  • 1. Data: 2018-05-17 09:39:14
    Temat: No to skanujemy
    Od: p...@g...com

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,kamery-
    z-dachu-skanuja-rejestracje-drogowcy-szykuja-sie-do-
    rewolucji,258249.html

  • 2. Data: 2018-05-17 17:30:54
    Temat: Re: No to skanujemy
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-05-17 o 09:39, p...@g...com pisze:
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,kamery-
    z-dachu-skanuja-rejestracje-drogowcy-szykuja-sie-do-
    rewolucji,258249.html

    Najdziwniejsze, że dwa takie samochody z kamerami zastępują podobno
    ledwo pięciu kontrolerów.

    Nie mam pojęcia, jak to możliwe, skoro przecież dobrą kamerą można w
    jednym ujęciu złapać pół ulicy i przeanalizować to w najwyżej kilka sekund.

    --
    MN

  • 3. Data: 2018-05-17 17:56:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-17 o 17:30, Marcin N pisze:

> [...]
    >
    > Nie mam pojęcia, jak to możliwe, skoro przecież dobrą kamerą można w
    > jednym ujęciu złapać pół ulicy i przeanalizować to w najwyżej kilka sekund.

    Jeszcze nie latają a tylko powoli przemieszczają się w korku.
    Aut na sąsiedniej ulicy nie zeskanują, muszą tam dojechać.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-05-17 19:49:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-17 o 09:39, p...@g...com pisze:
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,kamery-
    z-dachu-skanuja-rejestracje-drogowcy-szykuja-sie-do-
    rewolucji,258249.html

    Od dawna jestem za likwidacją tablic rejestracyjnych. Co to k.. Oświęcim ?!

  • 5. Data: 2018-05-18 10:12:21
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    z-dachu-skanuja-rejestracje-drogowcy-szykuja-sie-do-
    rewolucji,258249.html

    > Jeszcze nie latają a tylko powoli przemieszczają się w korku.
    > Aut na sąsiedniej ulicy nie zeskanują, muszą tam dojechać.

    też mi się ta skuteczność słaba wydaje, fakt, z zaparkowaych równolegle do
    jezdni nie zeskanują ale mimo wszystko sprzęt za setki tysięcy PLN+ 2
    kierowców vs 5 kolesi na piechotę słabo wygląda....
    i druga sprawa- po znalezieniu nieopłaconego będą wysyłać kwity pocztą czy
    na piechotę kontroler będzie chodził i wkładał za wycieraczkę?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2018-05-18 13:40:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-18 o 10:12, tck pisze:

> [...]
    > do jezdni nie zeskanują ale mimo wszystko sprzęt za setki tysięcy PLN+ 2
    > kierowców vs 5 kolesi na piechotę słabo wygląda....

    Zeskanują.
    Raz że samochody nie stoją zderzak w zderzak więc jakiś wgląd
    na tablice jest to jeszcze jest nalepka na szybie z numerkami.

    > i druga sprawa- po znalezieniu nieopłaconego będą wysyłać kwity pocztą
    > czy na piechotę kontroler będzie chodził i wkładał za wycieraczkę?

    Jak podliczą ile stał to wyślą rachunek pocztą.
    Tylko że wyślą właścicielowi anie temu co zaparkował.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-05-18 15:05:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 maja 2018 13:40:48 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Jak podliczą ile stał to wyślą rachunek pocztą.
    > Tylko że wyślą właścicielowi anie temu co zaparkował.

    Anie będzie tak ze wysila do właściciela żeby wskazał użytkującego samochód w danym
    dniu?

  • 8. Data: 2018-05-18 15:08:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-18 o 15:05, Kris pisze:

    > Anie będzie tak ze wysila do właściciela żeby wskazał użytkującego samochód w danym
    dniu?

    Wyjdzie na jedno.
    Właściciel był w tym czasie w delegacji (pociągiem) a dostęp
    do pojazdu miała małżonka, dwoje dzieci i dwoje współmałżonków
    dzieci. W tym momencie fotka idzie do kosza. :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-05-18 23:46:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skynet sie rozrasta.