  • 1. Data: 2009-02-06 06:51:04
    Temat: Powtórki N-razy ile można to samo oglądać
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Co raz bardziej irytuje mnie, n-ka zmieniła regulamin, minimum 2 płatne
    pakiety trzeba mieć, a non-stop powtarzają te same programy, zwłaszcza na
    tvnturbo. Ile razy można to samo oglądać przez 4 miesiące?!!!, poważnie
    zastanawiam się nad zmianą tv-sat, na szczęście żadnym terminem już nie
    jestem związany ufff

  • 2. Data: 2009-02-06 07:12:40
    Temat: Re: Powtórki N-razy ile można to samo oglądać
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik R napisał:

> [...]
    > tvnturbo. Ile razy można to samo oglądać przez 4 miesiące?!!!, poważnie
    > zastanawiam się nad zmianą tv-sat, na szczęście żadnym terminem już nie

    Kup zestaw do TV Trwam - tam nie ma powtórek ;-)

    pawell

  • 3. Data: 2009-02-06 07:46:24
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "R" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tvnturbo. Ile razy można to samo oglądać przez 4 miesiące?!!!, poważnie
    > zastanawiam się nad zmianą tv-sat, na szczęście żadnym terminem już nie

    Nie szukaj szczęścia po innych tvsat-ach (ja mam Cyfrę+)....Ty myślisz że
    inni mają coś innego....dokładnie TE SAME SKURWIAŁE powtórki !!!!
    Po prostu trzeba się na nich WYPIĄĆ i...tyle !

    axel

  • 4. Data: 2009-02-06 08:40:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nie szukaj szczęścia po innych tvsat-ach (ja mam Cyfrę+)....Ty myślisz że
    > inni mają coś innego....dokładnie TE SAME SKURWIAŁE powtórki !!!!
    > Po prostu trzeba się na nich WYPIĄĆ i...tyle !

    No nie każdy ma możliwość siedzenia cały dzień przed TV i oglądania wszystko
    jak leci. Ja niestety TV mogę na spółkę z żoną i dziećmi dopiero od godz.17
    oglądać bo pracować muszę.

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2009-02-06 09:36:03
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > No nie każdy ma możliwość siedzenia cały dzień przed TV i oglądania
    > wszystko jak leci. Ja niestety TV mogę na spółkę z żoną i dziećmi dopiero
    > od godz.17 oglądać bo pracować muszę.

    No i? Ja mogę zacząć gapić się w TV dopiero o 20, a i tak widzę same
    powtórki :-). K...., nawet na TVN 24 są powtórki, co już dla mnie jest
    przegięciem ;-)

  • 6. Data: 2009-02-06 09:41:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    R wrote:
    > Co raz bardziej irytuje mnie, n-ka zmieniła regulamin, minimum 2 płatne
    > pakiety trzeba mieć, a non-stop powtarzają te same programy, zwłaszcza na
    > tvnturbo. Ile razy można to samo oglądać przez 4 miesiące?!!!,

    Myślisz, że w kanale TVN Turbo na Cyfrze Plus nie ma tych powtórek?

    :-)

    M.

  • 7. Data: 2009-02-06 09:45:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:gmh0ku$34m$1@news.onet.pl...

    > Myślisz, że w kanale TVN Turbo na Cyfrze Plus nie ma tych powtórek?

    Na Cyfrze nie ma obowiązku płacić za TVN czy TVN Turbo.

  • 8. Data: 2009-02-06 10:12:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:

    > No i? Ja mogę zacząć gapić się w TV dopiero o 20, a i tak widzę same
    > powtórki :-). K...., nawet na TVN 24 są powtórki, co już dla mnie jest
    > przegięciem ;-)

    mnie interesują wiadomości i publicystyka, dlatego te pozycje nagrywam
    sobie i wieczorem mam co ogladać. Po to są recordery.

    pawell

  • 9. Data: 2009-02-06 20:53:25
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kup zestaw do TV Trwam - tam nie ma powtórek ;-)

    No co ty ostatnio instalowalem zestaw od Ojca Dyrektora to nawet TV Trwam
    nie bylo :))
    Ale jak juz je znalazlem recznie to caly czas powtarzali jakis numer konta
    zeby im wplacic jakas kaske wiec powtorki w "najlepszej telewizji" tez sa.
    :(

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 10. Data: 2009-02-06 22:44:48
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > No i?

    No i co na to Twój lekarz? Jak ja bym chciał mieć 3 kanały które non-stop
    oglądam jak zapewne Ty to bym eNki nie wziął, a tak to oglądam
    - discovery x 4
    - tvnturbo
    - kanały muzyczne
    - jakiś film
    i problemów z powtarzalnością emisji jakoś nie mam. Nigdy mi się nie
    zdarzyło, abym nie miał co obejrzeć.

    *piotr'ek*