Normalna sprawa.
    Te wszystkie VW, Audi i Ople to najgorsze gowno jakie jezdzi po drogach.
    Nie wiem dlaczego ludzie tak to kupuja, chyba tylko dlatego ze takie tanie
    sa.
    No i potem sie dziwic ze to najbardziej kradzione auta - ciekawe dlaczego,
    he he...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 6. Data: 2010-09-10 14:30:06
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-10 14:28, news-gazeta pisze:

    > Nie wiem dlaczego ludzie tak to kupuja, chyba tylko dlatego ze takie
    > tanie sa.

    Tanie... audi... dobry dowcip, właśnie za cenę dobrze wyposażonego audi
    kupisz dwa inne auta podobnie wyposażone w podobnym wieku albo jedno
    połowę młodsze.

  • 7. Data: 2010-09-10 20:59:13
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Mam nadzieje, że pomożecie naszej akcji.

    Nie pomogę. Powiem tylko, że miałem skodę 4 lata, miała kilka drobnych (bez
    zatrzymania na drodze) awarii i dokuczliwości. Uznałem ją za max bezawaryją.

    Kolejne, drugie nowe, auto hyundai nie spaliło przez 2 lata nawet żarówki,
    zapala za każdym razem. Serwis tańszy niż w warsztatach skody.

    Kolejne auto też kupię koreańskie, zwłaszcza, że one zaczynają przodować we
    wzornictwie.
    P.

  • 8. Data: 2010-09-10 21:03:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Kolejne, drugie nowe, auto hyundai nie spaliło przez 2 lata nawet żarówki,
    > zapala za każdym razem. Serwis tańszy niż w warsztatach skody.

    Rozumiem że zdanie o Skodzie zmieniłeś? ;-)

    > Kolejne auto też kupię koreańskie, zwłaszcza, że one zaczynają przodować
    > we wzornictwie.

    Ja podobnie, o ile Kia nie podpadnie przez oszczędności
    gwarancyjno-turbinowe.

  • 9. Data: 2010-09-11 06:38:19
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Kolejne auto też kupię koreańskie, zwłaszcza, że one zaczynają przodować
    > we wzornictwie.

    Przez przypadek mam koreańskie auto, stary model i jest nparawde bardzo
    dobrze jeżeli chodzi o usterki - w zasadzie wymieniam rzeczy, które mają
    tyle lat co samochód i nic poza tym. Ceny części na poziomie rowerowym.
    Jedyna usterka uziemiająca samochód to aku, z pierwszego montazu wymieniony
    po ponad 8 latach.

    Przy zmianie samochodu będę myślał o nastepnym koreańcu o ile będzie model z
    segmentu jaki chce mieć. Niestety teraz nie ma
    :(

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2010-09-11 09:30:47
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak tak passat w TDi to szczyt marzeń ;)

    Taaaak, gdzie nawet widziałem postulat aby Polska zmieniła "PL" na "TDI" na
    tablicach rejestracyjnych.
    Wiele jeszcze wody w Wiśle upłynie zanim naród oprzytomnieje jednak szczerze
    powiedziawszy niespieszno mi do tego. W sytuacji gdy Kowalski z Nowakiem
    zabijają się aby wyprzedzić jeden drugiego przy łapaniu oszpachlowanej
    klekoczącej okazji zza zachodniej granicy ci co rozsądniejsi mają zawsze
    ciekawą ofertę za sensowne pieniądze.