  • 1. Data: 2015-11-28 14:51:29
    Temat: Nowa matryca LCD z chin?
    Od: Killer2 <f...@g...com>

    Zauważyłem że ludzie w PL kupują co raz częściej w chinach.

    Chciałbym kupić NOWĄ matrycę LTM230TT01 lub LTM230TT02 jakie szanse są
    na zakup ? i jakie koszy?

  • 2. Data: 2015-11-28 15:51:54
    Temat: Re: Nowa matryca LCD z chin?
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-28 o 14:51, Killer2 pisze:
    > Zauważyłem że ludzie w PL kupują co raz częściej w chinach.
    >
    > Chciałbym kupić NOWĄ matrycę LTM230TT01 lub LTM230TT02 jakie szanse są
    > na zakup ? i jakie koszy?

    http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiati
    ve_id=SB_20151128065010&SearchText=LTM230TT01

    jak wysyłający zadeklaruje wartość prawidłową, to dolicz VAT 23% i
    obsługę celną (poczta polska 50zł, DHL 80zl), choć może się udać, że
    puszczą bez opłat.

    a.

  • 3. Data: 2015-11-28 16:24:44
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 28-11-2015 o 15:51, Artur Miller pisze:

> [...]
    >

    > jak wysyłający zadeklaruje wartość prawidłową, to dolicz VAT 23% i
    > obsługę celną (poczta polska 50zł, DHL 80zl), choć może się udać, że

    Ja sobie kupiłem matrycę na ali. Przyszła po jakimś czasie, ale mnie
    tknęło, że coś nie taka z wyglądu. No i to był inny typ niż miał być,
    ale naklejka uparcie mówiła że właściwy. Zacząłem pisać w sporze, ale
    nie chcieli uznać. W końcu oderwałem tą nalepkę, a pod spodem na PCB
    pięknie wypisany typ i producent. Oczywiście matryca inna niż na
    nalepce. Zrobiłem fotkę, wysłałem, uznali. Kasę oddali bez zwracania
    matrycy. Dobrze że nie naliczyli opłaty na granicy bo bym był do tyłu.
    Tak więc różne przypadki się trafiają. Pierwszy mój zakup na ali i na
    razie nie mam ochoty na kolejne.

    W ogóle to z matrycami trzeba uważać. Na aukcjach Allegro są pisane
    typy, ale jak się wczytać to w opisie jest napisane, że jak nie mają to
    wysyłają inną kompatybilną. Cały dowcip w tym, że zazwyczaj nie mają, a
    piszą typ tylko po to, żeby złapać klienta. Nieraz pisałem z pytaniem
    czy mają faktycznie taką jak w aukcji, to ani razu nie potwierdzili
    tylko wymieniali typy "kompatybilne". A one są kompatybilne tylko w
    niektórych parametrach. Elektrycznie są ok, ale już np. kąty patrzenia
    są całkiem do bani w stosunku do tego typu co w tytule aukcji. Tak więc
    znaleźć konkretny typ może nie być łatwo.

  • 4. Data: 2015-11-28 17:19:48
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-28 o 16:24, szod pisze:

> [...]
    > matrycy. Dobrze że nie naliczyli opłaty na granicy bo bym był do tyłu.
    > Tak więc różne przypadki się trafiają. Pierwszy mój zakup na ali i na

    ja mam już na koncie z setkę zakupów na ali i problem był z kilkoma.
    zawsze jednak kończyło się zwrotem kasy. dobrze jest przed zakupem
    zapytać czy faktycznie mają na stanie to co sprzedają, nie zawsze jest
    to oczywiste :)

    a.

  • 5. Data: 2015-11-30 17:39:15
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "szod" <b...@a...pl> wrote in message
    > Tak więc różne przypadki się trafiają. Pierwszy mój zakup na ali i na razie
    > nie mam ochoty na kolejne.

    moim skromnym zdaniem w obsludze reklamacji aliexpress bije na glowe
    ebaya (tu mam wrazenia mocno mieszane) i allegro ktore ma je poprostu
    gdzies

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2015-12-01 11:23:59
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 28.11.2015 um 17:19 schrieb Artur Miller:

> [...]
    > zawsze jednak kończyło się zwrotem kasy. dobrze jest przed zakupem
    > zapytać czy faktycznie mają na stanie to co sprzedają, nie zawsze jest

    Potwierdzam w zupełności. Miałem problem z jednym zakupem, facet
    sprzedawał podrobione zegarki. Zgłosiłem i oddali pieniądze od razu.
    Jedne bardzo pozytywne wrażenie, ale to nie aliexpress tylko sprzedawca.
    Kupiłem u niego oscyloskop minidso i dodatkowo 10 sond 1:1/1:10.
    Wszystko doszło bez problemu, wystawiłem pozytywną opinię, ale okazało
    się, że było 9 a nie 10 sond. Napisałem do człowieka, przeprosił i
    przysłał brakującą, choć nie musiał.
    Kiedyś przy lampkach też dostałem 49 zamiast 50. Oddali pieniądze za
    brakujący. Jak na razie nie naciąłem się na aliexpress. Pierypały miałem
    z cłem w Niemczech. Nie chcieli przepuścić LEDów, bo nie miały CE.
    Trwało to 2 tygodnie, aż w końcu szef cła dostał rozkaz z innej
    instytucji, by moje diody puścić.

    Waldek