  • 1. Data: 2009-02-05 18:39:05
    Temat: Nka - ile kosztuje VOD?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Z rachunkiem za styczen przyszla gazetka z reklama ich VODa.

    Tylko ze ani przy serialach, ani przy filamch nie ma cen :(

    Moze ktos mi napisac ile sredio kosztuja nowo wychodzace filmy i
    seriale w VOD?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-02-05 19:49:09
    Temat: Re: Nka - ile kosztuje VOD?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Moze ktos mi napisac ile sredio kosztuja nowo wychodzace filmy i
    > seriale w VOD?

    Masz na mysli Wypozyczalnie VOD zwana Premiery VOD. Od 9,90 zl za Mamma Mia
    do 14 zl. Sa tez za 11 zl itp itd. Ogólnie jak mieszkasz 20 km od
    wypozyczalni DVD to mozna korzystac. Aha... Malo który film jest z napisami,
    w HD i z DD 5.1.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2009-02-05 20:57:28
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Lut, 20:49, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > do 14 zl. Sa tez za 11 zl itp itd. Ogólnie jak mieszkasz 20 km od
    > wypozyczalni DVD to mozna korzystac. Aha... Malo który film jest z napisami,

    A seriale? Np 5 seria Lost?

    BTW jak wiekszosc nie ma HD i DD5.1 to co to jest? Zwykly PAL w
    stereo?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2009-02-05 21:04:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 5 Feb 2009 10:39:05 -0800 (PST), Rafal M napisał(a):

> [...]
    >
    > Tylko ze ani przy serialach, ani przy filamch nie ma cen :(
    >
    > Moze ktos mi napisac ile sredio kosztuja nowo wychodzace filmy i

    W zasadzie jak ktoś chce oglądnąć z 4 filmy miesięcznie (czyli jeden
    tygodniowo) to lepiej zainwestować w Popcorn Hour i ciągnąć z sieci

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 5. Data: 2009-02-06 06:15:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Rafal M napisał:

> [...]
    >
    > Tylko ze ani przy serialach, ani przy filamch nie ma cen :(
    >
    > Moze ktos mi napisac ile sredio kosztuja nowo wychodzace filmy i

    seriale - nscreen 20 zł/m-c
    filmy - picture box - 20 zł/m-c
    nscreen + pbox - 30 zł /m-c
    premiery - każdy idywidualnie

    pawell

  • 6. Data: 2009-02-06 08:39:26
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A seriale? Np 5 seria Lost?

    Jest w pakiecie nScreen z serialami za 20 zl/mc.

    > BTW jak wiekszosc nie ma HD i DD5.1 to co to jest? Zwykly PAL w
    stereo?

    No a co ma byc? Stereo, PAL i w porywach napisy/wersja jezykowa do wyboru.

    *piotr'ek*

  • 7. Data: 2009-02-06 09:33:29
    Od: SW3 <s...@p...spamerzy-won.fm>

    Dnia 06-02-2009 o 07:15:06 pawell32 <p...@w...pl> napisał(a):

    > seriale - nscreen 20 zł/m-c
    > filmy - picture box - 20 zł/m-c
    > nscreen + pbox - 30 zł /m-c

    A nie 30, 30 i 40 przypadkiem?

    Zdradzę wam pewną tajemnicę. eNka ma swoją stronę i tam (pewnie przez
    nieuwagę) są umieszczone cenniki ich usług. Bez żadnego zabezpieczenia.
    Każdy może wejść i sobie poczytać. Sprawdźcie zanim się zorientują i
    zablokują ;)

    --
    SW3
    ----

  • 8. Data: 2009-02-06 10:11:37
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik SW3 napisał:

> [...]
    > nieuwagę) są umieszczone cenniki ich usług. Bez żadnego zabezpieczenia.
    > Każdy może wejść i sobie poczytać. Sprawdźcie zanim się zorientują i

    ja płace 30, po 6-ciu miesiącach, zostanie tak samo, bo z seriali
    zrezygnuje.

    pawell

  • 9. Data: 2009-02-06 19:52:41
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > Zdradzę wam pewną tajemnicę ...

    wiesz , nie kazdy taki chakjer ...

    a jaka masz wesje notatnika i pejnta ????

    !!!!!!!!!11111