  • 11. Data: 2006-09-07 12:36:58
    Temat: Re: No to jest FR 2mbit za 699 PLN
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 6 Sep 2006 23:35:00 +0200, w <edneu5$80q$1@polsl.pl>, "Marcin Kuczera"
    <m...@l...usun-to.pl> napisał(-a):

    > express, przyzwyczajenie... no więc offtopicowo - o co chodzi z tą
    > rozpoznawaną przez oe jako binarna sygnaturą ?

    Błąd OE. Get the real newsreader...

  • 12. Data: 2006-09-07 12:39:02
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Thu, 07 Sep 2006 13:46:32 +0200, użyszkodnik Robert Bogacz
    <r...@p...pl> napisał:

    > nie do końca
    > Pani na infolini powiedziała że aby skorzystać z "promocji" dla NOWYCH
    > przyłączy trzeba podpisać cyrograf na 2 lata i wykupić dzierżawę jednego
    > z dwóch proponowanych przez tp routerów za 120 lub za 242 brutto

    a po hu mi ten ich router skoro se można na allegro kupić siskacza za
    kilka stówek ???

  • 13. Data: 2006-09-07 12:53:48
    Od: Robert Bogacz <r...@p...pl>

    Tomek Kruk napisał(a):

    > a po hu mi ten ich router skoro se można na allegro kupić siskacza za
    > kilka stówek ???

    A po to że taki jest warunek aby skorzystać z promocji.
    Kładziesz na półke a a po 2 latkach oddajesz w folii.
    ;)

    Rob^

  • 14. Data: 2006-09-07 13:13:05
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Robert Bogacz napisał(a):

> [...]
    > z dwóch proponowanych przez tp routerów za 120 lub za 242 brutto
    >
    > W przypadku łącz istniejących wystarczy podpisać lojalkę na 2 lata.

    Faktycznie dzowniłem potwierdzam że staniało tylko że znowu na 2 lata
    umowa, a już miałem prawie koniec.
    No tak tylko dodatkowo ten cholerny router najtaniej 120zł brutto.
    Ciekawe co to za cuda i czy LB można z tego zrobić.
    Druga sprawa, jak to będzie teraz z SLA czy cię nie pogorszy, jak do tej
    pory miałem podstawowy SLA i nie nażekam.

    Michał SZ.

  • 15. Data: 2006-09-07 13:27:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Michal Sz napisał:

> [...]
    > No tak tylko dodatkowo ten cholerny router najtaniej 120zł brutto.
    > Ciekawe co to za cuda i czy LB można z tego zrobić.

    Hmmm.. Czy ktoś ma kwit z warunkami tej super oferty i mógłby się nim
    podzielić? Coś mi się wydaje, że TPSA znowu pokazuje Prawu
    telekomunikacyjnemu, gdzie jest jego miejsce.

    M.

  • 16. Data: 2006-09-07 15:13:07
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Hmmm.. Czy ktoś ma kwit z warunkami tej super oferty i mógłby się nim
    > podzielić? Coś mi się wydaje, że TPSA znowu pokazuje Prawu
    > telekomunikacyjnemu, gdzie jest jego miejsce.
    >
    > M.
    Niestety ja nic nie mam, oni to wprowadzają tak szybko że nawet nie
    potrafią powiedzieć czy LB można uruchomić za pomocą tych urządzeń.
    Pewnie nie mają jeszcze zadnych dotowych druków.

    Nie powiem, jest to intertesujące w stosunku do cen które są teraz, ale
    denerwują mnie takie informacje że trzeba znowu umowy podpisywać na 2 lata.

    Michał Sz.

  • 17. Data: 2006-09-07 16:58:42
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Wed, 06 Sep 2006 22:44:18 +0200, Michal Sz napisał:

    > Chyba coś ci się śniło !!
    >
    > http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/transmi
    sja_danych/frame_relay/

    Nic mi sie nie śniło. Info z pierwszej ręki.

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 18. Data: 2006-09-07 17:02:51
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Thu, 07 Sep 2006 17:13:07 +0200, Michal Sz napisał:

    > Niestety ja nic nie mam, oni to wprowadzają tak szybko że nawet nie
    > potrafią powiedzieć czy LB można uruchomić za pomocą tych urządzeń.
    > Pewnie nie mają jeszcze zadnych dotowych druków.

    Nikt w całeym &fTP nie wie czy można włączyć LB czy nie na tym nowym łączu.

    > Nie powiem, jest to intertesujące w stosunku do cen które są teraz, ale
    > denerwują mnie takie informacje że trzeba znowu umowy podpisywać na 2 lata.

    No jakoś muszą przywiązać klienta, biorąc pod uwage to co sie dzieje na rynku,
    za 2 lata ta cena napewno nie będzie ani troszke atrakcyjna.

  • 19. Data: 2006-09-07 19:24:48
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > No jakoś muszą przywiązać klienta, biorąc pod uwage to co sie dzieje na
    > rynku,
    > za 2 lata ta cena napewno nie będzie ani troszke atrakcyjna.

    no wiesz, z dzierżawą routera to będzie jakieś 800pln netto - 400pln/1Mbit
    Niby ile to ma kosztować za 2 lata ? 100pln/Mbit ?

    A przy 20 Mbitach byś może chciał po 60PLN/Mbit ? = 1200 PLN
    W takich przypadkach NIKT tego nie będzie dostarczał bo się nie będzie
    opłacało.. Dzisiaj
    duża większość łączy od GTS i podobnych to radiolinie. Taka radiolinia
    kosztuje 8000 Euro (PDH do 34Mbitów).
    Ceny tego sprzętu nie spadają na łeb na szyje i spadać nie będą, co najwyżej
    będzie to 7000 Euro.
    Jakbyś to wziął w leasing to miesięczne koszty będą większe niż wpływy od
    klienta...

    Oczywiście koszty przybliżam...

    Poniżej pewnej ceny nikt nie zejdzie, nawet TP. Owszem 400PLN/1Mbit to jest
    dobra cena startowa
    ale nie liczył bym na to że ona już bardziej będzie spadać drastycznie
    tymbardziej że dostarczenie większej
    prędkości kosztuje więcej.

    Poprostu TP dostosowała się do rynku który jest na zdrowym poziomie, zresztą
    ich ATM już wcześniej to zrobił choć w tepsowym stylu.

    Marcin

  • 20. Data: 2006-09-07 20:59:02
    Od: glappo <g...@A...banita.SPAM.pl.IK>

    Michal Sz napisał(a):
    > Nie powiem, jest to intertesujące w stosunku do cen które są teraz, ale
    > denerwują mnie takie informacje że trzeba znowu umowy podpisywać na 2
    > lata.
    >
    > Michał Sz.
    dlaczego znowu na 2 lata? czyzby byla wczesniej promocja na FR z lojalka
    ? szczerze nie kojarze, rozwin to jesli mozna